جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۴

پرداخت يارانه نقدي، فقط تا پايان سال 93

شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 219968
عضو كميسيون اقتصادي مجلس، گفت: پايان سال 1393پرداخت يارانه هاي نقدي به ايستگاه پاياني مي رسد و پس از آن سازمان تامين اجتماعي بايد پاسخگوي مشكلات اقتصادي مردم باشد.
محمد رضا خباز نماينده مردم كاشمر در مجلس شوراي اسلامي، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در مورد ادامه روند واريز يارانه هاي نقدي، اظهار داشت: يارانه نقدي با هدف تامين بخشي از هزينه هاي تحميل شده بر خانواده ها در راستاي اجراي قانون هدفمندي يارانه ها پرداخت مي شود كه تا پايان برنامه پنجم توسعه يعني  پايان سال 1393مهلت قانوني پرداخت يارانه ها تمام مي شود.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس، ادامه داد: پس از پايان طرح پرداخت يارانه ها، تامين اجتماعي بايد پاسخگوي كليه مشكلات مالي مردم باشد و تورم را از فضاي اقتصادي كشور حذف كند.

وي تصر يح كرد: زمان قانوني پرداخت يارانه هاي نقدي پايان سال 93اعلام شده و پس از آن قطعا مردم با چالش هاي جدي اقتصادي مواجه خواهند شد.

خباز افزود:براساس برنامه پنجم توسعه كشور پس از پايان اجراي قانون هدفمندي يارانه ها، تمامي جوانان بالاي 24سال بايد شاغل و يا حقوق ايام بيكاري دريافت كنند.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس، خاطرنشان كرد: اگر الزامات قانوني و امكانات مورد نياز اقتصادي پس از پايان هدفمندي يارانه ها در سال 93فراهم نشود، احتمال دارد مجلس نهم موضوع تمديد زمان پرداخت يارانه هاي نقدي را در دستور كار قرار دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی الان که یارانه می دهند با چالش اقتصادی مواجه نیستیم؟!!! مثل من فلک‌زده که پدر یک خانواده شش نفره ام بسیاری هستند آبرومند که این روزها آرزوی مرگ می کنند که اینقدر فلاکت و فقر را نبینند. کجای کاری آقای نماینده؟
Iran, Islamic Republic of
وقتي بدون آينده نگري تصميم مي گيريم مي شود همين كه حالا شده
Iran, Islamic Republic of
بهشتی که آقای رئیس جمهور وعده میداد همینه. آقای رئیس جمهور دیر شما رو شناختیم!!!
اصلاً بهتر این بود که دولت قبل از شروع پرداخت یارانه ، تصمیم می گرفت که مبلغی از یارانه انرژی را پرداخت کند و میزان مصرف انرژی با یارانه را اعلام می کرد و مصرف بیشتر را خود ملت تصمیم می گرفت، اگر توان پرداخت هزینه ازاد را داشت مصرف می کرد و الا از مصرف بیشتر پرهیز می کرد.