يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۵

فیلم/ نکته مهم در سقوط هواپیمای اوکراینی

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 750796
فیلم/ نکته مهم در سقوط هواپیمای اوکراینی
به گزارش جهان نيوز، بعد از مشخص شدن علت اصلی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، سردار حاجی‌زاده با حضور در تلویزیون، علت این حادثه و خطای انسانی را توضیح داد.

او گفت ما گفتیم که آسمان را اصطلاحا «کلیر» کنند اما این اقدام صورت نگرفت.

شرایط آن روز سردار حاجی‌زاده به شرایط شخصیت حاج حیدر در فیلم «بادیگارد» شباهت دارد.

او سهم خود را گفته، اما دیگران نه! اما سهم دیگران چیست؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الهی بمیرم برای اون مظلومیت ات. برای اون لبهای خشکی زده ات. برای اون صدای لرزان ات. برای این همه شرف ات که برای کار نکرده تو را مجبور کردند حساب پس بدهی...
Iran, Islamic Republic of
وای خدا حاجی زاده چقدر انسانه.
Iran, Islamic Republic of
مخالفان ایرانی خارج از کشور و ضدانقلاب که برای سقوط این هواپیما فریاد وای وای جنایت، کشتار و... را سر دادند که واقعاً هم خطای تشخیص بوده و تقصیر شرکت هواپیمایی اوکراینی بوده که به اصرار کارشناسان مبنی بر عدم پرواز گوش نکرده، ولی همان ایران خارج از کشور مخالف سرسخت نظام، اگر این اتفاق هم نمی افتاد همچنان سپاه را برای کشته شدن اشرار و قاچاقچیان و ضدانقلاب مسلح با همین غیظ و نفرت متهم به جنایت و کشتار می کردند.
عبدالله مومن
Iran, Islamic Republic of
و این سوال بزرگی ست که تاکنون جوابی به آن داده نشده است که چرا دولت در آن موقعیت جنگی. پروازها را متوقف نکرد و باعث انجام چنین حادثه‌ای شد
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست دارین مردم دولت رو مقصر بدونن.