سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

واکنش انصاری به حضور رئیس‌جمهور در مجمع

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 221333
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حضور رئیس جمهور در این جلسات حتما مفید است و شرکت ایشان در جلسات مجمع تشخیص طبق قاعده است.
حجت‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با فارس، در خصوص حضور احمدی‌نژاد در جلسات مجمع پس از 3 سال غیبت، با بیان اینکه دلیل حضور مجدد احمدی‌نژاد در جلسات مجمع را باید از خودش پرسید، گفت: حضور رئیس جمهور هم به عنوان رئیس قوه مجریه و هم به عنوان یک شخص در جلسات مجمع ضروری بوده و عدم شرکت در گذشته جای سؤال داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تاکید کرد: حضور رئیس جمهور در این جلسات حتما مفید است و  شرکت ایشان در جلسات مجمع تشخیص طبق قاعده است.

انصاری تصریح کرد: احترام به حکمی که مقام معظم رهبری دادند و هم احترام به این سمت و مسئولیت حقوقی اقتضا می‌کند مسئولینی که در حکم رهبری هستند در جلسات مجمع تشخیص شرکت کنند.

وی در خصوص علت حضور رئیس جمهور در دور جدید جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هم در حکم انتصاب اعضای جدید مجمع، مقام معظم رهبری تاکید مضاعفی بر شرکت فعال اعضا داشتند و هم در جلسه‌ای که اعضای جدید مجمع خدمت ایشان داشتند مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که همه اعضا در جلسات و کمیته‌های مجمع شرکت فعال داشته باشند و من فکر می‌کنم تاکیدات و توصیه‌های رهبری موثر بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *