شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۱۰
همزمان با سومین سالگرد انقلاب بحرین

پرده برداری از یادبود "شهدای بحرین" در تهران +تصاویر

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۵۱
کد مطلب: 343895
در دو طرف این سنگ یادبود، نام ۱۲۰بیش از شهید «انقلاب بحرین» و متنی کوتاه در توصیف "انقلاب بحرین" به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، حک شده است.
پرده برداری از یادبود "شهدای بحرین" در تهران +تصاویر
به گزارش جهان نيوز، همزمان با سومین سالگرد آغاز انقلاب ملت بحرین علیه حاکمیت جابرانه "آل خلیفه"، از سنگ یادبود شهدای این انقلاب، در بهشت زهرای تهران پرده برداری شد.

در این مراسم، خانواده جمعی از شهدای "انقلاب بحرین" حضور داشتند و پردهبرداری، توسط یکی از جانبازان بحرینی انجام گرفت که سابقه حضور در جبهه جنگ ایران و رژیم بعث عراق را نیز داشت.

سنگ یادبود "انقلاب ۱۴ فوریه بحرین" به همتِ "ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام" در قطعه شهدای نهضت جهانی اسلام نصب گردید. در دو طرف این سنگ یادبود، نام ۱۲۰بیش از شهید «انقلاب بحرین» و متنی کوتاه در توصیف "انقلاب بحرین" به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، حک شده است.

روز ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴ فوریه ۲۰۱۴)، مردم مسلمان بحرین، انقلابی خونین را علیه نظام حاکم بر این کشور (آل خلیفه)، آغاز کردند که در جریان آن تا امروز، بیش از ۱۴۰ نفر از مردم به شهادت رسیده و هزاران نفر مجروح شده اند.




پرده برداری از سنگ یادبود توسط جانباز بحرینی


حضور خانواده شهدای انقلاب بحرین در سومین سالگرد آن در بهشت زهرای تهران


یکی از انقلابیون بحرینی، نام برادر شهیدش را بر روی سنگ یادبود نشان می دهد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
انشالله که به زودی شیعیان بحرین پیروز می شن
مرگ بر آمریکای جنایتکار که همه این جنایات زیر سر آنها است
محسن
Iran, Islamic Republic of
1- دفاع فعال و موثر از شیعیان بحرین قطعا از وظایف و مسئولیتهای ایران بوده و است.
2- با فرض مذکور باید به ابهام یا سوالاتی مانند موارد ذیل را مورد بررسی قرار داد.
3- ایران طی سه سال مقاومت مظلومانه و تحمل فشارهای بی امان از ناحیه جنایات رژیم آل خلیفه و آل سعود علیه شیعیان بحرین چه اقدام عملی و ملموس و البته موثری داشته است؟
4- آیا اصولا ایران با توجه به کم و کیف روابط ایران بحرین یا ایران و جهان قادر به پیگیری اقدام خاصی و موثری بوده و می باشد؟
5- آیا گزینه های نمایشی و تبلیغی مانند نصب نماد مذکور تأثیرگذار بوده و ارزش سرمایه گذاری دارند؟
6- تبعات احتمالی نصب نماد مذکور و اقدامات نمایشی از این دست چه مواردی می باشد؟ آیا در صورت نصب نماد مربوط به گروهکهای تروریستی ایرانی مانند نفاق یا ریگی در بحرین قادر به رفع مشکل مذکور خواهیم بود؟
7- آیا ورود دو کشور به یک مناغشه که به کاهش ارتباطات و تعاملات رسمی منجر می گردد به مصلحت سیاسیت خارجی ایران و شیعیان بحرین می باشد؟
8- چرا ایران در مقطع ورود نیروی نظامی عربستان به بحرین و سرکوب شیعیان هیچ عکس العمل خاصی نداشته و با این اقدام سرکوبگرانه برخورد نکرد؟
9- اقدامات ایران از طریق مراجه بین المللی برای مقابله با رژیم آل خلیفه در سرکوب اکثریت شیعه بحرین کدام موارد بوده است؟
10- کارکرد نصب نماد مذکور با هزینه های بین المللی احتمالی حتی بدون لحاظ نمودن بهره مندی شیعیان بحرین چه مواردی می تواند باشد؟
خداوند همشون رو رحمت کنه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یک پیشنهاد: طرح آن میدان لؤلؤی بحرین را با همان ابعاد در جزیره بوموسی - نزدیک به بحرین- بسازند تا این نماد مقاومت در ام القرای جهان اسلام زنده بماند و روحیه مردم مبارز بحرین را بالا ببرد...
عجله نکنید شاید حقوقدانها بخواهد در رابطه با آمریکا ظرافت بخرج بدهند اونوقت میشه داستان شهدای هسته ای
مرگ بر ال خلیفه و آل سعود
United States
یاد شهدای بحرین بخیر
صادق
Iran, Islamic Republic of
از پنج سرباز ربوده شده چه خبر ؟
United States
کجا هستش؟