سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۲

15 بازیکنی که از بارسلونا به رئال پیوستند

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 223557
یحیی توره گفت که پیوستن احتمالی اش به رئال مادرید می تواند بارسایی ها را ناراحت کند.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ از سال 1932 تا به حال 15 بازیکن کاتالانی در رئال بازی کرده اند .سامیتیر ، خواکین ناوارو ، آلفونسو ناوارو ، تخدا ، اواریسو ، گویوارتز ، شوستر ، سولر ، میا ، ناندو ، لائودروپ ، فیگو ، سلادس ، رونالدو و ساویولا بازیکنانی بودند که به بهانه های مختلف از بارسلونا به رئال پیوسته اند.

خوزه سامیتیر اولین نفری بود که جنجالی را برای انتقالش به راه انداخت . برخی کارش را خیانت دانستند . این اتفاق در فصل 33-1932 افتاد. آخرین نفر هم ساویلا در فصل 08-2007 افتاد . در این میان ، 13 بازیکن دیگر هم جابجا شدند که جنجالی ترین ها لائودروپ و فیگو بودند . کسی پرتاب کله خوک به نیوکمپ به فیگو را از یاد نبرده است.

از رئال نیز سیزده بازیکن به بارسا رفته اند. اولی ماریانو گارسیا در فصل 36-35 بود و آخری هم اتوئو در سال 2004 . هیلاریو ، کانال ، پردا ، مولر ، آمادور ، لوئیز انریکه ، لوپتگوی ، هاگی ، آلفونسو ، پروسینچکی و دنی ، دیگر نفرات بودند. اما عجیب ترین این انتقال ها،پیوستن لوئیز انریکه بود که بارها در پیراهن رئال ، بارسایی ها را خشمگین کرده بود. آلفونسو پرز هم گفت که "از بچگی " طرفدار بارسا بوده که جنجال شدیدی را در این زمینه به راه انداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ارش
Iran, Islamic Republic of
عالی بود.
Iran, Islamic Republic of
حیف واقعا که بارسا ...