يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲
۱۲

گزارش روزنامه اصلاح طلب درباره انتصاب سردار رادان/ دوبار خودش را صادقانه توصیف کرده/ سر خطوط قرمز تعارف ندارد +جزئیات

يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 825202
اين دوره ماموريت رادان در فرماندهي فراجا چقدر طول خواهد كشيد، مشخص نيست. در احكام فرماندهان فرماندهي انتظامي كشور و قبل از آن نيروي انتظامي، مدت زمان فعاليت قيد نمي‌شود كما اينكه فرماندهان پيشين اعداد متفاوت 3، 4، 5 و در مورد خود اشتري هشت سال زمان طي شده است. مدت زمان اما براي رادان مهم نيست.
گزارش روزنامه اصلاح طلب درباره انتصاب سردار رادان/ دوبار خودش را صادقانه توصیف کرده/ سر خطوط قرمز تعارف ندارد +جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز: روزنامه اصلاح طلب اعتماد در گزارشی با عنوان «فرمانده بدون تعارف» در واکنش به انتصاب سردار احمدرضا رادان به عنوان فرماندهی کل انتظامی کشور نوشته است: «آن روزها {میانه دهه هشتاد} اين برنامه و سوال پرهيجان فرزاد حسني در كوله‌پشتي از رادان، توجه‌هاي زيادي را به سمت اين چهره نظامي جلب كرد. فردي كه با لباس نيروي انتظامي در برنامه حاضر شد و در مقابل انتقادات تند مجري درباره برخورد با زنان در حوزه حجاب، خونسرد نشست و با لبخند به بيان چند جمله اكتفا كرد: «وقتي مصاديق را معلوم و مشخص كرديم با كسي تعارف نداريم. سوال من اين است كه مامور پليس از كسي خواست همراهي كند، يكي همراهي كرد، يكي همراهي نكرد، تكليف چيست؟!»

بیشتر بخوانید:
«سردار رادان» فرمانده جدید فراجا کیست؟


در ادامه گزارش اعتماد با میان تیتر «بي‌تعارف با بدحجاب و فتنه‌گر» نوشته شده است: «رادان در ايام بعد از انتخابات رياست‌جمهوري سال 1388 و هم در سال‌هاي بعد همواره از عملكرد خودش در آن سال دفاع كرد. در گفت‌وگو با تسنيم او در اين باره گفته است: «...در ايام فتنه چند بار در تلويزيون اعلام كرديم كه كارتان قبيح است و آنها از خط قرمز عبور مي‌كردند، برخورد ما در برابر جرم آنها كم بود تا زماني كه ديگر از خط قرمزها عبور كردند؛ ما با كسي تعارف نداريم، تا وقتي كه زنده باشيم اجازه عبور از خط قرمزها را به كسي نمي‌دهيم و در اين بحث قطعا جاي شكي نيست. خانواده‌ام آمادگي و پذيرش زندان رفتن من را داشتند، چراكه كارهاي من براي حمايت از ولي زمان بود.» رادان در دو برهه مهم از فعاليتش در برخورد موضوع اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و بعد در ايام بعد از انتخابات رياست‌جمهوري دهم به صادقانه‌ ترين شكل ممكن خود را توصيف كرده: «او در برابر خط‌قرمزهايش با كسي تعارف ندارد.» حالا فرمانده بي‌تعارف بعد از 8 رياست بر مركز مطالعات راهبردي فراجا، به فرماندهي فراجا آمده است». 



نویسنده گزارش در پایان با تاکید بر اینکه سردار رادان در شرايط بسيار حساسي فراجا را تحويل گرفته که سالی ۱۰۰ ميليون و روزي ۳۰ هزار ماموريت انجام مي‌دهد، نوشته است: «اين دوره ماموريت رادان در فرماندهي فراجا چقدر طول خواهد كشيد، مشخص نيست. در احكام فرماندهان فرماندهي انتظامي كشور و قبل از آن نيروي انتظامي، مدت زمان فعاليت قيد نمي‌شود كما اينكه فرماندهان پيشين اعداد متفاوت 3، 4، 5 و در مورد خود اشتري 8 سال زمان طي شده است. مدت زمان اما براي رادان مهم نيست. او حالا دوباره عرصه نيروي انتظامي كشور را تحويل كرده، در حالي كه ديگر خبري از ون‌هاي گشت ارشاد نيست و قرار است نظارت بر حجاب به شيوه‌هاي جديد صورت پذيرد. فرمانده اما بدون شك باز هم تعارف ندارد».
https://jahannews.com/vdcgzn97xak9xx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzn97xak9xx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر
با آرزوی موفقیت
Iran, Islamic Republic of
برای ایشان و همه مدافعان امنیت و شجاع دلان در مقابل اوباش و شورشیان قاتل، آرزوی نصرت الهی و موفقیت و سربلندی داریم.
ما نیز به عنوان مردم ، حامی و مدافع سربازان وطن خواهیم بود.
زنده باد ایران بزرگ اسلامی و ملت شریف
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
كسري بودجه هميشه از جيب مردم تامين ميشه :::
اصلا"‌يكي بگه چرا 400 هزار ميليارد كسري بودجه ؟؟؟..
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
آقاي رادان عزيز از الان آمادگي لازم براي برخورد با اراذل و اوباش بخصوص در شب چهارشنبه سوري را در دستور كار داشته باشيد اين نكبتها در اغتشاشات اخير زخم خورده هستند و اربابان اونور آبي شون هم به دلشون صابون زده اند تا چهارشنبه آخر سال دلي از عزا دراورند و جبران مافات كنند .
Iran, Islamic Republic of
جناب رضایی عزیز
اولا همین اغتشاشگری که به میدان می اید یک ایرانی است نه خارجی(امریکایی و انگلیسی و اسراییلی و غیره)
باید بدنبال ان‌باشی که چرا اینها به میدان می ایند
دوما اگر مسئولین به وظایف خویش عمل کنند و موجبات یه زندگی شرافتمندانه را برای نوجوانان و جوانان فراهم اورند که موجبات امید را فراهم اورد مطمئن باش هیچ نیرویی نمی تواند از یک‌ایرانی اغتشاشگر بسازد
معترض
Iran, Islamic Republic of
معترض غیر از اغتشاش گر است. اغتشاشگر قمه بدست و مسلح، یک جنایت کار است که مستحق هیچ رحم و مدارایی نیست..
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
يكي ديگه از كارهاي مهم سردار رادان رصد دقيق و نظارت بر اعمال و رفتار رسانه هاي زنجيره ايي موسوم به اصلاح طلب در ماههاي پيش روست كه دست از پا خطا نكنند و آب به آسياب دشمن نريزند
فتنه ديگري را كليد نزنند
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود خدابر صالحان، مطمئن بودم سرداربسیجی رادان برمیگرده ، آقای اشتری خدابه همراهت ممنون از زحماتت .
Iran, Islamic Republic of
قوانین مجازات ضعیف هست
Iran, Islamic Republic of
برای سلامتی و موفقیتشون صلوات
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار عزیز.
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
برای موفقیت این سردار عزیز و محبوب دعا میکنیم. آمین یا رب العالمین.