يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۶
رییس ستاد جبهه متحد اصولگرایان:

کاندیداهای اصولگرایان به جریان فتنه، انحرافی و فاسد وابسته نیستند

شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 201623
رییس ستاد جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: عدم وابستگی به جریان فتنه 88، عدم وابستگی به جریان انحرافی و فاسد هم از شرایط سلبی است که کاندیداهای اصولگرایان باید از آن برخوردار باشند.
کاندیداهای اصولگرایان به جریان فتنه، انحرافی و فاسد وابسته نیستند
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان گفت: اصولگرایان معتقد به ارزش‌های اصولگرایی هستند و یکی از این اصول‌های آن اهتمام به وحدت است که در اولویت جبهه متحد اصولگرایان قرار دارد.

علیرضا زاکانی در گفتگو با فارس از وحدت به عنوان یک استراتژی و مبنا برای اصولگرایان نام برد و تصریح کرد: وحدت مبتنی بر ارزش‌ها و اصول یک تاکتیک جدی برای رقابت اصولگرایان با رقباست.

نماینده تهران در مجلس، تبعیت‌پذیری، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری و ارزش‌محوری را نمونه‌ای از ارزش‌های اصولگرایی خواند و عنوان کرد: موضع اصولگرایان شفاف است و مرزی مشخصی در بین آنها و فتنه، انحراف و فساد وجود دارد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان، در درون نیز قائل به همگرایی، همکاری و پیگیری امور با تشریک مساعی همه اصولگرایان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت وحدت در بین اصولگرایان روند بهتر و روزافزونی دارد و اگر چه به تازگی فعالیت جبهه متحد اصولگرایان در استان‌ها آغاز شده اما شرایط به گونه‌ای است که از یک اقبال خوبی برخوردار
موضع اصولگرایان شفاف است و مرزی مشخصی در بین آنها و فتنه، انحراف و فساد وجود دارد
است.
 
* چشم امید دشمنان به انتخابات مجلس است

وی از انقلاب به عنوان نعمت بزرگی نام برد که روز به روز رونق می‌یابد و خاطرنشان کرد: با همین تفکر انقلابی شیعیان لبنان در جنگ 33 روزه و سنی‌های غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی به پیروزی رسیدند.

زاکانی با عنوان اینکه نه ما با دشمنان و آنها با ما سر سازش دارند، افزود: پس باید از آن صیانت کرد نه اینکه به آن خیانت کرد و زمینه را برای تحقق خواسته‌های نامشروع دشمنان هموار کرد.

وی یادآور شد: منشأ بیداری اسلامی جهان نیز انقلاب اسلامی و صدور گفتمان‌های این انقلاب است که عرصه را برای تلاش ناصواب دشمنان پهن کرده است تا جایی که توطئه‌های جهانی آنها دچار چالش شده و حتی در کشورهای خود نیز از امنیت کامل برخوردار نیستند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: دشمنان اکنون به هر ابزاری برای سرکوب ریشه‌های بیداری اسلامی متوسل می‌شوند و در حال حاضر نیز چشم امید آنها به انتخابات مجلس در سال جاری است تا بلکه در مقابل نظام اسلامی صف‌کشی نمایند.

زاکانی در ادامه وحدت را بهترین گزینه برای مقابله با توطئه‌های آنان خواند و گفت: این را نباید فراموش کرد که شکست‌های پیاپی دشمنان و پیروزی‌های ملت بزرگ ایران به خاطر حفظ
تقویت وحدت در بین اصولگرایان روند بهتر و روزافزونی دارد
وحدت بوده و باید زمینه تقویت این مولفه اقتدار و عظمت کشور را فراهم نماییم.
 
* کاندیداهای اصولگرایان به جریان فتنه، انحرافی و فاسد وابسته نیستند
 
وی خاطرنشان کرد: کاندیداهایی از سوی این جبهه معرفی می‌شوند که علاوه بر برخورداری از تعهد، تخصص، خدمتگزار مردم و فسادستیز، باید از اقبال مردم نیز برخوردار باشند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان اضافه کرد: کاندیداهای اصولگرایان باید چهار شرط ایجابی اعتقاد به اسلام، انقلاب و اهداف نظام، اعتقاد به سیره و روش امام راحل(ره) و اعتقاد و پایبندی به ولایت فقیه و تبعیت و پیروی از مقام معظم رهبری داشته باشند.

وی تصریح کرد: عدم وابستگی به جریان فتنه 88، عدم وابستگی به جریان انحرافی و فاسد هم از شرایط سلبی است که کاندیداهای اصولگرایان باید از آن برخوردار باشند.

زاکانی یادآور شد: علاوه بر این شرایط، کاندیداهای مد نظر اصولگرایان در کارگروه‌های استانی با 12 پارامتر سنجیده می‌شوند و افرادی که اقبال عمومی و اصلح‌تر باشند به مردم معرفی خواهند شد.

وی گفت: امید است این مسئله به نوعی پیش برود که ماحصل آن انتخاب نمایندگانی اصلح و در نهایت مجلسی کارآمدتر از گذشته باشد.
 
* دوم خردادی‌ها
عدم وابستگی به جریان فتنه 88، عدم وابستگی به جریان انحرافی و فاسد هم از شرایط سلبی است که کاندیداهای اصولگرایان باید از آن برخوردار باشند
هزینه قانون‌شکنی و نفی اراده مردم را می‌دهند


زاکانی ادامه داد: دوم خردادی‌ها در جریان فتنه 88 تصمیم و اراده مردم و حضور بی‌سابقه آنها در انتخابات را نادیده گرفتند و با قانون‌شکنی مسیری را انتخاب کردند که با چراغ سبزشان به بیگانگانی که به آنها دلبسته بودند، خودشان را از دایره نظام اسلامی جدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از این اتفاق جلوگیری شود، اما این اتفاق نیافتاد و آنها به هر دلیلی که اینجا محل بحث آن نیست، مسیر انحرافی خویش را دنبال کردند و امروز هزینه قانون‌شکنی و نفی اراده مردم را می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان یادآور شد: اکنون بخشی از آنها دچار توهم شده‌اند و می‌خواهند باج‌خواهی گذشته را باج‌خواهی امروز با پیش کشیدن تحریم انتخابات و گذاشتن پیش‌شرط‌هایی برای حضور در این عرصه جبران نمایند که باید بدانند پاسخی را نخواهند شنید.

وی اضافه کرد: بخشی از این افراد معتقدند که اگر در انتخابات شرکت نکنند توسط مردم حذف می‌شوند فلذا بر مشارکت در این انتخابات نیز اصرار دارند.

زاکانی سناریوی طرح تحریم انتخابات را استمرار حرکت فتنه 88 در راستای خدمت به بیگانگان و جواب به خواسته‌های آنان خواند و تصریح کرد: این افراد باید هزینه این حرکت را در مقابل مردم پرداخت کنند.

به گفته وی، اگر چه نظام در حق
بخشی دیگر از فتنه‌گران می‌خواهند که نظام به خاطر ایجاد آن آشوب‌ها و التهابات گسترده توسط این افراد از آنها عذرخواهی کند که بدون شک دچار توهم شده‌اند
آنها لطف بزرگی کرد اما بخشی دیگر از فتنه‌گران می‌خواهند که نظام به خاطر ایجاد آن آشوب‌ها و التهابات گسترده توسط این افراد از آنها عذرخواهی کند که بدون شک دچار توهم شده‌اند.
 
* تحریم انتخابات محرومیت مردم از حق تعیین سرنوشت خود است

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان عدم شرکت در انتخابات و یا تلاش برای حضور حداقلی از سوی برخی از افراد را همسو با رویکرد دشمنان دانست و گفت: آنها می‌خواهند با این عمل مردم را از حق تعیین سرنوشت خود با حضور در انتخابات محروم کنند.

زاکانی یادآور شد: این افراد به دنبال ادای دین خود نسبت به بیگانگان هستند اما مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده‌تر از انتخابات قبلی جواب دندان‌شکنی به آنان خواهند داد.

وی عنوان کرد: نباید این را فراموش کرد که هر زمان که پیام ناصواب تحریم انتخابات و یا مشارکت حداقلی از حلقوم آنها بیرون آمده است مردم حضور بیشتری داشته‌اند و جواب نه را با مشارکتی مثال‌زدنی داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در پایان شور و نشاط انتخاباتی برای حضور حداکثری و انتخاب افرادی اصلح از طیف اصولگرایان را از اولویت‌های این جبهه در جریان انتخابات ذکر کرد و افزود: دامنه این فعالیت و تلاش در استان‌ها نیز جریان می‌یابد و امیدواریم مردم یک بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را خلق و جدای از مشارکت حداکثری در انتخابات، افرادی اصلح‌تر را هم انتخاب و به مجلس بفرستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در مورد ساکتین فتنه چی ؟
United States
این لفظ ساکتین هم شده چماق یه مشت افراطی و مقدس ماب تا با همین الفاظ کسانی رو که هنوز در خط ولایت هستن و برای ولایت می خوان کار کنن زمین بزنن. خدا رو شکر که این قماش آدم در کربلا نبودن و الا حضرت حر (ع) رو به جرم اشتباه اولش اعدام انقلابی می کردن و وقعی هم به فرامین حضرت سیدالشهدا (ع) نمی گذاشتن. از پاپ کاتولیکتر که میگن اینان
اقای باهنر را با حر در زمان امام حسین(ع) مقایسه می کنید؟
اقای باهنر باید بگوید چرا از قضیه حقوق مادام العمر دفاع می کرد
ایشون هنوز سکوت خودش در ایام فتنه را توجیه می کند.........
باهنر کجا و حر کجا !!!
United States
جناح اصولگرای حزبی اند دیگر .
راستی توبه حر پذیرفته شد اما قبل از اینکه امام کشته شود.
ساکتین فتنه بعد از 9 دی که اگر نبود امام کشته می شد به نطق آرامی در آمدند آنهم نه همه شان
راستی حر با همه مقام والایش پس از توبه اولا برای جبران اول خودش را فدا کرد و دوم از امام نخواست فرماندهی میسره و میمنه سپاه شجاع امام را به او بدهد . امام هم این کار را نکرد بلکه به وی رخصت داد تا جبران کند با جان خویش تا رستگارشود و شد و مرحبا به حر
اما جان امام حسین(ع) امثال کسانی که امام ما را در فتنه 88 تنها گذاشتند ساکت و دو پهلو بودند تا خود حرمت امام حسین را فتنه گران شکستند حر گونه توبه کرده اند؟؟ آیا چکمه هایشان را بر گردن انداختند بروند محضر امام التوبه بگویند؟؟ جان فدا کردن پیش کش!!!!
مشکل جناح اصولگرای حزبی همین است که خود را بهتر از مردم می دانند نه خادم مردم و این مردم از مردم زمان رسول الله(ص) بهتر اند . چرا که می فهمند بصیرت دارند و تشخیص صحیح می دهند.
United States
"جناح اصولگرای حزبی اند دیگر .
راستی توبه حر پذیرفته شد اما قبل از اینکه امام کشته شود ... "


تحزب کار مذمومی نیست که شما با لحن مذموم ازش یاد می کنید کما اینکه به تایید امام و رهبر هم رسیده (تحزب رو میگم)
اما اینکه توقع دارید ساکتین به زعم شما کفشاشونو بندازن دور گردن و برن دم در بیت آقا چله بگیرن به نظرم اشتباهه. اونها تا قبل 9 دی که دیگه پرده های نفاق کاملا کنار رفت مردد بودنو نتونستن تشخیص بدن که حتی برخی بزرگان سابق هم می تونن خلاف کنن اما بعد از واقعه عاشورای 88 به خود اومدن و مرزشونو مشخص کردن. البته من منکر نیستم این رو که شان و عیار اونها در این نوع رفتار پایین تر از کسانی قرار گرفت از اول محکم پشت نظام وایسادن اما نهایتش اینها مثل توابین دوره امام حسین (ع) هستند که باز بعد از شهادت امام حسین (ع) بعد از توبه از سوی اهل بیت (ع) طرد نشدن. بندههمه حرفم اینه که مبادا به اسم دفاع از ولایت از پاپ کات.لیکتر بشیم و حرفی بزنیم و کاری بکنیم که خط و منش رهبری نیست و بعد خودمونم ولایتمدار بدونیم. رهبری بارها حرف از دفع حداقلی و جذب حداکثری زدن فکر کردید برای جذب منافقین اینو گفتن یا برای جذب مرددها و سست ها؟ بهرت نیست به دور از حب و بغض و نگاه یا سفید یا سیاه کمی معقول به قضایا نگاه کنیم. به نظر من هنوز "برخی" از ساکتین (بازم به زعم شما) یه تار موشون می ارزه به بسیاری از دوم خردادیا پس بهتره پسشون نزنیم تا به دامن اونها بغلتن
United States
اگر جهان نیوز جوابم را منتشر کند
اولا تحزب بد نیست به شرطها و شروطها که اولین آن تبدیل نشدن به رفتار قبیلگی سیاسی است
اما بعد . توبه همیشه پذیرفته است . من که باشم که توبه بپذیرم یا نه . خداوند توبه پذیر است .
هرکه که به زبان اشهد گفت مسلمان است و پاک و طاهر. هرکه هم ولایت فقیه را به زبان اقرار کرد هم ایضا.
توبه توابین بعد از امام حسین و یا قیام مختار به جای خود ولی همین بس که هیچ کدام اینها و همه قیامهای بعدی این توابین شایستگی و لیاقت رهبری امام معصوم را نداشته اند. چرا؟ امام معصوم آنها را طرد نکرد اما رهبرشان هم نشد. چرا؟ دلیلش هم ساده است . اینگونه آدمها در وقت خودش عمل نکردند.

