سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۳

بیانیه نمایندگان دراعتراض به اظهارات مطهری

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 224403
نماینده مردم خمینی شهر از جمع آوری امضاء برای بیانیه‌ای که در اعتراض به "اظهارات هتاکانه و غیر‌اخلاقی" علی مطهری تدوین شده، خبر داد.
به گزارش جهان سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: با توجه به اظهارات هتاکانه و غیر‌اخلاقی و توهین‌های علی مطهری به سپاه پاسداران تعدادی از نمایندگان مجلس بیانیه‌ای را آماده کرده‌اند تا امروز در صحن علنی مجلس قرائت شود.

وی افزود: این بیانیه هم‌اکنون در دست نمایندگان برای جمع‌آوری امضا و در پایان صحن علنی این بیانیه به هیئت رئیسه داده می‌شود تا قرائت شود.

به گزارش فارس، در پی اظهارات جنجالی علی مطهری در نطق میان دستور خود، تعداد زیادی از چهره‌های سیاسی، تشکل‌های دانشجویی و همچنین چهره‌های فرهنگی کشور مراتب اعتراض خود را نسبت به این اظهارات اعلام کردند.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی نیز صبح امروز تلویحا و بدون نام بردن از مطهری از نمایندگان خواست تا در بیان اظهارات نظرات خود دقت بیشتری داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به نظر من نمایندگان علاوه بر اعتراض نگذارند تاکید میکنم نگذارند کسانی که پشت آقای علی مطهری هستند بتوانند ریاست مجلس را بگیرند تا ایشان بتواند در مجلس اینگونه نطق نماید .
Iran, Islamic Republic of
درود بر نمایندگان مومن و متعهد که با ایستادگی در برابر هذیان های فردی به نام علی مطهری غیرت دینی خود را نشان می دهند امیدوارم مشت محکمی بر دهان هرچه‌گوی مطهری وارد کنند تا استوانه های انقلاب را مورد هتاکی های مکرر خود قرار ندهد .
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری را باید با یک حرکت انقلابی از مجلس بیرون انداخت !!! در غیر اینصورت هر روز با دردسرهای جدیدی روبرو خواهیم شد.