جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

افشاگری مجتبی جباری در نطفه خفه شد

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 222096
هافبک تیم استقلال قرار بود از عوامل قهرمان نشدن این تیم پرده بردارد که مسئولان باشگاه مانع مصاحبه جنجالی وی شدند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، مجتبی جباری که هر از چند گاهی مصاحبه های جنجالی علیه مدیران و مربیان استقلال انجام می دهد، پس از دور شدن تیم از مقام قهرمانی لیگ قصد انجام مصاحبه داشت که به دلایلی از مطرح کردن برخی صحبت ها امتناع کرد.

جباری که همه وی را به عنوان بازیکن بی پروا می شناسند، اعلام کرده است که عوامل بسیار زیادی استقلال را از قهرمانی در لیگ دور کرد زیرا در غیر این صورت تیم می توانست چند هفته قبل به این مقام دست یابد.

از قرار معلوم وی قصد صحبت کردن در این خصوص را داشت تا در مورد اتفاقات درون تیمی حرف هایی را مطرح کند تا هواداران مطلع شوند، اما این اتفاق رخ نداد و شنیده ها حاکی از آن است که مسئولین از وی خواستند تا در این خصوص صحبتی را مطرح نکند زیرا تیم دچار مشکلات جدی شده و برای ادامه بازی ها با افت روبرو می شود.

گفتنی است، این بازیکن با شرایط خاصی در تیم روبروست و مسئولین دائم شرایط وی را زیر نظر دارند تا مبادا این بازیکن با مشکل خاصی روبه رو نشود که تیم را به حاشیه ببرد.

از طرفی شرایط حضور جباری برای فصل آینده در تیم استقلال مشخص نیست زیرا وی قراردادی با آبی ها ندارند و از طرفی سرمربی فصل آینده در حضور وی در تیم موثر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *