پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
در پی حضور در یک مراسم آشپزی صورت گرفت؛

طعنه تند نشریه انگلیسی به اوباما + عکس

يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 185823
نشریه انگلیسی دیلی‌میل، از فرصت حضور اوباما در یک مراسم سمبلیک آشپزی استفاده‌ای جالب کرده و تندترین طعنه ممکن را با انتشار تصاویر این مراسم، به رئیس‌جمهور آمریکا زده است.
به گزارش جهان، این نشریه انگلیسی ضمن انتشار تصاویر ذیل تصریح کرد: به نظر می‌رسد اوباما فهمیده است که شانس چندانی برای پیروزی در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری آمریکا ندارد و لذا از هم‌اکنون به دنبال شغل جدید است! بدیهی است که منظور از شغل جدید همان آشپزی است.

این طعنه نشریه آمریکایی که به معنای به تمسخر گرفتن عملکرد اوباما طی سه سال دوران ریاست جمهوری وی است، توسط نشریه مزبور با اشاره به پایین آمدن درصد محبوبیت اوباما در آمریکا همراه شده است.


اوباما با وعده تغییرات گسترده بر کرسی ریاست جمهوری آمریکا تکیه زد اما اکنون با گذشت سه سال تنها وعده‌ای از وعده‌های وی که عملی شده صدور اجازه فعالیت آزادانه همجنس‌گرایان در ارتش آمریکاست! وی حتی زندان گوانتانامو را تعطیل نکرد و حتی پس از مدتی دستور از سرگیری دادگاه‌های نظامی ظالمانه را نیز صادر کرد.


اوباما از پس مشکلات اقتصادی آمریکا نیز برنیامد و همین امر یکی از بزرگ‌ترین عوامل کاهش محبوبیت وی در آمریکا است. سال ۲۰۱۲ انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار می‌شود و وی مجبور است پنجه در پنجه جمهوری‌خواهان اندازد، هرچند که آنان نیز از نظر محبوبیت چندان وضع خوبی ندارند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *