سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۵

فاصله موشكهاي تهران تا تل‌آويو،7دقيقه

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 221635
عاموس یادلین: «ایران با یک استراتژی پیچیده به دنبال دستیابی به تسلیحات اتمی بوده و این استراتژی متأسفانه کارآ بوده است.»!
به گزارش جام نيوز روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" (Haaretz) در پایگاه اینترنتی خود نوشت: «‌"عاموس یادلین" رئیس سابق اطلاعات ارتش اسرائیل معتقد است که دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای، بسیار خطرناکتر از درگیری نظامی با این کشور است.»

به نوشته این روزنامه، یادلین که در کنفرانسی در آمریکا سخنرانی می‌کرد، عنوان داشت: «ایران با یک استراتژی پیچیده به دنبال دستیابی به تسلیحات اتمی بوده و این استراتژی متأسفانه کارآ بوده است.»!!

وی افزود: «من طرفدار استفاده از تمامی گزینه‌ها از جمله حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران هستم. وقتی که ایران بدون سلاح اتمی را نمی‌توان احاطه کرد، پس چگونه می‌توان زمانی که آن ها به سلاح دست یافتند این کار را انجام داد؟ مطمئن هستم که آن ها زمانی که به بمب برسند، به ما حمله اتمی نخواهند کرد اما همین احتمال که آن ها قادر به حمله هسته‌ای هستند، چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.»

بر پایه گزارش فوق، "عاموس یادلین" اضافه کرد: «زمان مورد نیاز برای رسیدن موشک از تهران به تل‌آویو تنها 7 دقیقه است پس اگر شما واقعا خواستار آن هستید که تمامی گزینه‌ها بر روی میز باشد، باید درباره گزینه نظامی بسیار جدی باشید.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اولاً آمريكا و رژيم صهيونيستي كافر هيچ غلطي نمي توانند بكنند. و مردم مومن آنچنان تودهني به آمريكا و دوستانش خواهند زد كه هرگز نتواند به زندگي عادي برگردند. تمام نگراني من در باره برخی مسئولين محترم و فرزندان محترم برخی مسئولين محترم و فاميل هاي محترم سببي ونسبي برخی مسئولين محترم است. مبادا مويي از سر آنها كم شود زيرا آنها هديه خدا به مردم مي باشند!!! و مردم مانند جانشان آنها را دوست دارند. بنابراين توصيه مي شود كه از آنها خواسته شود براي امنيت بيشتر به كشورهايي كه از معركه دور مي باشند سفر كنند تا مردم با آرامش با كفار مبارزه نمايند و جانشان را فداي برخی مسئولين محترم و فرزندان محترم برخی مسئولين محترم و فاميل هاي محترم سببي ونسبي برخی مسئولين محترم كنند.
بمب اتمی ایران صداقت ایران است که حتی دشمنان هم به آن اعتراف کرده اند ولی صهیونیستهای تند رو به همین دلیل دارند خودشان خودشان را می خورند.
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
خنده روباه اروپائي از نشان دادن چنگ و دندان خطرناكتر است . بر خلاف اينهمه خوشباوري بايد وقتيكه انها روي خوش بما نشان ميدهند بيشتر مواظب امنيت نظام مقدس اسلامي خود باشيم . يقين بدانيد كه در پس اين كوتاه امدنهاي جنايتكاران غربي ماري خوش خط و خال نهفته كه منتظر زدن ضربه نهائي است . وقتي هر روز صحبت از حمله نظاميست بايد بدانيم كه اينكار انها فرسوده كردن مردم و نظام و قواي مسلح ماست و نيز بيتفاوت كردن مردم و نظام به اين جملات تا وقت حمله كه احتمالا چندان دور نيست هيچگونه آمادگي نداشته باشيم و خوش خيال كه انها قدرت ما را باور كرده و بما امتياز غني كردن 20 در صد را داده اند . مگر انها بايد بما اجازه نفس كشيدن بدهند كه ما تنفس كنيم ؟؟ بهترين دفاع حمله است با اميد به خداي بزرگ و انهم نه در خانه خودمان كه در خانه انها.....................
2جاشو راست گفتی فقط:
ما احاطه پذیر نیستیم چون حسین مولای ماست
ما با اعتقاداتی که داریم به کسی حمله نمیکنیم مگر بهمون حمله بشه
Iran, Islamic Republic of
ریشه اسرائیل را بکنید. مرگ بر اسرائیل