يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۱۱
آیت الله مصباح در دیدار زاکانی:

ساخته شدن مدیرانی در جبهه، دانشگاه و حوزه در 30 سال گذشته موجب شکرگذاری است

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 284775
رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) تاکید کرد: موجب شکرگذاری است که افرادی امروز دارای حدنصاب مدیریت تقوا و ولایت مداری هستند که عمدتا در 30 سال گذشته در فضای جبهه، دانشگاه ها یا حوزه ساخته شده اند.
ساخته شدن مدیرانی در جبهه، دانشگاه و حوزه در 30 سال گذشته موجب شکرگذاری است
به گزارش جهان دکتر علیرضا زاکانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز با آیت الله مصباح یزدی رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در قم دیدار کرد.

گزیده سخنان آیت الله مصباح در این دیدار به شرح زیر است:
*خدا را شاکریم که در زمان حکومت نایب امام زمان (عج) زندگی می کنیم. از اول انقلاب دو نعمت روشن داشتیم یکی وجود امام یکی شیفتگی مردم به امام که اگر امام نبود حداکثر وضع امروز مصر فعلی را داشتیم.

*از اول انقلاب کمبودی که احساس می شد کمبود مدیران صالح همفکر امام بود که هم در دولت موقت و هم در رییس جمهور اول مشخص شد. در دوره های بعدی کسانی آمدند که نزدیکتر بودند بعضی مثل مثل رهبر انقلاب که صددرصد همفکر امام بودند و برخی هم نزدیکتر بودند.

*امروز نعمت تعدد مدیران لایق و صالحی داریم که در خط امام و رهبری هستند و مجرب و کارآمد هستند و ویژگی های ژنتیکی مدیریتی دارند نمونه بارز این ویژگی ها آیت الله شهید بهشتی بود که هم صالح بود و هم به تصدیق دوست و دشمن برای مدیریت ساخته شده بود.

*موجب شکرگذاری است که افرادی امروز دارای حدنصاب مدیریت، تقوا و ولایت مداری هستند که عمدتا در 30 سال گذشته در فضای جبهه، دانشگاه ها یا حوزه ساخته شده اند.

*این تعدد مدیران صالح کار را برای انتخاب مردم سخت تر می کند چرا که شبیه مراجع تقلید نیست که ممکن است دو برادر مقلد دو مرجع متفاوت باشند. مدیریت اجرایی باید متمرکز شود اما تسلی خاطر این است که این افراد صالح برای انجام وظیفه آمده اند و اگر بار از دوششان برداشته شود خوشحال می شوند.

*اگر چه ممکن است در تعدد نامزدها اصلح انتخاب نشود اما امیدوارم کسی انتخاب شود که حداقل صلاحیت ها را داشته باشد هر چند تعیین کننده اصلی رای مردم است.

*کاری که از ما برمی آید تنها این است که دعا کنیم صلاح مملکت رقم بخورد و قلب امام زمان(عج) خشنود شود.

*(خطاب به زاکانی) ما قبلا شما را دعا می کردیم الان هم دعا می کنیم.

مشروح این دیدار متعاقباَ منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *