شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

قنبرزاده: اجازه انتقال نفت را به اراک نمي‌دهيم

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 221607
مدير عامل باشگاه نفت تهران گفت: تا جايي که دست ما است پشت تيم ايستاده‌ايم و اجازه انتقال نفت را به اراک نمي‌دهيم.
  منصور قنبرزاده درباره انتقال نفت تهران به اراک گفت: هفته‌هاي پاياني همواره بحث انتقال نفت مطرح مي‌شود. جامعه ورزش نگران اين موضوع هستند چون تنها بحث نفت نيست بلکه موضوع کلي انتقال ساير تيم‌ها نيز است.

وي ادامه داد: ناجوانمردانه است تيمي که شايسته سالاري در آن حاکم است و بازيکنان گمنامي با 30 ميليون تومان از يکي از دورافتاده‌ترين روستاهاي ايران را دارد با اين مسائل وارد حاشيه شود.

قنبرزاده تصريح کرد: پس از پايان فصل در فضاي آرام مستندات خود را به فدراسيون فوتبال و نمايندگان سازمان بازرسي ارائه خواهيم کرد تا مشخص شود چه کساني قصد تخريب تيم را داشتند. اين موضوع در 3-4 هفته قبل در نتايج تيم تاثيرگذار بود.

مدير عامل نفت تهران افزود: مفاسد اقتصادي و واسطه‌ها تيم را تخريب کردند و اگر نبود هفته‌هاي قبل سهميه آسيا براي ما قطعي شده بود. از سوي ديگر مردم هم در نظرسنجي راي به مخالفت با انتقال تيم‌ها دادند چون منافع ملي با اين انتقال‌ها ضربه مي‌خورد.

قنبرزاده اظهار داشت: تا اين لحظه موضوع جديدي در کار نيست. مديريت باشگاه در 48 ساعت مانده به پايان اصل نقل و انتقالات تيم را تحويل گرفت و ظرف مدت کوتاهي تيم را آماده کرد.

وي با اشاره به اينکه در قرارداد بازيکنان اين تيم بندي گنجانده شده که در صورت انتقال تيم حق فسخ قرارداد را دارد، گفت: علاوه بر اين موضوع مقررات AFCاجازه انتقال را نمي‌دهد. با توجه به اعلام مسئولان تنها 4-5 باشگاه استانداردهاي لازم AFC را دارند. آيا در مدت کوتاه مي‌توان اين استانداردها را ايجاد کرد؟ مسائلي است که براي مردم روشن است.

قنبرزاده ادامه داد: تعهدي نسبت به بازيکنان داريم و تا جايي که دست ما است پشت تيم ايستاده‌ايم و اجازه انتقال نفت را به اراک نمي‌دهيم. بلافاصله پس از پايان ليگ به عنوان يکي از اعضاي مجمع فدراسيون فوتبال از فدراسيون تقاضا مي‌کنم نامه‌اي مکتوب را در اين زمينه تنظيم کنند که اين انتقال در نيم فصل ممکن نباشد.

وي خاطرنشان کرد: تا اين لحظه هيچ گونه صحبتي براي انتقال نفت نشده اما با توجه به فضايي که در هفته‌هاي گذشته ايجاد شد باعث عدم نتيجه‌گيري تيم ما شده است. در صورت انتقال يک لحظه هم در تيم نخواهم ماند و به عنوان مدير عامل با اين تيم همکاري نخواهم داشت. هيچ احتمالي را رد نمي‌کنم اما تا زماني که در خدمت تيم هستم، اجازه نمي‌دهم نفت منتقل شود مگر اينکه تيم را از ما بگيرند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *