سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲۱
۸
ذوالنور مطرح کرد:

تماس احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی برای تعویق انتخابات+تکذیبیه

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 286675
یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تماس احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی برای به عقب افتادن انتخابات بیان داشت: اینجا است که جنگ زرگری وی که تاکنون با هاشمی مطرح بوده فراموش شده و دو جریان به ظاهر متضاد برای هدف مشترک به وحدت می‌رسند.
تماس احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی برای تعویق انتخابات+تکذیبیه
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه پرسش و پاسخ بسیجیان در مورد رفتار احتمالی احمدی‌نژاد پس از رد صلاحیت احتمالی مشایی اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد پیچیده عمل می‌کند و اعمال و رفتار ایشان قابل پیش‌بینی نیست و هر روز ممکن است کار جدیدی از ایشان سر زند.
 
* پایان جنگ زرگری هاشمی و احمدی‌نژاد

 
وی با اشاره به تماس احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی برای به عقب افتادن انتخابات بیان داشت: اینجا است که جنگ زرگری وی که تاکنون با هاشمی مطرح بوده فراموش شده و دو جریان به ظاهر متضاد برای هدف مشترک به وحدت می‌رسند.
 
جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اذعان بر احتمال بروز بداخلاقی‌هایی از سوی احمدی‌نژاد در صورت عدم تأیید صلاحیت مشایی عنوان کرد: ممکن است وی با عزل تعدادی وزیر بخواهد دولت را از نصاب قانونی انداخته و یا حتی به استعفا روی آورد.
 
* اصلاحات با همه امکانات نتوانستند انتخابات را عقب بیاندازند

 
ذوالنور با یادآوری تلاش اصلاحات برای عقب‌انداختن انتخابات ابراز داشت: در این دوره که هر دو قوا و همه تشکل‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و...در اختیار اصلاح‌طلبان بود نتوانستند حتی یک روز با صلابت رهبری انتخابات را به تعویق بیاندازند حال آنکه احمدی‌نژاد چنین امکانی در اختیار ندارد بنابراین نباید دست به چنین تلاش‌های مذبوحانه و بی‌نتیجه زده شود.
 
* نوع برخورد احمدی‌نژاد در معرفی مشایی خلاف شرع است

 
وی با انتقاد از نوع برخورد رئیس جمهور در معرفی مشایی تصریح کرد: با وجود تأکید رئیس جمهور مبنی بر عدم دخالت دولت به نفع کاندیدای خاص اما با نوع برخوردی که در معرفی مشایی انجام داد به یک عمل خلاف شرع بین اقدام کرد.
 
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دولت نمی‌تواند به نفع کاندیدا وارد عمل شود تأکید کرد: آقای رئیس جمهور قانون اساسی، میثاق ملی و قانون رسمی را زیر پا می‌گذارد و به طور عملی منافع مردم و نظام را به موضوعی داخلی می‌فروشد.
 
*مرخصی گرفتن رئیس جمهور برای حضور در مراسم ثبت‌نام مشایی توجیه است

 
وی ادعای مرخصی گرفتن رئیس جمهور برای حضور در مراسم ثبت‌نام مشایی و استفاده از حقوق شهروندی عادی را توجیه خواند و گفت: سؤال این جا است که آیا همه شهروندان می‌توانند همراه با کاندیدای مورد نظرشان وارد ستاد انتخابات شده و هنگام ثبت نام نامزد مورد علاقه‌شان سخنرانی‌ کنند؟
 
ذوالنور توصیف رئیس جمهور از مشایی را نوعی ثناگویی و تبلیغاتی انتخاباتی دانست و آن را نوعی مداخله در انتخابات پیش از شروع رقابت قلمداد کرد.
 
* پیام وعاظ‌السلاطین کلید رمز آشوب بود

 
جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران مصاحبه یکی از عناصر جریان انحرافی را مبنی بر احقاق حق در صورت مطالبه مردم پس از رد صلاحیت احتمالی مشایی، آن را مصداق اسم رمز آشوب دانست و گفت: این نشانه صدور فرمان آشوب قبل از آغاز انتخابات است که توسط یکی از وعاظ‌السلاطین این جریان منحرف صورت گرفته است.
 
به گفته وی، سفرهای استانی اخیر هیئت دولت به طور ویژه به تبلیغات مشایی اختصاص پیدا کرده که می‌تواند به عنوان استفاده سوء از امکانات دولتی و بیت‌المال تلقی شود.
 
* همین یک مورد برای رد صلاحیت مشایی کافی است

 
ذوالنور با اشاره به تصمیم شورای نگهبان مبنی بر گزارش جریان اخیر به عنوان عمل مجرمانه رئیس جمهور به قوه قضائیه بیان داشت: بر این اساس اگر مشایی بر فرض هیچ مشکلی در تأیید صلاحیت نداشت همین یک مورد می‌تواند دلیل رد صلاحیت او باشد حال آنکه هیچ گونه تعریف رجل سیاسی و مذهبی برای مشایی مصداق پیدا نمی‌کند و او از حداقل‌های یک کاندیدای ریاست جمهوری بی‌بهره است.
 
*رفتار رئیس جمهور فتنه‌انگیزانه است

 
وی رفتار رئیس جمهور را رفتاری کاملا فتنه‌انگیزانه نامید و با اشاره به سخنرانی وی در سفرهای استانی اخیر ابراز داشت: رئیس جمهور در این سفرها با ادبیاتی مشابه از تمایل دولت برای پرداخت یارانه نقدی 250 هزار تومانی و بعضی فشارها برای عدم تحقق این اقدام سخن می‌گوید حال آنکه از پیامدها و تبعات این اقدام چیزی بر زبان نمی‌آورد.
 
* هزار مشایی هم رد صلاحیت شوند آب از آب تکان نمی‌خورد

 
ذوالنور با تأکید بر اینکه اگر یک‌هزار مشایی هم رد صلاحیت شوند آب از آب در این مملکت تکان نمی‌خورد تصریح کرد: جریان انحرافی هیچ عمق، ریشه و موجودیت قابل اعتنایی حتی در بدنه دولت نداشته و به مانند غده‌ای بدخیم چند گرمی است که در بدن چند صد کیلویی دولت قرار گرفته است.
 
وی افزود: اگر امروز خدای نکرده مقام معظم رهبری مشروعیت دولت را  زیر سؤال ببرند تا فردا چیزی از ته دولت باقی نمی‌ماند.
 
به گفته وی، کاهش استقبال مردم از سفرهای استانی اخیر را نشانه ناراحتی آنان از فاصله ایجاد شده از ارزش‌های و آرمان‌های اصیل قلمداد کرد.

تماس "تلفنی" احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی تکذیب شد


مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور اظهار نظر غیر واقع مبنی بر «تماس تلفنی احمدی نژاد با خاتمی و هاشمی» برای تعویق انتخابات را قویاً تکذیب کرد.
 
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، متن تکذیبیه به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
در پی اظهار نظری غیر واقع و کاملا دروغ مبنی بر «تماس تلفنی دکتر احمدی نژاد با خاتمی و هاشمی» برای تعویق انتخابات، به اطلاع می رساند که این موضوع از اساس دروغ و کذب محض می باشد.
 
مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور ضمن اظهار تاسف از اینگونه رفتارهای نادرست، توصیه می نماید که توسل به خبرسازی دروغین و اقدامات غیر اخلاقی برای عاملان آن هیچگونه نتیجه ایی نخواهد داشت.
 
اگر چه انتشار دهندگان چنین مطالبی بدنبال ایجاد نگرانی در مردم برای از بین بردن زمینه های خلق حماسه می باشند، ولی ملت بابصیرت، فهیم و همیشه در صحنه، بدون توجه به فضاسازیهای کاذب، به فضل الهی با مشارکت گسترده خود در انتخابات، تمام توطئه ها و طراحی های را خنثی خواهند کرد.
 
مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور با تاکید بر بی پایه و اساس بودن اینگونه شایعات، طرح آن در آستانه انتخابات را، مصداق بارز تشویش اذهان عمومی دانسته و پیگیری قضایی آن را تا رسیدن به نتیجه نهایی برای خود محفوظ می داند. همچنین به مراجع ذی‌صلاح قضایی نیز موکدا توصیه می شود با عوامل انتشار اینگونه شایعات و اخبار دروغین، طبق قانون برخورد کند.
 مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرزاد
Iran, Islamic Republic of
جناب ذوالنور با این رفتارهای احمدی نژاد آیا به این نتیجه نمی رسید که انتخابات 88مشکل داشت ؟و اگر به این نتیجه رسیدید حاضرید از معترضین 88 و رنج دیدگان آن عذر بخواهید و از پیشگاه خداوند توبه نمایید و به بصیرتی خودتان که دیگران را به آن اتهام می زدید اقرا نمایید
منطقتون همینطور ضعیف بوده دیگه که اون بلواها رو راه انداختین.
اینکه یه نفر بعد از انتخاب مردم منحرف بشه یا راهشو جدا کنه چه ربطی به نحوه انتخابش و سلامت انتخابش داره؟؟؟؟
اینطوری باشه باید بگیم انتخابات زمان بنی صدرم تقلب شده بوده!!! چون بنی صدر منحرف و خائن بود.
یه چیزی بگو که بگنجه. بیخودم شقایق گودرزی رو به گودرز شقایقی ربط نده.
D: یعنی منظور فرزاد اینه که شرط سلامت انتخابات، رفتارهای صحیح کسیه که انتخاب میشه؟ پس یعنی اگر فرد اصلح از نظر من در انتخابات پیروز نشه، انتخابات مشکل داره دیگه. D:
لطفا یکم دقت کنید چی رو علت چی میگیرید.
علی از قم
دوست عزیز؛ اگر آقای موسوی رای آورده بود که از همان "روز اول" بنا را بر مقابله با رهبری و اصل نظام و قاون اساسی گذاشته بود! بنابر مصاحبه های خودش در رسانه های خارجی آنهم قبل از انتخابات...
علی
ظاهرا آقا فرزاد سعی دارد از هر آب گل آلودی ماهی بگیرد! معترضین فتنه 88 عده ای بودند که بخاطر اعتماد به عده ای فتنه انگیز اعتراض خیابانی کردند و در معرض رنج قرار گرفتند. از سوی دیگر در فتنه 88 دعوا روی احمدی نژاد نبود و عده ای همنوا با آمریکا و انگلیس و اسرائیل شعار بر ضد "اصل ولایت فقیه" سر دادند و عکس مقدس امام امت را به آتش کشیدند.
سید حسین
جناب فرزاد خان!انتخابات 88 هیچ مشکلی نداشت.انتخاب احمدی نژاد بر اساس ملاکها ومعیارها درست صورت گرفت.نسبت به معترضان هم اگه دقت کنید اول کار فکر می کردند سخنان میر حسین درباره تقلب درست بوده اما پس از روشنگری آقا در روزهای بعد متوجه شدند از طرف مهندس چه کلاه گشادی سرشان رفته.علاوه بر اینها آیا حماسه ملت را در دی ماه 88 ندیدی؟پس باید امثال موسوی و کروبی وخاتمی... توبه کنند!!
Malaysia
مردم ما در سال 88 اكل ميته كردند تا كشور زنده بماند اگر كانديداهاي به درد بخور و دلسوزي مثل اين دوره داشتيم يقينا احمدي نژاد راي نمي آورد. احمدي نژاد اكل ميته بود ولي موسوي سيانور بود!
سرور
مردم در سال 88 درست انتخاب کردند اما آقای رییس جمهور به رای ملت عزیز کم احترام گذاشت.