سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱

واکنش نادران به اظهارات علی مطهری

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 224423
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به نظق روز گذشته علی مطهری در مجلس شورای اسلامی که در آن اتهاماتی را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی از احزاب اصولگرا چون جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی وارد کرده بود، گفت: انتظار داریم علی مطهری از پشت تریبون مجلس این مسئله را مرتفع کند و گرنه ناچار به پیگیری مسئله از مراجع قانونی هستیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به نطق دیروز علی مطهری، گفت: در جلسه روز یکشنبه جاری در نطق آقای مطهری نسبت های سوئی به سپاه پاسداران و جمعیت ایثارگران داده شد که متاسفانه یادآور نطق های مجلس ششم بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بیانات دستاویز رسانه های معاند قرار گرفت، ایشان به جای تعقیب مسائل از مراجع ذیربط، برای رفع سوء تفاهم مسائل مهم را از تریبون علنی مجلس مطرح کردند و نهادها را مورد هجمه قرار دادند.

نادران ادامه داد: اگر مشکلی وجود دارد مسیر قانونی بیان اعتراضات در قانون مشخص شده است. نباید در آستانه حماسه 3 خرداد و مذاکرات بغداد اینچنین نهادهای سیاسی را مورد هجمه قرار داد.

وی درباره اقدامات جمعیت ایثارگران برای ایجاد وحدت در کشور گفت: از سال 78 جمعیت ایثارگران با پیگیری‌های که انجام داد، منجر به شکل گیری گروه وفاق در کشور شد و تشکل آبادگران ایران اسلامی نیز شکل گرفت و بعد از آن در در انتخابات مجالس هفتم و هشتم و نهم و انتخابات ریاست جمهوری با شکل دادن به نیروهای انقلاب و جبهه متحد، جمعیت ایثارگران بیشترین هزینه را برای سرمایه‌گذاری برای وحدت نیروهای انقلاب انجام داد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، افزود: این سرمایه گذاری برای وحدت نیروهای انقلاب انجام شد و نباید این جمعیت مورد حمله قرار می گرفت.

نادران تاکید کرد: جمعیت ایثارگران در پاسخ به اظهارات ایشان بیانیه ای منتشر کرده است. انتظار داریم علی مطهری از پشت تریبون مجلس این مسئله را مرتفع کند و گرنه ناچار به پیگیری مسئله از مراجع قانونی هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لطفا پیگیری قانونی بفرمایید