کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جمهور میزان اشتغال ایجاد شده در سال 90 را اعلام کرد/ 'آمار خوشحال‌کننده است'

23 فروردين 1391 ساعت 10:29

دكتر احمدي‌نژاد گفت: آماري كه تا به حال درباره تحقق هدف ايجاد 2.5 ميليون شغل در سال 90 ارائه شده آماري خوشحال كننده است.


به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، دكتر محمود احمدي نژاد روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختي و در اجتماع مردم شهرستان بندرعباس، اظهار داشت: در سال 90 ايجاد 2.5 ميليون شغل هدف‌گذاري شد و كارهاي زيادي نيز براي تحقق آن صورت گرفت اما دولت در اين عرصه تقريباً تنها بود و برخي افراد كه از آنها انتظار كمك مي‌رفت نه تنها كمكي به دولت نكردند بلكه در اين مسير نيز سنگ‌اندازي كردند.

دكتر احمدي‌نژاد گفت: آماري كه تا به حال درباره تحقق هدف ايجاد 2.5 ميليون شغل در سال 90 ارائه شده آماري خوشحال كننده است. در اين راستا گروهي مامور بررسي صحت و سقم آمار ايجاد اشتغال سال 90 شدند و مقرر شد تا آمار تك‌تك نفراتي كه براي آنها شغل ايجاد شده است مستندات جمع‌آوري شده و به ملت ارائه شود. دکتر احمدي نژاد با بيان اينکه تا به حال نيز ايجاد بيش از يك ميليون و ششصد هزار شغل در سال 90 بررسي و مورد تاييد قرار گرفته است گفت: دولت مصمم است براي سال 91 نيز ايجاد 2.5 ميليون شغل ديگر را محقق كند.


کد مطلب: 217162

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/217162/رئیس-جمهور-میزان-اشتغال-ایجاد-شده-سال-90-اعلام-آمار-خوشحال-کننده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com