کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید پزشکیان:

ما در پرتگاه هستیم!/ باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد/ از صبح تا شب به همه فحش می‌دهیم؛ مرگ می‌فرستیم

1 بهمن 1401 ساعت 13:00

ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خودتان.


گروه سیاسی جهان نیوز: مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طلب تبریز در مجلس شورای اسلامی که جزو آتش بیاران فتنه اخیر بود، در تازه ترین اظهارات خود مدعی شده است که کشور در لبه پرتگاه است(!) و باید با دنیا مدارا کنیم اما ما از صبح تا شب در حال فحش دادن و گفتن مرگ بر فلانی هستیم!

البته که منظور اصلاح طلبان از دنیا آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و رژیم صهیونیستی است و منظورشان از مدارا هم تسلیم در برابر زورگویی این کشورهاست. در دولت غربگرایان گذشته هم مدارای مدنظر آقایان در بالاترین حد صورت گرفت، امتیازات نقد تحویل دشمنان ملت ایران دادند، وعده های نسیه گرفتند و سکه های طلا هم برای تقدیر از آن فاجعه تحمیلی بین خودشان توزیع کردند.

لازم به ذکر است به تازگی ابرجاسوس انگلیس اعدام شد که نعره ناراحتی دشمنان ملت ایران را به آسمان برد. آقای پزشکیان انتظار دارد ملت ایران همچون اصلاح طلبان برای کشورهایی که حتی داروی بیماران ایرانی را هم تحریم می‌کنند و دائما دم از نابودی ملت ایران می زنند، با بی غیرتی تمام فرش قرمز پهن کنند.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات پزشکیان را در ادامه خواهید خواند:

*وقتی در یک سازمانی، اداره‌ای، مجلس و یا وزارتخانه‌ای یک عده افراد باتجربه، توانمند، عالم و کارشناس حضور دارند ولی شما کار را به یک آدم صفرکیلومتر تازه‌وارد و آن هم از یک جای دیگر آمده واگذار می‌کنید، یعنی دارید در مقابل امر خدا می‌ایستید. بعد جالب این است که دقیقا همین‌جا می‌گویند که ما داریم کار خدایی انجام می‌دهیم اما نتیجه‌اش همین بی‌خدایی‌هایی می‌شود که در ممکلت درست می‌شود.

*ما در پرتگاهیم، باید وحدت و انسجام داخلی ایجاد کنیم، وحدت و انسجام داخلی مال یک گروه، یک دسته و یک جناح نیست متعلق به کل مردم کشور یعنی کرد، ترک، لر، گیلک، بلوچ، عرب و فارس است یعنی متلعق به همه مردم. وقتی ما فقط یک جریان خاص و یک تفکر خاص را می‌پذیریم و جزو مردم می‌دانیم باز هم این عمل در مقابل این حرف خدا می‌ایستد و به لبه پرتگاه می‌رویم.

*باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد. بازهم در قرآن دستور است که « وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ» یعنی به آن‌هایی که غیر خدا را صدا می‌کنند، فحش ندهید. ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خودتان.

*دو مشکل عمده داریم و چاره کار هر دو هم در قرآن آمده است و باید به آن عمل کنیم. اما همان ابتدای سوال گفتم که با روش کنونی و تا وقتی که به این راه می‌رویم با عوض شدن افراد و این‌ها کار درست نمی‌شود.

درباره «پزشکیان» بیشتر بخوانید:
اول انقلاب تصمیماتی گرفته‌ایم که الان هزینه آنها را می‌دهیم!

شرایط اقتصادی در حال بدترشدن است/ مشکلمان را با دنیا حل نکردیم
ممکن است وقایع دی ۹۶ و آبان ۹۸ تکرار شود

حکومت ۴۰ سال دست خودشان بوده/ چگونه تربیت کردیم که جوانان‌ اینطور شدند؟
از برجام سر در نمی‌آورم اما باید آن را بپذیریم!
اگر مشکل اقتصادی نمی‌خواهیم باید جنگ با امریکا را رها کنیم
رئیسی دنبال خدمت، اصلاحات پی عقده گشایی +جزئیات

اگر به ۹۶ برگردیم بازهم به روحانی رای می‌دهم
وقاحتی که ادامه دارد/ پزشکیان: هنوز دنبال دشمن خارجی هستیم
برای حل مشکلات باید اول انگ چسباندن‌ها را برطرف کنیم


کد مطلب: 826561

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/826561/پرتگاه-هستیم-باید-دنیا-مدارا-کنیم-نمی-شود-همه-فحش-صبح-شب-می-دهیم-مرگ-می-فرستیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com