کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس ستاد جبهه متحد اصولگرایان:

کاندیداهای اصولگرایان به جریان فتنه، انحرافی و فاسد وابسته نیستند

10 دی 1390 ساعت 9:55

رییس ستاد جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: عدم وابستگی به جریان فتنه 88، عدم وابستگی به جریان انحرافی و فاسد هم از شرایط سلبی است که کاندیداهای اصولگرایان باید از آن برخوردار باشند.


رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان گفت: اصولگرایان معتقد به ارزش‌های اصولگرایی هستند و یکی از این اصول‌های آن اهتمام به وحدت است که در اولویت جبهه متحد اصولگرایان قرار دارد.

علیرضا زاکانی در گفتگو با فارس از وحدت به عنوان یک استراتژی و مبنا برای اصولگرایان نام برد و تصریح کرد: وحدت مبتنی بر ارزش‌ها و اصول یک تاکتیک جدی برای رقابت اصولگرایان با رقباست.

نماینده تهران در مجلس، تبعیت‌پذیری، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری و ارزش‌محوری را نمونه‌ای از ارزش‌های اصولگرایی خواند و عنوان کرد: موضع اصولگرایان شفاف است و مرزی مشخصی در بین آنها و فتنه، انحراف و فساد وجود دارد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان، در درون نیز قائل به همگرایی، همکاری و پیگیری امور با تشریک مساعی همه اصولگرایان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت وحدت در بین اصولگرایان روند بهتر و روزافزونی دارد و اگر چه به تازگی فعالیت جبهه متحد اصولگرایان در استان‌ها آغاز شده اما شرایط به گونه‌ای است که از یک اقبال خوبی برخوردار است.
 
* چشم امید دشمنان به انتخابات مجلس است

وی از انقلاب به عنوان نعمت بزرگی نام برد که روز به روز رونق می‌یابد و خاطرنشان کرد: با همین تفکر انقلابی شیعیان لبنان در جنگ 33 روزه و سنی‌های غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی به پیروزی رسیدند.

زاکانی با عنوان اینکه نه ما با دشمنان و آنها با ما سر سازش دارند، افزود: پس باید از آن صیانت کرد نه اینکه به آن خیانت کرد و زمینه را برای تحقق خواسته‌های نامشروع دشمنان هموار کرد.

وی یادآور شد: منشأ بیداری اسلامی جهان نیز انقلاب اسلامی و صدور گفتمان‌های این انقلاب است که عرصه را برای تلاش ناصواب دشمنان پهن کرده است تا جایی که توطئه‌های جهانی آنها دچار چالش شده و حتی در کشورهای خود نیز از امنیت کامل برخوردار نیستند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: دشمنان اکنون به هر ابزاری برای سرکوب ریشه‌های بیداری اسلامی متوسل می‌شوند و در حال حاضر نیز چشم امید آنها به انتخابات مجلس در سال جاری است تا بلکه در مقابل نظام اسلامی صف‌کشی نمایند.

زاکانی در ادامه وحدت را بهترین گزینه برای مقابله با توطئه‌های آنان خواند و گفت: این را نباید فراموش کرد که شکست‌های پیاپی دشمنان و پیروزی‌های ملت بزرگ ایران به خاطر حفظ وحدت بوده و باید زمینه تقویت این مولفه اقتدار و عظمت کشور را فراهم نماییم.
 
* کاندیداهای اصولگرایان به جریان فتنه، انحرافی و فاسد وابسته نیستند
 
وی خاطرنشان کرد: کاندیداهایی از سوی این جبهه معرفی می‌شوند که علاوه بر برخورداری از تعهد، تخصص، خدمتگزار مردم و فسادستیز، باید از اقبال مردم نیز برخوردار باشند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان اضافه کرد: کاندیداهای اصولگرایان باید چهار شرط ایجابی اعتقاد به اسلام، انقلاب و اهداف نظام، اعتقاد به سیره و روش امام راحل(ره) و اعتقاد و پایبندی به ولایت فقیه و تبعیت و پیروی از مقام معظم رهبری داشته باشند.

وی تصریح کرد: عدم وابستگی به جریان فتنه 88، عدم وابستگی به جریان انحرافی و فاسد هم از شرایط سلبی است که کاندیداهای اصولگرایان باید از آن برخوردار باشند.

زاکانی یادآور شد: علاوه بر این شرایط، کاندیداهای مد نظر اصولگرایان در کارگروه‌های استانی با 12 پارامتر سنجیده می‌شوند و افرادی که اقبال عمومی و اصلح‌تر باشند به مردم معرفی خواهند شد.

وی گفت: امید است این مسئله به نوعی پیش برود که ماحصل آن انتخاب نمایندگانی اصلح و در نهایت مجلسی کارآمدتر از گذشته باشد.
 
* دوم خردادی‌ها هزینه قانون‌شکنی و نفی اراده مردم را می‌دهند

زاکانی ادامه داد: دوم خردادی‌ها در جریان فتنه 88 تصمیم و اراده مردم و حضور بی‌سابقه آنها در انتخابات را نادیده گرفتند و با قانون‌شکنی مسیری را انتخاب کردند که با چراغ سبزشان به بیگانگانی که به آنها دلبسته بودند، خودشان را از دایره نظام اسلامی جدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از این اتفاق جلوگیری شود، اما این اتفاق نیافتاد و آنها به هر دلیلی که اینجا محل بحث آن نیست، مسیر انحرافی خویش را دنبال کردند و امروز هزینه قانون‌شکنی و نفی اراده مردم را می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان یادآور شد: اکنون بخشی از آنها دچار توهم شده‌اند و می‌خواهند باج‌خواهی گذشته را باج‌خواهی امروز با پیش کشیدن تحریم انتخابات و گذاشتن پیش‌شرط‌هایی برای حضور در این عرصه جبران نمایند که باید بدانند پاسخی را نخواهند شنید.

وی اضافه کرد: بخشی از این افراد معتقدند که اگر در انتخابات شرکت نکنند توسط مردم حذف می‌شوند فلذا بر مشارکت در این انتخابات نیز اصرار دارند.

زاکانی سناریوی طرح تحریم انتخابات را استمرار حرکت فتنه 88 در راستای خدمت به بیگانگان و جواب به خواسته‌های آنان خواند و تصریح کرد: این افراد باید هزینه این حرکت را در مقابل مردم پرداخت کنند.

به گفته وی، اگر چه نظام در حق آنها لطف بزرگی کرد اما بخشی دیگر از فتنه‌گران می‌خواهند که نظام به خاطر ایجاد آن آشوب‌ها و التهابات گسترده توسط این افراد از آنها عذرخواهی کند که بدون شک دچار توهم شده‌اند.
 
* تحریم انتخابات محرومیت مردم از حق تعیین سرنوشت خود است

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان عدم شرکت در انتخابات و یا تلاش برای حضور حداقلی از سوی برخی از افراد را همسو با رویکرد دشمنان دانست و گفت: آنها می‌خواهند با این عمل مردم را از حق تعیین سرنوشت خود با حضور در انتخابات محروم کنند.

زاکانی یادآور شد: این افراد به دنبال ادای دین خود نسبت به بیگانگان هستند اما مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده‌تر از انتخابات قبلی جواب دندان‌شکنی به آنان خواهند داد.

وی عنوان کرد: نباید این را فراموش کرد که هر زمان که پیام ناصواب تحریم انتخابات و یا مشارکت حداقلی از حلقوم آنها بیرون آمده است مردم حضور بیشتری داشته‌اند و جواب نه را با مشارکتی مثال‌زدنی داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در پایان شور و نشاط انتخاباتی برای حضور حداکثری و انتخاب افرادی اصلح از طیف اصولگرایان را از اولویت‌های این جبهه در جریان انتخابات ذکر کرد و افزود: دامنه این فعالیت و تلاش در استان‌ها نیز جریان می‌یابد و امیدواریم مردم یک بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را خلق و جدای از مشارکت حداکثری در انتخابات، افرادی اصلح‌تر را هم انتخاب و به مجلس بفرستند.


کد مطلب: 201623

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/201623/کاندیداهای-اصولگرایان-جریان-فتنه-انحرافی-فاسد-وابسته-نیستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com