شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

۵ بازیکن استقلال در خطر محرومیت

جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 283479
۵ بازیکن استقلال در خطر محرومیت از همراهی تیم‌شان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.
 به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل الریان قطر امیرحسین صادقی و سیاوش اکبرپور را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. این 2 بازیکن برای بازی با العین استقلال همراهی خواهند کرد اما نگرانی آبی‌پوشان بابت شرایط 5 بازیکن کلیدی این تیم است که یک کارت زرد دارند و اگر مقابل العین امارات کارت زرد دیگری دریافت کنند از بازی بعدی تیم‌شان محروم خواهند شد.
 
جواد نکونام، پژمان منتظری، ایمان موسوی، مهدی رحمتی و فرزاد حاتمی 5 بازیکن تک اخطاره استقلال هستند که با دریافت یک کارت زرد بازی بعدی تیم‌شان در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.
 
تمرینات تیم فوتبال استقلال پس از 2 روز تعطیلی از ساعت 17:30 فردا (شنبه) در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی پیگیری می‌شود و شاگردان امیر قلعه‌نویی برای دیدار با العین روز یکشنبه هفته آینده به امارات سفر خواهند کرد.
 
دیدار العین امارات - استقلال ایران در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:10 روز سه‌شنبه هفته آینده به میزبانی العین برگزار می‌شود. استقلال با 10 امتیاز صدرنشین گروه D این مسابقات است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *