کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش روزنامه اصلاح طلب درباره انتصاب سردار رادان/ دوبار خودش را صادقانه توصیف کرده/ سر خطوط قرمز تعارف ندارد +جزئیات

18 دی 1401 ساعت 13:34

اين دوره ماموريت رادان در فرماندهي فراجا چقدر طول خواهد كشيد، مشخص نيست. در احكام فرماندهان فرماندهي انتظامي كشور و قبل از آن نيروي انتظامي، مدت زمان فعاليت قيد نمي‌شود كما اينكه فرماندهان پيشين اعداد متفاوت 3، 4، 5 و در مورد خود اشتري هشت سال زمان طي شده است. مدت زمان اما براي رادان مهم نيست.


گروه سیاسی جهان نیوز: روزنامه اصلاح طلب اعتماد در گزارشی با عنوان «فرمانده بدون تعارف» در واکنش به انتصاب سردار احمدرضا رادان به عنوان فرماندهی کل انتظامی کشور نوشته است: «آن روزها {میانه دهه هشتاد} اين برنامه و سوال پرهيجان فرزاد حسني در كوله‌پشتي از رادان، توجه‌هاي زيادي را به سمت اين چهره نظامي جلب كرد. فردي كه با لباس نيروي انتظامي در برنامه حاضر شد و در مقابل انتقادات تند مجري درباره برخورد با زنان در حوزه حجاب، خونسرد نشست و با لبخند به بيان چند جمله اكتفا كرد: «وقتي مصاديق را معلوم و مشخص كرديم با كسي تعارف نداريم. سوال من اين است كه مامور پليس از كسي خواست همراهي كند، يكي همراهي كرد، يكي همراهي نكرد، تكليف چيست؟!»

بیشتر بخوانید:
«سردار رادان» فرمانده جدید فراجا کیست؟


در ادامه گزارش اعتماد با میان تیتر «بي‌تعارف با بدحجاب و فتنه‌گر» نوشته شده است: «رادان در ايام بعد از انتخابات رياست‌جمهوري سال 1388 و هم در سال‌هاي بعد همواره از عملكرد خودش در آن سال دفاع كرد. در گفت‌وگو با تسنيم او در اين باره گفته است: «...در ايام فتنه چند بار در تلويزيون اعلام كرديم كه كارتان قبيح است و آنها از خط قرمز عبور مي‌كردند، برخورد ما در برابر جرم آنها كم بود تا زماني كه ديگر از خط قرمزها عبور كردند؛ ما با كسي تعارف نداريم، تا وقتي كه زنده باشيم اجازه عبور از خط قرمزها را به كسي نمي‌دهيم و در اين بحث قطعا جاي شكي نيست. خانواده‌ام آمادگي و پذيرش زندان رفتن من را داشتند، چراكه كارهاي من براي حمايت از ولي زمان بود.» رادان در دو برهه مهم از فعاليتش در برخورد موضوع اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و بعد در ايام بعد از انتخابات رياست‌جمهوري دهم به صادقانه‌ ترين شكل ممكن خود را توصيف كرده: «او در برابر خط‌قرمزهايش با كسي تعارف ندارد.» حالا فرمانده بي‌تعارف بعد از 8 رياست بر مركز مطالعات راهبردي فراجا، به فرماندهي فراجا آمده است». 



نویسنده گزارش در پایان با تاکید بر اینکه سردار رادان در شرايط بسيار حساسي فراجا را تحويل گرفته که سالی ۱۰۰ ميليون و روزي ۳۰ هزار ماموريت انجام مي‌دهد، نوشته است: «اين دوره ماموريت رادان در فرماندهي فراجا چقدر طول خواهد كشيد، مشخص نيست. در احكام فرماندهان فرماندهي انتظامي كشور و قبل از آن نيروي انتظامي، مدت زمان فعاليت قيد نمي‌شود كما اينكه فرماندهان پيشين اعداد متفاوت 3، 4، 5 و در مورد خود اشتري 8 سال زمان طي شده است. مدت زمان اما براي رادان مهم نيست. او حالا دوباره عرصه نيروي انتظامي كشور را تحويل كرده، در حالي كه ديگر خبري از ون‌هاي گشت ارشاد نيست و قرار است نظارت بر حجاب به شيوه‌هاي جديد صورت پذيرد. فرمانده اما بدون شك باز هم تعارف ندارد».


کد مطلب: 825202

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/825202/گزارش-روزنامه-اصلاح-طلب-درباره-انتصاب-سردار-رادان-دوبار-خودش-صادقانه-توصیف-کرده-سر-خطوط-قرمز-تعارف-ندارد-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com