شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

تلاش لاری برای جبران سخنان خاتمی

دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 177651
پس از واکنش صریح اصولگرایان به سخنان خاتمی درباره انتخابات که از آن به عنوان شرط گذاری برای نظام یاد شده بود، موسوی لاری کوشید تا ادعاهای رئیس بنیاد باران را اصلاح کند.
عضو مجمع روحانيون مبارز با بيان اينكه خاتمي براي نظام شرط‌گذاري نكرده، گفت: شرايط برگزاري انتخابات مشخص است.

عبدالواحد موسوي لاري عضو مركزيت مجمع روحانيون مبارز و وزير كشور دوران اصلاحات در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به اين سؤال كه آيا اصلاح‌طلبان قصد حضور در انتخابات آينده را دارند، اظهار داشت: بايد منتظر شرايط بود.

وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا اصلاح‌طلبان شرايط خاصي را مدنظر دارند، گفت: منظور بنده شرايط انتخابات است.

موسوي لاري در پاسخ به اين سؤال كه آيا اصلاح‌طلبان مي‌توانند براي نظام شرط‌گذاري كنند، اظهار داشت: انتخابات خود به خود شرايطي دارد؛ چه اصلاح‌طلبان بگويند و چه نگويند براي انتخابات شرايطي در نظر گرفته شده است.

عضو مركزيت مجمع روحانيون مبارز ادامه داد: اگر شرايط انتخابات محقق باشد، قطعا همه آنهايي كه به انقلاب وفادارند در انتخابات شركت خواهند كرد.

وي در پاسخ به اين سؤال كه شرط‌گذاري خاتمي براي ورود اصلاح طلبان به انتخابات را چگونه ارزيابي مي‌كنيد، گفت: خاتمي براي حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات شرط نگذاشته است بلكه تنها گفته كه براي برگزاري انتخابات چه بستري لازم است.

موسوي لاري در پاسخ به اين سؤال كه يعني شما مسائل مطرح شده از سوي خاتمي را شرط گذاري براي نظام نمي‌دانيد، اظهار داشت: بنده اين مسائل را شرط‌گذاري براي نظام نمي‌دانم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خب تو نميفهمي دليل نميشود كه مردم هم نفهمند
Serbia
اولا شرط گذاشته یا نگذاشته
ثانیا شما شرط میگذاری یا نه
ثالثا خدمات شما به نظام اسلامی اونقدر زیاده که به جرات میشه جای شمشیر امام زمان (عج) را روی پیشانی تک تک شما عزیزان اصلاح طلب دید (البته همه نه ولی خیلیاتون)