کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چاله ميدان يادتونه؛ اينبار در دفتر بقائي!

7 تير 1390 ساعت 17:54

او که پیش از این سخنگوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده است با بیانیه های غیر مودبانه و پر از فحش اش مشهور شد.


حمید بقایی در احکام جداگانه ای، حسن محسنی را به عنوان مشاور و مدیر کل روابط عمومی حوزه معاونت اجرایی رئیس جمهور و امیر کیوان ذوالفقاری را به عنوان مشاور و مدیر کل دفتر معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش جهان، در متن حکم بقایی خطاب به حسن محسنی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تدین و سوابق علمی ـ تجربی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور و مدیر کل روابط عمومی حوزه معاونت اجرایی رئیس جمهور منصوب می کنم. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در راستای سیاست‌های اصولی دولت در خصوص تشریح برنامه‌ها و ارتباط موثر با رسانه ها و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت ها در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، آقای محسنی از یاران نزدیک آقای بقایی است.

او که پیش از این سخنگوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده است با بیانیه های غیر مودبانه و پر از فحش اش در رسانه ها مشهور است.

جهان چندي پيش با جمع كردن همه جوابيه هاي وي به رسانه ها ي مختلف گزارشي منتشر كرد با اين عنوان: "اينجا چاله ميدان است يا روابط عمومي"
 


کد مطلب: 173584

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/173584/چاله-ميدان-يادتونه-اينبار-دفتر-بقائي

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com