شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

هوای تهران در یک قدمی شرایط اضطرار

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 223313
مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران امروز با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون روی عدد 192 با فاصله کمی از شرایط اضطرار در شرایط هشدار قرار دارد.
به گزارش جهان رسول علی اشرفی پور در گفتگو با مهر افزود: در حال حاضر شاخص ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون با 35 واحد افزایش نسبت به روز گذشته هوای پایتخت را در شرایط هشدار قرارداده و این شاخص با میزان 192 PSI تنها 8 واحد با شرایط اضطرار فاصله دارد.

به گفته وی،  شاخص ذرات معلق کمتر از 10 میکرون نیز با 64 واحد افزایش نسبت به روز گذشته و قرار گرفتن روی عدد 183 در شرایط هشدار قرار دارد.

اشرفی پور اظهار داشت: در حال حاضر آلاینده منو اکسید کربن روی عدد 25، ازن 39، دی اکسید نیتروژن 41 و دی اکسید گوگرد روی عدد 28 ایستاده و هوای پاتخت از نظر این آلاینده ها در شرایط پاک است.

مدیرکل محیط زیست استان تهران تصریح کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی از عصر امروز میزان آلاینده ها روند کاهشی را طی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *