سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
لزوم هوشیاری اصولگرایان

ذوق‌زدگی رسانه جریان‌انحرافی ازاختلاف درجبهه متحداصولگرایان

سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 206437
روزنامه دولت از آنچه "عمیق تر شدن اختلافات در جبهه متحد اصولگرایان" خواند استقبال کرد.
به گزارش جهان، این روزنامه نوشت: در حالي كه با قطعي شدن جدايي جبهه پايداري از كميته وحدت اصولگرايان، تركيب اين كميته از 8+7 به 6+7 تنزل پيدا كرده بود، روز گذشته يك سايت خبري از احتمال جدايي لاريجاني و قاليباف از اين تركيب به دليل عميق‌تر شدن اختلافات خبر داد.

روزنامه دولت در ادامه با حمله به جمعیت ایثارگران، این جمعیت را متهم به تک روی کرده و می نویسد: در هفته‌هاي اخير رخدادهايي ديده شده كه منجر به يكسويه شدن برخي تحركات جبهه متحد اصولگرايان بر‌اساس جهت‌گيري‌هاي جمعيت ايثارگران شده است.

روزنامه ایران مدعی تجدید نظر علی لاریجانی و محمدباقر قالیباف در همراهی با جبهه متحد و در نتیجه در آستانه فروپاشی قرار گرفتن جبهه متحد اصولگرایان شده و افزوده: اين شرايط سبب خواهد شد سه فهرست شامل جبهه متحد، فهرست قاليباف - لاريجاني - رضايي و جبهه پايداري به رقابت در صحنه انتخابات بپردازند كه در اين شرايط فهرست جبهه متحد تقريباً بي‌معني خواهد بود.

به نوشته روزنامه دولت، ميان لاريجاني و برخي شخصيت‌هاي مؤثر در كميته وحدت در‌خصوص حضور برخي افراد همچون كاتوزيان در ليست جبهه متحد اختلافات جدي وجود دارد. از سوي ديگر تلاش‌هاي شهاب‌الدين صدر در‌خصوص ايجاد ائتلاف جديد ميان اصولگرايان نيز در همين راستا قابل ارزيابي است.

در همین حال روزنامه حامی مشایی در خبری دیگر با استقبال از سخنان اخیر آقاتهرانی، نوشته: دبير كل جبهه پايداري در جمع برخي از طلاب تأكيد كرده افرادي در گلوگاه‌هاي تصميم‌گيري كميته وحدت اصولگرايان جاي گرفته‌اند كه با معيارهاي ارائه شده از سوي رهبري نسبتي ندارند.

به نظر می رسد با توجه به حملات هماهنگ اخیر فتنه گران و جریان انحرافی علیه اصولگرایان و تلاش آنها برای ایجاد تفرقه در طیف های مختلف اصولگرا، ضرورت دارد که شخصیت های اصولگرا با پرهیز از تفرقه افکنی، خوراک تبلیغاتی برای مخالفان و دشمنان اصولگرایی فراهم نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *