سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۸
۱

ولایتی ادعای هسته‌ای روحانی را رد کرد

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 289389
علی‌اکبر ولایتی ادعای هسته ای حسن روحانی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما را رد کرد.
به گزارش جهان، این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم در نشست خبری امروز خود در فارس در پاسخ به سوال خبرنگاری  مبنی بر اینکه  آیا ایران اسلامی در دورانی انرژی هسته‌ای را تعلیق کرده است یا خیر، اظهار داشت: بله، دوره‌ای تعلیق هسته‌ای صورت گرفت و سانتر‌یفیوژها متوقف شد چرا که غربی‌ها می‌گفتند شما غنی‌سازی هسته‌ای را برای مدت کوتاهی متوقف و بعد از مذاکرات ادامه  دهید که مقام معظم رهبری در مرداد سال 84 دستور دادند که غنی سازی از سرگرفته شود. چرا که این خواسته آنان که تنها برای مدت کوتاهی غنی سازی را متوقف کنیم، دروغ بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد عبد الله زاده
جناب حجةالاسلام والمسلمین حاج آقای روحانی :
سلامٌ علیکم
چقدر حرفهای زیبا وقشنگی میزنید خدا کند که عملی هم درکارباشد وتوان اینهمه وعده و وعیدهای دروغ را داشته باشید .
دقیقا یادم است آقای احمدی نژاد هم درانتخابات دولت نهم همین حرفهای قشنگ را به مردم میگفت ولی درعمل چیز دیگری نصیب ما ملت شد .
اما فرموده اید ما نگذاشتیم پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت کشانده شود بله صحیح است ولی نمی فرمائید به چه قیمتی جلو این کار را گرفتید ؟
شما شرف وعزت جمهوری اسلامی ایران را به مشتی اوباش بین المللی فروختید وحالا به آن افتخار هم میکنید ؟

چرا آقای روحانی در مصاحبه تلویزیونی خود به مردم نگفت که او در مذاکرات به غربی ها قول داده بود که برنامه غنی سازی ایران را تعطیل نگه دارد و در واقع در ازای این موضوع اروپایی ها پذیرفتند از ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت خودداری کنند؟

به گزارش افکارنیوز،حضور آقای حسن روحانی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری دوشنبه شب (۶ خرداد) و اظهارات وی درباره برنامه هسته ای ایران، نگرانی در این باره را که آقای روحانی نگهبان مناسبی برای حقوق ملت ایران باشد، به شدت افزایش داده است. آقای روحانی در حالی صدا و سیما را متهم به دروغ گویی وتهمت زنی و متهمان خود را متهم به بی سوادی کرد که خود در جلوی دوربین صدا و سیما حداقل چند دروغ بزرگ به مردم گفت و در مواردی هم نشان داد که بر خلاف آنچه ادعا می کند از دانش کافی برای حتی روایت تاریخ پرونده هسته ای –که خود زمانی مسئول آن بوده- هم برخوردار نیست چه رسد به مدیریت