يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲

نظر صريح علامه مصباح‌يزدي درباره زاکانی +صوت

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب: 220848
تخریب چهره هایی چون علیرضا زاکانی و حسین فدایی که از هفته های منتهی به دور اول انتخابات مجلس آغاز شده بود، در روزهای اخیر شدت بیشتری پیدا کرد و حتی کار به اصرار بر انتساب اخبار کذب و تحریف شده به زاکانی رسید.
به گزارش جهان، با توجه به اینکه رسانه های تخریبگر مدعی حمایت از علامه مصباح یزدی هستند و خود را به ایشان منتسب می کنند،‌ مروری بر نظرات نه چندان دور این عالم فرزانه درباره زاکانی و فدایی می تواند روشنگر شرایط کنونی و اهداف رسانه های مذکور باشد. با امید به اینکه رسانه های ارزشی و انقلابی از این پس در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب، برادری و همراهی برای پیشبرد اهداف نظام را در دستور کار قرار دهند.

زاکانی؛ از بهترين كساني كه اسلام راستين را از رهبري و امام شناخت

اعضاي شوراي مركزي "جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي" به دليل جايگاه ويژه و برجسته علمي علامه مصباح يزدي و تعابير مهم مقام معظم رهبري درباره ايشان خصوصا مطهري زمان بودن، خرداد ماه 90 به ديدار ايشان شتافتند و البته اینگونه مورد اظهار لطف كريمانه آن بزرگوار قرار گرفتند: «عزيزاني كه در خدمتتون هستم، آنهايي كه حضورا زيارتشان كرديم و از قبل آشنايي داشتيم و برادران و خواهران ديگري كه در اين جلسه با معرفي برادر عزيزمان آقاي زاكاني خدمتشان مي رسيم، مطمئن هستم كه از بهترين كساني هستند كه در اين نظام، اسلام راستين را از فرمايشات مقام معظم رهبري و قبلش از فرمايشات امام شناختند و تصميم دارند در زندگي شان پياده كنند و وظايفشان را بر اساس آن بينش ها انجام دهند.» 1

صوت سخنان علامه مصباح یزدی
اینجا








آیت الله مصیاح یزدی همچنین آبان ماه سال 90 هم در دیدار جمعی از اصولگرایان به دلایل ارادت خود به آیت الله مهدوی کنی اشاره و سپس عنوان کردند: بنده به عنوان ليدر (پایداری) نيستم، نه كسي مرا به اين عنوان پيشنهاد كرد و نه من پيشنهاد كردم و اهلش بودم. نه آنها به من سرسپرده‌اند كه هر چه تو بگويي عمل مي‌كنيم. اصلاً تمايل معقولي هم نيست. عملاً هم نخواهد شد. عرض كردم هيچ دو نفري نيستند كه همه فكرهايشان مثل هم باشد. يك‌ جاهايي با هم اختلاف پيدا مي‌كنند. الان هم اينها را از بهترين افرادي كه در جرگه سياست وارد هستند مي‌شناسم، البته منحصر به اينها نيستند. آقاي فدايي و آقاي زاكاني هم هستند. آقاي زاكاني كه مسئول بسيج دانشجويي بودند سال‌ها با ايشان همكاري داشتيم ... ما جلسات فراوان و همكاري‌هايي داشتيم ... همه اينها را دوست مي‌داريم و با آنها همكاري داشتيم و داريم.» 2


1  - http://rahee.net/main/index.php?Page=definition&UID=17054
2  - http://www.mashreghnews.ir/fa/news/80024
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *