يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۴
۱۴
نگاه دیگر به یک پروژه؛

واقعیت ماجرای «مسمومیت» چیست؟

سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 831329
در میانه بازی با نرخ دلار و تلاش دولت برای ثبات بازار ارز، پروژه مسمومیت دختران با هدف لطمه به آرامش روانی دختران و نگرانی خانواده‌ها شروع شد.
واقعیت ماجرای «مسمومیت» چیست؟
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: تا امروز درباره ماجرای مسمومیت دانش آموزان مطالب مختلفی مطرح شده است. رهبرانقلاب هم این ماجرا را جنایت بزرگی نامیدند که عوامل آن باید به اشد مجازات برسند و خبری از عفو هم نخواهد بود.

اما در چرایی ماجرای مسمومیت یک واقعیت نهفته است. از ابتدای غائله اغتشاشات اخیر تا امروز که مردم ایران با مسمومیت و حملات رسانه‌ای بعد از آن دست و پنجه نرم می کنند، دو موضوع مهم که مشخصا توسط دشمن هدف گیری شده قابل لمس است.

در برنامه تعریف شده دشمنان علیه ملت ایران، باید روحیه آنها آسیب جدی ببیند. لطمه به این روحیه هم از دو طریق صورت می‌گیرد؛ ملت ایران باید شادی و امید خود را از دست بدهند. شادمانی برای اکنون زندگی و امید برای فردای جامعه و انگیزه تحرک یک ملت است.

میانه اغتشاشات پاییز با بحث جام جهانی که برای عموم ملت ایران از مراحل مقدماتی تا صعود یک دغدغه جدی، امیدوارکننده و شادی آفرین است، همزمان شد. اما رسانه های خارجی، پادوهای داخلی، سلبریتی ها و... تمام تلاش خود را کردند تا با بی‌اعتبارسازی بازی های حساس ایران و نتایج آن از کنار این بزنگاه شادی که فقط برای 32 کشور دنیا اتفاق می‌افتد، عبور کنند.

به فاصله کوتاهی از افت میدانی اغتشاشات بحث عددسازی برای نرخ دلار آغاز شد تا هم بتوانند آشوب ها را احیا کنند و هم با دستکاری عمده قیمت ها به دلیل بازی با نرخ دلار موج ناامیدی در مردم در پی سخت شدن خرید کالای مورد نظر محقق شود.

ماجرای عددسازی برای دلار یک بار دیگر تکرار شد و آن هم بلافاصله بعد از راهپمایی بیش از 20 میلیونی 22 بهمن بود. این بار از آن جهت بود تا انتقام شادمانی حضور چند ده میلیونی مردم از یک طرف و رونق بازار خریدهای شب عید و سال نو از خریدار و فروشنده گرفته شود تا جایی که مردم از آمدن بهار حس شادمانی نداشته باشند.

در میانه بازی با نرخ دلار و تلاش دولت برای ثبات بازار ارز، پروژه مسمومیت دختران با هدف لطمه به آرامش روانی دختران و نگرانی خانواده ها شروع شد تا امید شکل گرفته از بازگشت شرایط به حالت عادی از بین برود و مدرسه های باز شده بعد از دو سال تعطیلی کرونا دوباره تعطیل شوند. همچنین شیرینی نزدیک شدن به سال نو برای مردم با تلخی نگرانی برای دانش آموزان و والدین همراه شود.

موارد فوق فقط ناظر به چند ماه گذشته و فتنه اخیر است اما به طور کلی پمپاژ غم و ناامیدیِ هدفمندی که علیه مردم صورت می گیرد باعث شده بخشی از مردم اساسا از مسیر طی شده کشور، موانعی که حل شده‌اند، پیشرفت‌های شگرفی که صورت گرفته، عزت و استقلالی که ایجاد شده و... بی اطلاع یا بی‌توجه باشند و در میانه اخبار و پروژه های غمناک و ناامیدکننده بمانند. این ماجرا همان «جهاد تبیین» مدنظر رهبرانقلاب را می‌طلبد. به عبارت بهتر به جای خوشحالی از نقطه‌ای که ایستاده ایم و امیدواری برای آینده‌ای بهتر، حس غم از اوضاع فعلی و ناامیدی از بهبود در آینده ایجاد می‌شود.

جبهه ضدایرانی همه تلاش خود را به کار گرفته تا شادمانی و امید را از ملت ایران بگیرد. بدخواهان به این امید در حال تحرک هستند تا شادمانی در لحظه و امید لازم برای آینده را از این ملت بزرگ بگیرند تا بتوانند اهداف زمین مانده خود را پیش ببرند. به زبان دیگر تمام تلاش ضدانقلاب در فرمول ضربه به روحیه مردم با دو محور شادی و امید تعریف می‌شود که با ظواهر متفاوت آن را پیش می‌برند.

البته که برای اهداف خود یارانی در داخل نظیر برخی مطبوعات اصلاح طلب و سیاسیون این جریان، سلبریتی‌ها و اقلیتی متأثر از فضای مسموم شبکه‌های بیگانه را در کنار خود دارند.
https://jahannews.com/vdcdxf0jnyt0ss6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxf0jnyt0ss6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای آرامش کشور هم که شده عوامل داخلی را به اشد مجازات برسانید
مسامحه با آنها ظلم به مردم کشور است
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً همین اتفاق افتاد.
Iran, Islamic Republic of
بیشتر دروغ و شایعه سازی ست برای التهاب .
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
......
......
Iran, Islamic Republic of
این حیوانات انسان نمایی که به دانش آموزمدرسه ای هم رحم نمی کنند،ازسگ هم نجس تروپست ترهستند.
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
این پروژه از هر جایی که هدایت شود توسط عوامل داخلی. اجرا شده است. باید با اشد با انها برخورد کرد. چون بصورت مستقیم و غیر مستقیم عامل دشمن بوده اند
Iran, Islamic Republic of
....
Azerbaijan
واقعا تصورشم برای من سخته..
Iran, Islamic Republic of
....
Turkey
منظورتون اینه که دختران دانش آموز مریض نشده اند و تحت تاثیر فضای مجازی دروغ می گویند؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
در اين روزنامه هاي زنجيره ايي همسو با اغتشاشگران و پمپاژ كننده ياس و نا اميدي بين مردم را بايد براي هميشه تخته و مدير مسئول مربوطه را از فعاليت مطبوعاتي الي الابد محروم كرد