کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توهمات ذهنی دبیرکل غیرقانونی حزب اصلاح طلب:

یکی از فراگیرترین اعتراضات شکل گرفته/ شکاف عمیقی بین حاکمیت و ملت به وجود آمده!/ مردم چاره‌ای جز اعتراضات خیابانی ندارند!

1 آبان 1401 ساعت 12:49

ادعای گسست و مواردی نظیر قهر مردم که اصلاح طلبان به صورت مستمر مطرح می‌کنند مربوط به انزوای سیاسی آنها و مسبوق به سابقه است.


گروه سیاسی جهان نیوز: آذر منصوری، دبیرکل غیرقانونی حزب اتحاد ملت ایران با انتشار یادداشتی با عنوان «فقر مرگ بزرگ است» در روزنامه اعتماد، مدعی شده است که یکی از فراگیرترین اعتراضات پس از انقلاب اسلامی شکل گرفته و گسست عمیقی بین حاکمیت و ملت به وجود آمده است!

ادعای گسست و مواردی نظیر قهر مردم که اصلاح طلبان به صورت مستمر مطرح می‌کنند مربوط به انزوای سیاسی آنها و مسبوق به سابقه است. اما توهم «یکی از فراگیرترین اعتراضات»، ناشی از پیگیری مداوم شبکه های ضدانقلاب و مطالعه رسانه های جریان مدعی اصلاحات است. اغتشاش خیابانی دسته جات 30 - 40 نفره برای براندازی(!) با چاشنی توحش و یا هنجارشکنی، هتاکی و درخواست سلف مختلط در دانشگاه ها اعتراض فراگیر است؟! البته که قطعا که مشکلات اقتصادی مردم را آزار میدهد اما آنها خوب می دانند که مدعیان فعلی طرفداری مردم در هشت سال گذشته چه بلایی سر معیشت مردم آوردند؛ برای همین هم با پروژه مهسا امینی همراهی نکردند.

نکته مهم دیگر که باید به آن اشاره کرد انتشار این دست مطالب در روزنامه اعتماد است. روزنامه ای که یارانه میلیاردی از بیت المال دریافت می کند رسما در حمایت از آشوبگران و تهدید نظام اسلامی مطلب منتشر می کند و دستگاه نظارتی غافل است.

بیشتر بخوانید:
اعتماد: جمهوری اسلامی به نابودی خودش همت گماشته!
روزنامه اصلاح طلب: پديده‌ فعلی می‌تواند به انقلاب تبديل شود
تیتر مغرضانه روزنامه اصلاح طلب بعد از بیانیه پزشکی قانونی

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از یادداشت منصوری را در ادامه خواهید خواند:

«آنچه موجب شد مرگ ژینا مقدمه‌ای بر شکل‌گیری یکی از فراگیرترین اعتراضات در ایران پس از انقلاب اسلامی شود، گسست عمیقی است که بین حاکمیت و ملت شکل گرفته و ناگفته پیداست که وقتی خط فقر ۱۸میلیون تومان اعلام می‌شود، چند درصد از شهروندان ایران‌ مشمول آن شده‌اند. ناکارآمدی، ضعف حکمرانی و بی‌توجهی به خواست اکثریت شهروندان که آثار ملموس خود را بر زندگی آحاد شهروندان کشور گذاشته و نتیجه‌ای جز ناامیدی و بی‌افقی نسبت به آینده در آنها به دنبال نخواهد داشت و طبیعی است که در چنین شرایطی تلاش می‌کنند تا به نحوی نارضایتی خود را از وضع موجود در خیابان ابراز کنند. چرا خیابان؟ چون راهی غیر از خیابان برای طرح مطالبات خود و اعلام و ابراز نارضایتی متصور نیستند. نه نهادهای انتخابی و نه جامعه مدنی ظرفیت لازم را برای شناسایی و‌ دیده شدن این مطالبات ندارند و خیابان را ایستگاه آخر و تنها پناه خود برای رهایی از مرگ تدریجی می‌بینند. کاری کنید شهروندان به خصوص دختران و‌ پسران جوان این کشور به ایستگاه آخر نرسند».

درباره «آذر منصوری» بیشتر بخوانید:
حجاب اجباری را لغو کنید، بازداشتی‌ها را آزاد کنید
زنان به ورزشگاه بروند؛ در مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی هم بازی کنیم!
چرا اصلاح طلبان یک زن را دبیرکل قوی‌ترین حزب خود کردند؟ +تصاویر
خانم اصلاح طلب به خون خبرنگار هم رحم نکرد
بالاتر از شهادت حاج قاسم هم نباید مانع مذاکره با آمریکا بشود
اگر از فرصت بایدن استفاده نکنیم مردم از کل حاکمیت رویگردان می‌شوند

اعترافات دبیر کل غیر قانونی حزب اتحاد ملت


کد مطلب: 816403

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/816403/یکی-فراگیرترین-اعتراضات-شکل-گرفته-شکاف-عمیقی-بین-حاکمیت-ملت-وجود-آمده-مردم-چاره-ای-جز-خیابانی-ندارند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com