شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۷

ابراز نگرانی جوانفکر برای آیت الله مصباح!

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 167366
به گزارش جهان، مدیرعامل رسانه‌های جریان انحرافی در پاسخ به یکی از کامنت‌های وبلاگ خود برای آیت الله مصباح یزدی ابراز نگرانی کرد!

او که این روزها به واسطه حمایت بی قید و شرطش ار جریان انحرافی مسئولیت همزمان دو رسانه بزرگ دولتی را بر عهده دارد نوشته: بنده هم هیچوقت آقای مصباح را بی بصیرت توصیف نکرده‌ام اما از صمیم قلب برای ایشان نگرانم زیرا ایشان به عنوان یک عالم برجسته دینی شهرت پیدا کرده اند و نباید به راحتی آسیب ببینند. از اینکه می‌بینم ایشان به دست خودشان دارند خودزنی می کنند واقعا متاسف می شوم! اظهارات ایشان بویژه سخنان اخیری که ایراد فرموده‌اند، به چهره ایشان به شدت آسیب می زند!

گرچه مشخص نیست این فرد خود را در چه جایگاه علمی و سیاسی می‌بیند که برای عضو ارشد مجلس خبرگان رهبری ابراز نگرانی می‌کند اما به نظر می‌رسد جریان انحرافی قدم بعدی خود را در جهت تخریب شخصیت‌ها و بزرگانی برخواهد داشت که به تازگی از منتقدان دولت شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بنام خدا استاد مصباح بايد به خود ببالند آدمهاي كثيف براي ايشان ابراز تاسف ميكنند و اين خود دليل محكمي براي حقانيت راه ايشان است امام (ره) فرمودند:
اگر دشمن از ما تعريف كند بايد بيانديشيم كه چه خطايي كرده ايم كه دشمن شاد شده‌آيم
والله خير الحافظين
Iran, Islamic Republic of
با سلام
1- انتقاد شدید علامه مصباح از دولت به واسطه بال و پر دادن به جریان انحرافی نشانه شجاعت مثال زدنی ایشان و نترسیدن از ملامت دوست و دشمن است
2- با حضور محکم و فولادین امام خامنه ای در مقابل جریان انحرافی بیشتر و بیشتر ارزش عمار های زمانه (علامه مصباح) شناخته شده است
Iran, Islamic Republic of
مصباح كسي نيست كه امثال تو با ايشان شوخي كنند.
Iran, Islamic Republic of
سلامتی علامه مصباح و کوری چشم منافقین جدید صلوات!
Iran, Islamic Republic of
با سلام
درود بر شير زنان و غيور مردان كه هر وقت لازم باشد تاريكيها را شكافته حق را از باطل جدا ميكنند .
درود بي كران بر علامه بزرگ مصباح عزیز
Iran, Islamic Republic of
اون موقعي كه آيت الله مصباح درس خارج تدريس ميكردند جوانفكر كجا بود؟در ضمن اين جمله جوانفكر من و ياد حرف یکی از صحابه ميندازه كه به پيامبر(ص) در بستر بيماري گفت: ايشان هضيان ميگويد.
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالي
اقبال مردم مسلمان و متديّن همواره ولايت فقيه است.
آقاي مسئول ايرنا كجا ميرويد؟
عجب از طرز فكر شما.اي كاش من و شما بتوانيم براي رهايي از وسوسه شياطين توكل بالايي داشته باشيم.احتمالاً ميدانيد كه توكل به خدا چه اثري دارد.
Iran, Islamic Republic of
جوانفكر اگر کی بصیرت و تعمق فکری داشت به كسي كه به فرمايش حضرت آقا جاي خالي شهيد مطهري را پر كرده اينچنين جسارت نمي كرد.
بعضي مواقع شرايط به گونه اي پيش مي رود كه بعضي ها فكر مي كنند واقعا كسي هستند! آخر علامه مصباح هر اشتباهي هم بكند امثال اين آقا در حدي نيستند كه بخواهند اشكال كنند! چطور به خود اجازه مي دهند در هر مورد و هر زمينه اي اظهار نظر كنند آن هم از موضع عقل کل!!! گويي ايشون عاقلند و همه نادان!
Iran, Islamic Republic of
امان از این پاچه خواران که به خاطر پست همه چیز را فدا می کنند!
امثال جوان فکر چه جایگاهی دارد که در مورد علامه مصباح اظهار نظر کند؟
Iran, Islamic Republic of
این فرد منحرف‌الفکر باید بداند که آیت الله مصباح یزدی کسی هستند که هر زمان انحرافی ببینند در برابر آن قیام می کنند و مصداق "قوامون لله" هستند لذا شاهد بودیم که در زمان دولت آقای خاتمی شدیدا انتقاد می کردند و تا زمانی که دولت فعلی در مسیر انقلاب بودند از آن حمایت کردند و با مشاهده انحراف، تذکر دادند و وقتی دیدند تذکر کارساز نیست، علنا به دفاع از حریم اسلام پرداختند و از ملامت کسی نهراسیدند "ولا یخافون لومه لائم".
Iran, Islamic Republic of
با اینکه فکر می کنم تند می روید ولی دیگر زمان آن رسیده که ما مردم بار دیگر قدرت فقاهت و روحانیت را به این چشم بستگان یا فریب خوردگان امثال جوانفکر نشان دهیم
Iran, Islamic Republic of
معلومه تیر درست به قلب جریان خورده به این آقای تازه به دوران رسیده باید گفت اگر تا امروز مانده اید به خاطر حمایت علما از جمله آیت الله مصباح بوده شما برو برای خودت متاسف باش که دو سال دیگه آبرویی پیش خانواده شهدا نداری
Europe
حضرت علامه خودزني نميكه داره ریشه شمارو ميزنه شماهم نگران خودتی
شما برای خود تاسف بخور چون ایت ا...مصباح مطیع ولایت است ومقام معظم رهبری ایشان را جایگزینی ارزشمند برای شهید مطهری(ره) می دانند.
حسود هرگز نیاسود
Iran, Islamic Republic of
مگر متملقان هم نگران می شوند؟!
هجمه به این دولت و یاران نزدیک آن از ابتدای انقلاب تا کنون بی سابقه است (حتی دولت اصلاحات). به سختی می توانم تصور کنم دولتی با پایبندی بیشتر به نظام و ولایت و روحانیت در پی این دولت بیاید. حتی اگر مانند دولتهای قبلی، یک روحانی هدایت دولت را به عهده گیرد.