يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۵

موسوی خوئینی: ۲ اشتباه تاریخی کردم

سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 199951
موسوی خوئینی ها عدم حمایت کافی ار نهضت آزادی و منتظری را ۲ "اشتباه تاریخی" خود عنوان کرد.
به گزارش جهان، دبیر مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به سوالی با این عنوان که "بزرگترین اشتباه و قصور تاریخی شخص خود شما چیست؟"، انجام ندادن "اقدام بایسته" در حمایت از گروهک نهضت آزادی و حمایت ناکافی از آقای حسینعلی منتظری را ۲ اشتباه تاریخی خود ذکر کرده است.

وی منتقدان گروه نهضت آزادی را "هتاک" دانست و به "رفتارهای غیر انسانی" متهم کرد. او در سایتش نوشته است: آن روزی که نهضت آزادی با امام وانقلاب سر ناسازگاری گذاشتند من باید در حد واندازه توان خود با اقدامات افراد خشن وبی منطق که به آنان هتاکی می کردند مخالفت می کردم و با حضرت امام صحبت می کردم که جلو آنان را بگیرند . من از پیش از انقلاب تا کنون نتوانسته ام با این جمعیت همدلی داشته باشم ولی با این که من هر گز نقشی در آن هتاکی ها ودر مواردی حمله به دفتر کار این جمعیت نداشته ام ولی در مخالفت با این رفتار های غیر انسانی اقدام بایسته ای نکرده ام .

عضو برجسته مجمع روحانیون مبارز در ادامه گرچه اذعان می کند که "من تردیدی در درستی عزل آقای منتظری توسط حضرت امام نداشته و ندارم" اما منتقدان اقدامات افراطی منتظری را متهم به انجام "رفتار وحشیانه" کرده است.

او ادعا کرده است: رفتارهای وحشیانه ای که با آن عالم وفقیه بزرگ شد لکه سیاهی بردامن زندگانی کسانی شد که آنگونه عمل کردند ومن به آنان برادرانه وپدرانه توصیه میکنم تا زنده هستند کاری کنند تاشاید خداوند گناهشان را ببخشد و وبال آن برای آخرت نماند.

سید محمد موسوی خوئینی‌ها روز گذشته در حاشیه مراسم ختم محمد خلیلی در پاسخ به یکی از خبرنگاران که از او خواست از جریان فتنه اعلام برائت کند، گفته بود: فتنه، یعنی خودم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا" ایشان فرد منصفی است و شهامت بیان مواضع خودش را دارد کشور به چنین انسانهای شایسته و صادقی نیاز دارد .
United States
بعضی صداقت ها از روی وقاحته نه شایستگی. ملت گول این صادق های فتنه گر رو نمی خورن
United States
چرا پس از اشغال لانه جاسوسی جلوی هتاکی برخی از مريدانت که آية الله بهشتی را به جاسوسی آمريکا متهم می کردی نگرفتی؟! چرا به حزب جمهوری و شخص آية الله خامنه ای هتاکی می کردی؟! اگر هتاکی بد است چرا جلوی هتاکی عناصر به اصطلاح اصلاح طلب به امام حسين عليه السلام را نگرفتی؟! چرا هتاکی های طرفداران مهدی هاشمی به آية الله گلپايگانی را تقبيح نکردی؟! چرا عليه جامعه روحانيت مبارز در ايام حيات امام خمينی(ره) آن همه هتاکی کرديد و به اسلام آمريکايی متهمشان کرديد؟!
خلاصه اين که آقای موسوی خوئينی ها به شما نمی اید که ادای انسان های منصف و آزاد منش را در بياوری؛ زيرا خشن ترين و انحصارطلب ترين گروه های سياسی (حزب مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب) از مريدان شما بوده و هستند!
Iran, Islamic Republic of
مرد خاکستری سیاه شد
Iran, Islamic Republic of
آقا یکی بگه اینا درآمداشون از کجاست تا ما هم یاد بگیریم......
امثال آقای خویینی ها شایسته همان نهضت آزادی ها، منتظری ها و کسانی هستند که در مقابل امام(ره) و موج خروشان مردم ولایتمدار از صحنه مدیریت کشور حذف شدند. یادمان نرود که تمام هست و نیست این افراد و شخص خویینی ها مرهون حضرت روح الله و انقلاب عظیم اسلامی است و این ناسپاسی ها حکایت از بیماری درونی وحقد و قدرت طلبی است نه شهامت و صداقت.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه تاریخی وهمیشگی شما اعتماد به بیگانه است
Iran, Islamic Republic of
"واقعا" ایشان فرد منصفی است و شهامت بیان مواضع خودش را دارد کشور به چنین انسانهای شایسته و صادقی نیاز دارد ."
مملكت به انسان شايسته نياز دارد ولي اين يكي را براي چه كاري نياز دارد.لابد مي گويي توطئه
ایشان بهتر است از هواهای نقسانی به خاطر مطامع دنیوی ودستیابی به قدرت توبه کنند و ازدرگه ایزدمنان برای نشناختن ولی زمان وهمراهی با سران کفر در ضربه به نظام اسلامی استغفار بجوید
United States
بنده به عنوان یکی از کسانی که در مخالفت با آقای منتظری تمام تلاش و سعی خود را نموده ام اعلام می کنم که نه تنها از کرده خود پشیمان نیستم که اکنون نیز با هر کس که از روش و منش وی در مخالفت با نظام و ولایت فقیه تبعیت نماید، مخالفت خواهم نمود. آقای موسوی خوئینی‌ها بهتر است به حال خود تاسف بخورد که با وجود درک محضر حضرت امام(ره) و اعتماد ایشان نسبت به خودش، از این اعتماد سوءاستفاده نمود. ایشان بهتر است تا دیر نشده از کرده های خود توبه نماید، شاید خداوند از سر تقصیرات او درگذرد.
Iran, Islamic Republic of
انتخابات ریاست جمهوری وحضور 85 درصدی مردم میتوانست بهترین موقعیت را برای مردم ایران فراهم سازد ولی شما با زیر پا گذاشتن قانون این موقعیت را به خطری برای ایران تبدیل کردید وبزرگترین خیانت را در حق مردم وکشور ایران کردیدو بعد از انتخابات وحوادث ان کشته شدن مردم واسیب زدن به اموال بیت المال و اتفاقات شرم اور روز عاشورا و خوشحال کردن دشمنان وبه خطر افتاد ایران وووووووو بزرگترین بزرگترین خیانت را کردید اقای موسوی خوئینی ها مطمئن باشید که خدا انتقام ما مردم را از شماها میگیرد
Iran, Islamic Republic of
کجا ایشان منتقدان را هتاک نامید؟ گفته است هتاکی بد است آیا قرآن غیر از این را گفته؟ اگر شما مسلمانید غیر از این را قبول دارید؟
Iran, Islamic Republic of
اگر یه حرف درست زده باشه همین(فتنه یعنی خودم) هست
Iran, Islamic Republic of
بابا جون جنابعالی سرتا پا اشتباهی
نقد شجاعانه و بزرگی کرده اند کاش ظرفیت نقد پذیری در جامعه بالا می بود !