جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تمهیدات ویژه فدراسیون برای استقلالی ها

پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 314243
جمالی اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم استقلال باید با یکی از دو تیم عربستانی و کره‌جنوبی بازی می‌کرد، اقدامات فوری را برای اخذ ویزا از دو کشور انجام دادیم تا تیم استقلال بدون مشکل و مستقیم به مقصد بعدی خود سفر کند.
 به گزارش جهان به نقل از تسنیم: سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از اقدامات ویژه برای اخذ ویزا به منظور حضور استقلال در کره‌جنوبی خبر داد.
 
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، امید جمالی با اشاره دیدار استقلال ایران مقابل اف‌سی سئول کره‌جنوبی اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم استقلال باید با یکی از دو تیم عربستانی و کره‌جنوبی بازی می‌کرد، اقدامات فوری را برای اخذ ویزا از دو کشور انجام دادیم تا تیم استقلال بدون مشکل و مستقیم به مقصد بعدی خود سفر کند.
 
وی ادامه داد:  با مشخص شدن نتیجه  تیم استقلال مقابل بوریرام تایلند و دیدار این تیم با اف‌سی سئول کره‌جنوبی، با توجه به اینکه از قبل هماهنگی های لازم انجام شده بود، نماینده کشورمان بدون مشکل از تایلند به مقصد کره جنوبی می رود.
 
تیم استقلال روز گذشته (چهارشنبه) سوم مهرماه در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم اف‌سی سئول کره جنوبی می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این کارها که تمهیدات ویژه نیست.کارهایی هست که باید یاد بگیریم همیشه انجام بدیم.