کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهناز افشار: زن، زندگی، آزدی یعنی فرح! +عکس

23 مهر 1401 ساعت 14:49

مهناز افشار با انتشار توئیتی تولد فرح پهلوی را تبریک گفت!


گروه سیاسی جهان نیوز: مهناز افشار که چند سالی می‌شود کشور را ترک کرده است و در خارج از ایران زندگی می‌کند، در ادامه روند خفت بار خود و ادای دین به انواع گروه ها و گروهک ها، این بار به مناسبت سالروز تولد فرح پهلوی توئیتی را منتشر کرده و با بیان اینکه فرح پهلوی تمام عمر خود را برای بهبود زندگی و آزادی زنان ایرانی صرف کرده، مدعی شده است که فرهنگ و هنر ایران مدیون این زن است!

این در حالی است که خاطرات و اسناد به جا مانده از خاندان پهلوی حکایت از فساد اخلاقی این شخص دارد و اقداماتی که همسر شاه به عنوان شخص دوم مملکت انجام داد به جای ترویج آزادی، ترویج بی حیایی و فحشا بوده است.



همان طور که در خاطرات و اسناد دوران پهلوی وجود دارد، فرح پهلوی در زمان حضور در ایران با غارتگری از سرمایه مردم آن را برای خود و حامیان و دوستان خارجی‌اش صرف می‌کرد و این ولخرجی ها تا پایان سلطنت پهلوی ادامه داشت.

این خاندان حتی در وقت فرار از ایران هم سرمایه هنگفتی را از مردم ایران غارت کردند؛ به قدری که بیش از 40 سال است که این افراد در خارج از ایران زندگی مرفه و لاکچری دارند.

به طور قطع می توان گفت حکومت پهلوی در نابودی زن، زندگی و آزادی نقش جدی ایفا کرد. چه خوب است اندک نوجوانان هیجانی و جوانان فریب خورده در چند هفته اخیر با کمی مطالعه متوجه شوند که منظور ضدانقلاب خارج نشین و سلبریتی های میدان دار این اغتشاشات از زن، زندگی و آزادی چه خائنان، غارتگران و جرثومه های فسادی هستند.

درباره فرح پهلوی بیشتر بخوانید:
روابط شنیع فرح پهلوی از چه سنی شروع شد؟
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!
ماجرای حرکات شنیع فرح و دوستانش در ساحل نوشهر
از خودگذشتگی اعلی حضرت در توزیع ثروت ملی +جزئیات
نگرانی اعلی حضرت از آبروریزی معشوقه ترکیه‌ای
چرا فساد شاه بعد از ازدواج با فرح اوج گرفت؟

معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟
ماجرای معاشقه فرح با مربی اسکی سوئیسی
ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا


کد مطلب: 815523

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/815523/مهناز-افشار-زن-زندگی-آزدی-یعنی-فرح-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com