تمام حرف این است وقتی اینهمه آدم صالح داریم که در وقت خودش محکم و استوار پشت رهبری ایستادند و از آبرو جان مایه گذاشتند چه دلیلی دارد کسانی که در وقت خودش اقدام نمی کنند را بر امور اصولگراها مسلط کنیم؟؟
چرا؟؟
بیاییند در انتخابات کاندید شوند اگر رای آوردند نماینده شوند اما چرا باید اینها را که پشت رهبری را در لحظه اساسی خالی می کنند بر امور همه اصولگراها مسلط کرد ؟ چرا؟

ساکتین چرا باید در راس اصولگرایی قرار بگیرند که از لوازم اصولگرایی این است که در لحظه ای که باید پشت رهبری باشد شانه خالی نکند.

آخر اینهمه زعامت اصولگرایی را کردند و از اعتماد مردم بهره بردند برای چه؟ که رهبر و امام مان در لحظه خطر تنها بماند ؟

آیت الله علم الهدی درست گفت که 9 دی در واقع جناح راست هم مورد غضب مردم بودند .

جذب حداکثری درست اما تقوای جمعی هم درست . نومن ببعض نکفر ببعض که نباید باشیم.

همه ساکتین که توبه کردند که خدا هم حتما پذیرفته است ان شاءالله بیایند کاندید شوند رای آوردند نماینده هم شوند
اما باید بپذیرند که در راس اصولگرایی جایی برای خالی کردن پشت امام نیست و از آن برای نشانه عذر و تقصیر کنار روند ( اگر اندکی فراست بخرج دهید این همان کفش بر گردن انداختن بود که گفتم )

اما اصولگرای حزبی بخشی از جمعیت اصولگراها هستند که رفتار قبیلگی از خود نشان می دهند و به صرف اینکه یک نفر هماره در راس بوده و ادعا دارد هرچند پشت رهبری را در موقع مورد نیاز به حضور خالی کرده اما باز او را زعیم اصولگراها می کنند.
از یکی عبور می کنند که 11 روز خانه نشینی پیشه کرد اما کسی را هم در راس اصولگرایی قرار می دهند که دستور صریح رهبری را در مجلس به رای می گذارند و به آن هم رای نمی دهند. روزی که رهبر "این عمار" می گفت دنبال پرونده سازی برای اتفاقهای فرعی بودند و تازه بعد از 2 سال آنهم نزدیک انتخابات گزارش فتنه 88 را قرائت می کنند.
سوال ساده است که چرا این قبیل آدمها باید در راس اصولگرایی باشند؟
نمی شود از راس بودن کنار روند و صرفا فردی از آحاد اصولگراها بمانند؟ حداقل نشانه بروز توبه ( که حقیقت پشیمانی است ) این است که فرد بپذیرد یک جایی از کارش لنگ می زند دیگر. اگر کسی این را بپذیرد فکر نکنم به این زودی ها خودش را راضی کند که زعامت اصولگرایی را برعهده داشته باشد.

من شخصا به لیستی که از زیر دست کسانی که در وقت لزوم . پشت رهبری را خالی می کنند بیرون می آید خوشبین نیستم.
و اگر واقعا بین کاندیدها مثلا برای تهران 30 تا آدمی که در فتنه 88 پشت رهبری ایستادند پیدا نکردم مثلا 28 تا پیدا کردم و البته پشیمانی را هم در این ساکتین دیدم 2 نفر از آنها را هم برای رای شاید انتخاب کنم