شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰
۱۴
از سوی رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد؛

مصوبه جدید شورای انقلاب فرهنگی درباره ریاست دانشگاه آزاد

جمعه ۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 210120
مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و الحاق یک تبصره جدید به بند یکی از مواد اساسنامه دانشگاه آزاد از سوی احمدی‌نژاد به رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد ابلاغ شد.
مصوبه جدید شورای انقلاب فرهنگی درباره ریاست دانشگاه آزاد
به گزارش جهان، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی محمود احمدی نژاد رئیس این شورا به آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد ابلاغ شد که متن کامل این مصوبه به شرح ذیل است.

مصوبه الحاق یک تبصره جدید به بند (هـ) ماده 12 اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی که در جلسه 707 مورخ 25 بهمن ماه سال 90 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است برای اجراء ابلاغ می‌شود:

تبصره - رئیس هیئت امنا موظف است پس از تصویب انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی، حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ تصویب، حکم وی را صادر نماید و در صورتی که در مدت مقرر حکم رئیس دانشگاه از سوی رئیس هیئت امنا صادر نشود حکم مزبور توسط رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا با حق تفویض به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ و صادر می‌شود.

محمود احمدی نژاد

رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش فارس در جلسه تاریخ 25 بهمن ماه شورای عالی انقلاب فرهنگی دو مصوبه به تصویب رسید که مهمترین آن الحاق یک تبصره جدید به ماده 12 اساسنامه دانشگاه آزاد است.

ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که در تاریخ 27 دی ماه به ریاست احمدی‌نژاد برگزار شد با 24 رای مثبت به تایید رسید و پس از این مرحله قانونی طبق اساسنامه دانشگاه آزاد باید رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد حکم رئیس جدید را امضا و ابلاغ کنند که تاکنون به دلیل وقت کشی‌های مسئولان ارشد دانشگاه آزاد این امر محقق نشده است.

در نهایت شورای عالی انقلاب فرهنگی که بالاترین نهاد فرهنگی و علمی کشور است یک تبصره به ماده 12 اساسنامه دانشگاه آزاد اضافه کرد تا اگر رئیس هیئت امنا این حکم را ابلاغ و امضا نکرد حکم فوق توسط رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صادر شود.

با توجه به الحاق این تبصره به اساسنامه دانشگاه آزاد آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد تا تاریخ 27 بهمن ماه فرصت داشت تا حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد را ابلاغ و امضا کند که این امر تاکنون محقق نشده است و بر اساس شنیده‌ها حکم فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد طی 2 روز آینده یا از سوی احمدی نژاد و یا کامران دانشجو ابلاغ و امضا خواهد شد.

این مصوبه از سوی احمدی‌نژاد رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به هیئت امنای دانشگاه آزاد، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اجرا ابلاغ شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیدوارم این پایانی باشد بر مدیریت دیکتاتوری این آقایان و شروعی برای مدیریت اسلامی و متعالی بر دانشگاه آزاد اسلامی.

یکی از اساتید واحد سمنان
Iran, Islamic Republic of
در اين صورت بر سر دانشگاه آزاد اسلامي همان خواهد آمد که با آمدن احمدي نژاد بر سر کشور آمد!
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای احمدی نژاد همین یک کار رو هم در دوران ریاست جمهوری به سرانجام برسونن کار بزرگی برای ملت انجام داده اند.
وقتی به سوم ابتدایی مدرک میدن از حالا فاتحه ی دانشگاه موفق ازاد را بخوان .مگر این که نذارن دولت به این دانشگاه دست پیدا کنه .خدا خودش به ملت ما رحم کنه با این مدیریت فامیلی و قبیلگی وبدور از تخصص.
فقط فقط فقط احمدينژاد همين يك كار را بكند براي 8سال رياست جمهوريش بس است...اگر اگر اگر بتونه؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این شجاعت
Latvia
گردش امور قبل از سال 84 بواسطه قدرت مطلق آقاي هاشمي رفسنجاني دچار مشكلات بيشماري بود كه از جمله آنها ارزش استخدامي دادن به مدارك دانشگاه آزاد و اعطاي مدارك جعلي به بسياري از مديران ارشد كشوري و وامدار كردن آنها به مافياي اين دانشگاه و نيز سوءمديريت پرونده هسته اي و لو رفتن آن در سال 82 و در ليست محور شرارت قرار گرفتن ايران و بدنبال آن انبوه تحريمها و تهديدات خارجي بود كه به دولتهاي آقاي احمدي نژاد و مردم ايران به ارث رسيد و اداره كشور با وجود ميراث شوم بجامانده از گذشته كاربسيار شاقي بود و تنها از عهده فردي جسور و تابوشكن مثل آقاي احمدي نژاد كه بسيار هم مديريت پرانتقادي داشته و دارد بر مي آمد.
درود بر احمدي نژاد با همه مشكلاتش
Latvia
دادن مدرك دانشگاهي به رتبه هاي دهها هزاري كنكور سراسري با درصدهاي منفي شاخص مهم سنجش يك دانشگاه موفق است كه دانشگاه آزاد به رياست آقاي جاسبي و مديريت آقاي هاشمي رفسنجاني ركوردار آن در 29 سال اخير مي باشد! و بالاتر از هاروارد قرار گرفت و از اين طريق بي سوادان بسياري به نوايي رسيده و در حال خدمت! به كشور هستند كه آثار اين خدمات را در ابعاد اقتصادي و سياسي و مجلس و فرهنگ و ... در قالب تورم و بيكاري و ... ملت ايران كاملا لمس مي كند!
درود بر احمدي نژاد
خدا كند رئيس جديد به يكي از مشكلات كاركنان و اعضاء هيئت علمي دانشگاه كه عدم پرداخت 3% بيمه بيكاري به تامين اجتماعي و ايجاد مشكلات براي كاركنان و خوردن حق و حقوق مردم با تاييد رئيس جمهور وقت (هاشمي) انجام شده است رسيدگي شود. دانشگاه آزاد تنها سازماني در كشور است كه اين كار را ميكند(غير قانوني) علاوه بر آن تنها سازماني است كه اضافه كار كاركنان را كمتر از قانون پرداخت ميكند. دانشگاه براي وام پرداختي به كاركنان 12% بهره ميگيرد كه با جريمه به دارايي بابت ماليات مي پردازد. اين است تدابير مديريت جاسبي.
مهمترین خدمت اقای جاسبی به کشور بالا بردن سطح علمی مدیران کشور از رده فوق دیپلم و لیسانس به دکترا در کوتاهترین زمان و نازلترین قیمت بود!!!!
Iran, Islamic Republic of
کارکنان دانشگاه آزاد مثل بغضی فروخفته اند. ظلمی که در طی این سالها توسط روسای جاسبی منش بر آنهارفته ، فراموش شدنی نیست.
آنها جاسبی و یارانش را نخواهند بخشید.

یکی از کارکنان واحد سمنان
Iran, Islamic Republic of
کارکنان دانشگاه آزاد مثل بغضی فروخفته اند. ظلمی که در طی این سالها توسط روسای جاسبی منش بر آنهارفته ، فراموش شدنی نیست.
آنها جاسبی و یارانش را نخواهند بخشید.

یکی از کارکنان واحد سمنان
Iran, Islamic Republic of
دولت خاتمی هرچه بود در زمینه اقتصاد به از این دولت تا کمی رونق به اقتصادمان امد وچرخ ها شروع به چرخش کرده بودند..... !!!خرابی اقتصادی دولت اقای احمدی نزاد هدیه است به دولت بعدی
Iran, Islamic Republic of
این دانشگاه از لحاظ کمی وامکانات در برخی موارد پایین بود ولی از لحاظ علمی حرف بی جایی است !!!دانشجویان این دانشگاه کمتر از دانشجویان دانشگاه سراسری نیستند!! در خیلی المپیاد ها و مسابقات روباتیک وجشواره علمی هنری وورزشی پیشتاز بودن!!! واین ادلیل مسلمی است بر ابطال ادعای سطح علمی پایین دانشگاه به خصوص در شهرهای بزرگ دانشگاه خیلی قوی است ...از لحاظ امکانات هم خیلی بهتر از واحدهای مشابه پیام نور بود!!!! واز لحاظ مدیریتی بهتر از انجا اداره شد!!!!