شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۲۴
بهروز نعمتی، چهره نزدیک به لاریجانی:

قطعاً لاریجانی در انتخابات اسفند نقش‌آفرینی می‌کند/ مجموعه‌ای از نمایندگان ادوار با لاریجانی در ارتباط هستند/ از شهر خودم حتما رای می‌آورم/ مخالف شفافیت نماینده مجلس هستم!

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 847009
اقتدارگرایان که به دنبال آن هستند که همواره خود در رأس قدرت قرار بگیرند، نه تنها آقای لاریجانی بلکه حضور امثال آقای روحانی را نیز هم بر نمی‌تابند!
قطعاً لاریجانی در انتخابات اسفند نقش‌آفرینی می‌کند/ از شهر خودم حتما رای می‌آورم/ مخالف شفافیت نماینده مجلس هستم!
گروه سیاسی جهان نيوز: بهروز نعمتی نماینده دوره‌های نهم و دهم مجلس از جمله افرادی است که خود را آماده حضور در انتخابات پیش رو کرده است.

نعمتی که از چهره‌های سیاسی نزدیک به علی لاریجانی رئیس سابق مجلس محسوب می‌شود، از آخرین تحرکات سیاسی و انتخاباتی آقای لاریجانی را نیز مطرح کرد.

او می گوید قطعاً لاریجانی در انتخابات اسفند نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات نعمتی در گفتگو با تسنیم را در ادامه خواهید خواند:

اولاً اگر بخواهم در انتخابات شرکت کنم قطعاً در لیست قرار خواهم گرفت. درباره ثبت نام هم فشار‌هایی هم از جانب نخبگان سیاسی و هم از جانب مردم شهرخودم یعنی شهر اسدآباد وجود دارد. اگر بخواهم در انتخابات شرکت کنم به صراحت می‌گویم که در شهر اسدآباد رای خواهم داشت و وارد مجلس خواهم شد، اما اگر از تهران بیایم، رای آوری یک شرط دارد و آن این است که مشارکت بالا باشد اما اگر مشارکت همانند انتخابات گذشته باشد امکان حضور در مجلس را نخواهم داشت.

*در موضوعات سیاسی طبیعی است که افراد با نزدیکان خودشان یا کسانی که با آنها وجوه مشترک دارند، جلسه بگذارند. این در عالم سیاست بعید نیست که اتفاق بیفتد. با وجود مجموعه‌های مختلفی که وجود دارد، حتماً یک لیست معتدل بیرون خواهد آمد که حالا ممکن است از اصولگرایان معتدل باشد یا احزاب اعتدال‌گرا. لذا مجموعه‌های سیاسی حتماً جلسات انتخاباتی با هم دارند و دوستانی هم که همفکر آقای لاریجانی هستند با ایشان جلساتی دارند. ولی من خودم مدتی است بنا بر یک سری مشکلات شخصی، در این جلسات شرکت نکردم.

*در انتخابات 1400 ریاست جمهوری در حق آقای لاریجانی ظلم آشکاری شد. وقتی رهبر معظم انقلاب در یک سخنرانی بیان کردند که در حق آقای لاریجانی جفا شده است و باید جبران شود، متأسفانه کسی یا کسانی این موضوع را جبران نکردند. الان هم عده‌ای به دنبال آن هستند که آقای لاریجانی در عرصه انتخابات حضور نداشته باشد.

*اقتدارگرایان که به دنبال آن هستند که همواره خود در رأس قدرت قرار بگیرند، نه تنها آقای لاریجانی بلکه حضور امثال آقای روحانی را نیز هم بر نمی‌تابند و نمی‌خواهند اینها در عرصه سیاست کشور و انتخابات حضور داشته باشد، اما زمان ثابت کرد که اقتدارگرایان اگر در رأس حکومت قرار بگیرند هم هیچ اتفاقی رقم نخواهد خورد.

*قطعاً آقای لاریجانی در انتخابات اسفند ماه نقش آفرینی خواهد کرد. به هرحال مجموعه‌ای از نمایندگان ادوار با آقای لاریجانی در ارتباط هستند که این افراد کم تأثیر در عرصه سیاست نیستند و این احتمال کم است که این افراد تأیید

*اصل مشارکت و حضور یک اصل اساسی است که همه ناگزیر باید به آن پایبند باشند. چه آن‌هایی که امروز اختیار دولت و مجلس را بر عهده دارند و چه نهاد‌های نظارتی، اجرایی و امنیتی باید تمام این نهاد‌ها دست به دست هم بدهند و آنجایی که دل مردم شکسته شده است را به دست بیاورند و اگر چنین اتفاقی رقم خورد قطعاً مردم در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

*باید شاهد بی‌طرف‌ترین شورای نگهبان در چندین سال اخیر در این انتخابات باشیم و این شورا باید ثابت کند که هیچ فرقی بین بهروز نعمتی و فرد ایکس در جبهه پایداری نیست. اگر این موضوعات رعایت شود، سلامت انتخابات رعایت خواهد شد.

*برای یک امام جمعه نباید فرقی داشته باشه که چه کسی در انتخابات حضور خواهد یافت. ائمه جمعه باید در موضوع انتخابات بی‌طرفانه عمل کنند. این موضوع برای سایر نهاد‌ها نیز صدق می‌کند. باید همه ارکان نظام و افراد در موضوع انتخابات بی‌طرف باشند مثلاً کاری که اکنون رهبری در حال انجام دادن آن هستند باید سرلوحه همگان قرار گیرد.

*بنده مخالف شفافیت نماینده مجلس هستم؛ زیرا معتقدم که حریت را از نماینده سلب می‌کند همچنین در قانون‌نویسی استثنائات وجود ندارد مثلاً در موضوعات امنیتی باید آرا مخفی باشد نمی‌توان گفت که آرای این موضوع مخفی و آرای موضوعات دیگر شفاف باشد. همچنین قانون‌نویس باید در همه مراحل از آزادی فکر و‌اندیشه برخوردار باشد. به نظر بنده نماینده مجلس باید آنقدر اختیار و شهامت داشته باشد که اعمال رای کند و حریت نماینده نباید گرفته شود و آنقدر باید آزاد باشد که بتواند در همه مسائل به صورت آزادانه ورود کند.
https://jahannews.com/vdcfxedc1w6djxa.igiw.html
jahannews.com/vdcfxedc1w6djxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لاریجانی مگه خودش بلد نیست حرف بزنه تو هرچند وقتی براش رپرتاژ آگهی میری
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان در بین مردم جایی ندارند
میم.میم
Iran, Islamic Republic of
شهرت دقیقا کجاست
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
گفته اسدآباد.
اسدآباد شهری است در نزدیکی همدان
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نماينده آنقدر باید آزاد باشد که بتواند در همه مسائل به صورت آزادانه ورود کند.!!!
نخير در حوزه هاي تخصصي خودش بايد ورود كند
Iran, Islamic Republic of
لاریجانی رای پایینی داره و به مجلس نمیرسه باش ببین
Iran, Islamic Republic of
آقای نعمتی. زیاد امیدوار نباش از این طریق به جایی برسی
Iran, Islamic Republic of
امان از میز و صندلی قدرت!!!!!!!!!!!!! لاریجانی که می گفت نمیام؟
Iran, Islamic Republic of
خدا عمرتان دهد مراقب باشید
ع ش
Iran, Islamic Republic of
آقای نعمتی گفت" قطعاً لاریجانی در انتخابات اسفند نقش‌آفرینی می‌کند" ولی نگفته که او کاندید شده نقش افرینی با کاندید شدن تفاوت می کند نقش افرینی می تواند دادن لیست و ... باشد
Iran, Islamic Republic of
چون میدونه برنده میشن و آماده میشه واسه ریاست جمهوری. طراحی دقیقی کردند!
Iran, Islamic Republic of
لاریجانیها
رفسنجانیها
خاتمیاها . اصلاحاطیها... کی میخان دست بردارند
والا کشور مال 80میلون نفر دیکه هم هست
Iran, Islamic Republic of
و حسن روحانی ها
حسین
Portugal
وقتی این حرفها را زد چشمک نزد؟!
عَ ش
Iran, Islamic Republic of
این اقا از کجا می دونه رای می آورد ..
ع س
Iran, Islamic Republic of
شما از کجا میدانی نمی اورد
ع ش
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم که رای می آورد یا نمی اورد ولی این آقا و شما از کجا مطمئن هستید که رای می اورد
Iran, Islamic Republic of
جناب نعمتی اتفاقا زمان ثابت کرد که بین روحانی و رئیسی از زمین تا آسمان تفاوت وجود دارد. یکی با التماس فقط نفت را در اختیار دوستان آمریکا قرار داد و دیگری با اقتدار پول آنرا گرفت. در ضمن بلایی که روحانی و لاریجانی با برجام سرکشور آوردند به همین راحتی قابل جبران نیست. مردم هرگز خواهان اینها نیستد باور نداری صبر کن و ببین.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
باشه....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این آقا یک زمانی همه کاره مجلس بود و همه چیز گل و بلبل بود!!!!!!!!!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آقا ی نعمتی خودت چقدر رای داری.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
از شهر خودم حتما رای می‌آورم !!!از كجا اينقدر مطمئني ؟
لابد اگر نياوردي مردم بريزند توي خيابانهاي شهرتون آره !؟؟