دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

نظر مظلومی درباره بازی با الریان

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 220555
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه تیمش هنوز شانس صعود به عنوان تیم اول گروه خود را دارد، گفت: مساوی در بازی مقابل الریان کار ما را دشوار می‌کند و در واقع باید بگوییم نتیجه تساوی برای ما شکست است.
به گزارش مهر پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با الریان قطر تصریح کرد: ما شناخت خوبی از الریان داریم. آنها  قهرمان جام ولیعهد قطر شده‌اند و به تازگی تیم لخویا را هم با نتیجه 3 بر یک شکست داده‌اند. علاوه بر این الریان از چند بازیکن خارجی استفاده می‌کند و نقاط مثبت زیادی دارد. ما فیلم بازی‌های این تیم را در اختیار بازیکنان قرار داده‌ایم و امیدواریم با حمایت هواداران در این مسابقه پیروز شویم.

وی با بیان اینکه استقلال به جز کیانوش رحمتی غایب دیگری ندارد، تاکید کرد: مجتبی جباری روز گذشته با ما تمرین کرد. باید ببینیم امروز وضعیت او چگونه می‌شود تا در صورت نیاز از او استفاده کنیم. حنیف عمران‌زاده هم روز گذشته با ما تمرین کرد و خودش علاقه دارد مقابل الریان بازی کند. در هر صورت بازیکنان ما آنقدر باغیرت هستند که این مصدومیت‌ها باعث نمی‌شود بازی نکنند. آنها به تیم و تماشاگران عرق دارند و برای استقلال بازی می‌کنند.

سرمربی استقلال به نقش بزرگ هواداران در موفقیت این تیم اشاره کرد و یادآور شد: انتظار ما این است تماشاگرانی که تا الان از ما حمایت کرده‌اند، در بازی فردا هم تا دقیقه 90 به تشویق ما بپردازند. از تماشاگران می‌خواهم به ما استرس وارد نکنند و ما را منطقی تشویق کنند. این تشویق‌ها به بازیکنان استقلال جان تازه‌ای می‌دهد.

مظلومی درباره اعتراض احتمالی تماشاگران هم گفت: این اعتراض‌ها همیشه هست. شما نگاه کنید سال گذشته ما مقابل النصر شکست خوردیم اما تماشاگران ما را در پایان مسابقه تشویق کردند. هواداران ما منطقی هستند و در صورتی که تیم خوب بازی کند و نتیجه نگیرد هم ما را حمایت می‌کنند.

سرمربی استقلال به انتقادهایی که بعد از بازی تیمش با الجزیره امارات مبنی بر محتاط بودن ترکیب استقلال اینچنین پاسخ داد: من این انتفادها را قبول ندارم. تیمی که 12 موقعیت گل داشته باشد محتاط نیست. وقتی یک تیم می تواند این همه موقعیت ایجاد کند دیگر فرقی نمی کند با چند مهاجم بازی  کند. همه می‌دانند بازی ما با الجزیره به خاطر یکطرفه بودن آن به سود ما شیب داشت! ما در آن بازی سراسر هجومی بودیم و فقط روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

مظلومی یادآور شد: آنهایی که به کارشناسی بازی استقلال می‌پردازند امتحان خود را پس داده‌اند. از آنها می‌خواهم منطقی حرف بزنند. بازیکنان الجزیره از معدود موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند. ما فردا هم مقابل الریان همانطور هجومی بازی می‌کنیم. این در فوتبال طبیعی است که گاهی به در بسته می‌خورید.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای تیم الریان قائلم باید بگویم دیگر اجازه نمی‌دهیم امتیازی از تهران خارج شود. با انگیزه‌ای که من در بازیکنان استقلال می‌بینم ما 100 درصد سه امتیاز بازی را کسب می‌کنیم.

مظلومی در پایان با تاکید بر اینکه هنوز استقلال شانس صعود به عنوان تیم اول گروه خود را دارد، گفت: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اگر ما الریان را شکست بدهیم و نسف قارشی هم در امارات الجزیره را شکست بدهد شانس ما به عنوان تیم اول صعود کننده همچنان زنده می‌ماند اما نتیجه تساوی ما با الریان کارمان را مشکل می‌کند و به نظرم مساوی برای‌مان شکست است.

تیم فوتبال استقلال فردا و در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم الریان قطر می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *