دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

چاله ميدان يادتونه؛ اينبار در دفتر بقائي!

سه شنبه ۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 173584
او که پیش از این سخنگوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده است با بیانیه های غیر مودبانه و پر از فحش اش مشهور شد.
حمید بقایی در احکام جداگانه ای، حسن محسنی را به عنوان مشاور و مدیر کل روابط عمومی حوزه معاونت اجرایی رئیس جمهور و امیر کیوان ذوالفقاری را به عنوان مشاور و مدیر کل دفتر معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش جهان، در متن حکم بقایی خطاب به حسن محسنی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تدین و سوابق علمی ـ تجربی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور و مدیر کل روابط عمومی حوزه معاونت اجرایی رئیس جمهور منصوب می کنم. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در راستای سیاست‌های اصولی دولت در خصوص تشریح برنامه‌ها و ارتباط موثر با رسانه ها و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت ها در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، آقای محسنی از یاران نزدیک آقای بقایی است.

او که پیش از این سخنگوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده است با بیانیه های غیر مودبانه و پر از فحش اش در رسانه ها مشهور است.

جهان چندي پيش با جمع كردن همه جوابيه هاي وي به رسانه ها ي مختلف گزارشي منتشر كرد با اين عنوان: "اينجا چاله ميدان است يا روابط عمومي"
 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انگار ککش خیلی بیخیال شده که اصلا اتفاقات پیرامون انرا نمی گزد .؟!
United States
این یکی نوچه تازه به دوران رسیده گروه انحرافی است. والسلام
Iran, Islamic Republic of
تدین؟سوابق علمی؟تجربه؟مگه اینا همشون رو هم چند سالشونه که تجربه بالا داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