پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۴

رئیس جمهور میزان اشتغال ایجاد شده در سال 90 را اعلام کرد/ 'آمار خوشحال‌کننده است'

چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 217162
دكتر احمدي‌نژاد گفت: آماري كه تا به حال درباره تحقق هدف ايجاد 2.5 ميليون شغل در سال 90 ارائه شده آماري خوشحال كننده است.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، دكتر محمود احمدي نژاد روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختي و در اجتماع مردم شهرستان بندرعباس، اظهار داشت: در سال 90 ايجاد 2.5 ميليون شغل هدف‌گذاري شد و كارهاي زيادي نيز براي تحقق آن صورت گرفت اما دولت در اين عرصه تقريباً تنها بود و برخي افراد كه از آنها انتظار كمك مي‌رفت نه تنها كمكي به دولت نكردند بلكه در اين مسير نيز سنگ‌اندازي كردند.

دكتر احمدي‌نژاد گفت: آماري كه تا به حال درباره تحقق هدف ايجاد 2.5 ميليون شغل در سال 90 ارائه شده آماري خوشحال كننده است. در اين راستا گروهي مامور بررسي صحت و سقم آمار ايجاد اشتغال سال 90 شدند و مقرر شد تا آمار تك‌تك نفراتي كه براي آنها شغل ايجاد شده است مستندات جمع‌آوري شده و به ملت ارائه شود. دکتر احمدي نژاد با بيان اينکه تا به حال نيز ايجاد بيش از يك ميليون و ششصد هزار شغل در سال 90 بررسي و مورد تاييد قرار گرفته است گفت: دولت مصمم است براي سال 91 نيز ايجاد 2.5 ميليون شغل ديگر را محقق كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
1.600 نفر سال 89 و 1.600 نفر هم سال 90 تا حال شمرده شده میشه 3.200 بازم 2.500 بیکار؟
بعد بیاد امار بدید (خبر 14.00 دیروز) امریکا 5.000.000 نفر بیکار داره از 300 و اندی میلیون نفر میشه کمتر از 2 درصد.
ما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببینیم این وعده عملی می شود . البته یک نکته برای اطلاع رییس جمهور :
جالب است بدانید بخشی از این آمار که عدد آن کم هم نیست مربوط به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی است که اخیرا مجوزهای آن با سختی و دشواریهای زیاد به مردم داده می شود اما تازه گرفتاریهای کسانی که به کمک دولت آمده اند تا در دولت الکترونیک مشارکت کنند شروع می شود . با اینکه واگذاری امور دولت و بخش عمومی به مردم جز اهداف نظام و مصوبه هیات وزیران است اما هیچ دستگاهی نسبت به آن تمکین نمی کند و با اذیت و آزار دارندگان مجوز آنان را از این کمک مایوس می کنند . اما در حالیکه این مجوز به بار ننشسته و هیچ فعالیتی آغاز نشده گارگروههای استانی دارندگان مجوز را مجبور می کنند حداقل نام پنج نفر با مشخصات کامل را به عنوان کسانی که در دفتر شاغل هستند بدهندو زمانی که اعتراض می کنی که هنوز دفتر راه نیفتاده و دستگاهها هیچ قراردادی را برای شروع فعالیت حاضر نیستند امضا کنند می گویند این فشار شورای عالی اشتغال است که آمار خواسته و می خواهند بگویند که این مقدار شغل ایجاد شده است .
United States
امار خوشحال کننده است اما واقعا 2.5 میلیون شغل ایجاد شده است؟!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هر چه باشه یک مسئول زحمت کش و مردمی است. وجود ایشون باعث شد که چهره منافقانی مثل خاتمی، موسوی و... شناخته بشه