سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۱۵
۲ نکته مهم از دل بیانیه وزارت اطلاعات؛

دلسوزانه با اغتشاش‌گران!/ فهم این ماجرا سخت نیست

پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 814502
در متن بیانیه وزارت اطلاعات یک نکته دیگر وجود دارد که دشمنان قصد بمب گذاری در بین اغتشاش گران برای تقویت جریان آشوب و تهییج جامعه علیه نظام اسلامی هم داشتند که آن هم خنثی شد.
دلسوزانه با اغتشاش‌گران!/ فهم این ماجرا سخت نیست
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: «این اغتشاش برنامه‌ریزی داشت؛‌ این اغتشاش برنامه‌ریزی‌شده بود. اگر قضیّه‌ی این دختر جوان هم نبود، یک بهانه‌ی دیگری درست میکردند». این جملات بخشی از فرمایشات مهم و جامع رهبرانقلاب در تبیین شرایط چند روزه اخیر کشور است که در دانشگاه امام حسن مجتبی(ع) مطرح شد.

بیانیه تبیینی وزارت اطلاعات پیرامون وقایع اخیر موید همین موضوع است. به عبارت بهتر شرایط مهیاشده برای آشوب منتظر بهانه ای بود تا جریان آشوب و اعتراض در کشور را آغاز کند.

در بیانیه اخیر وزارت اطلاعات تاکید شده است که دشمنان ملت پیش از واقعه‌ مذکور و در خلال روزهای اغتشاش، ضمن آموزش مربیان براندازی و ایجاد آمادگی فنی، وقایع دیگری به‌عنوان مقدمات شورش یا مکمل و مقوّم آن نظیر بمب گذاری در هواپیما یا در تجمعات تدارک دیده بودند که با عنایت الهی خنثی شد.

با این توضیحات بار دیگر مشخص می شود که فوت غمبار مهسا امینی صرفا یک بهانه بود تا جرقه اغتشاشات زده شود. بر همین اساس دیده شد که حتی پس از شفافیت کامل و ابهام زدایی تمام از فوت این دختر جوان باز ضدانقلاب حاضر در صحنه حاضر نبود سوژه به دست آمده را از کف بدهد. برای همین، به سبب عدم همراهی مردم بر حجم و میزان خشونت و خسارت و جسارت های خود نظیر حمله به مسجد و آدم سوزی افزود تا صدای بلندتری پیدا کند. بهانه بودن فوت مهسا امینی حتی توسط برخی چهره های سیاسی طرفدار اغتشاش و حتی شبکه های ضدانقلابی نیز مطرح شد.

در متن بیانیه وزارت اطلاعات یک نکته دیگر وجود دارد که دشمنان قصد بمب گذاری در بین اغتشاش گران برای تقویت جریان آشوب و تهییج جامعه علیه نظام اسلامی هم داشتند که آن هم خنثی شد.

این ماجرای بمب گذاری در بین اغتشاش گران و یا برنامه ریزی برای سقوط دو هواپیمای مسافربری در دل خود دو نکته قابل توجه دارد:

یک: چه خوب است آن جوان عصبانی یا آن نوجوان به هیجان آمده و یا حتی همان اغتشاشگران بفهمند که بانیان ایجاد این اغتشاش آماده هستند تا در صورت نیاز همین اغتشاشگران را هم یکجا بکشند تا جریان اغتشاش تقویت شود.

دو: چه خوب است آنهایی که حتی در این کشور با جمهوری اسلامی مخالف هستند و یا از این آشوب ها خوشحال شدند و یا آن سیاسیون و سلبریتی هایی که بر این آتش بنزینی ریختند، بفهمند که بانیان این اغتشاش به وقت نیاز آماده هستند تا هواپیمای مسافربری را همراه با مسافرانش ساقط کنند تا جریان اغتشاش علیه نظام اسلامی تقویت شود و چه بسا که یکی از مسافران این هواپیماها همین افراد خوشحال از اغتشاشات، سیاسیون کاسب و سلبریتی ها یا عزیزان آنها بودند.

امنیت دُر گرانبهایی است که زیرساخت هر تحرک و پیشرفتی است. حتی همان فردی که روسری خود را می چرخاند و در آتش می اندازد و یا همان پسر حاضر در جریان آشوب ناخواسته بر این امینت موجود حساب می کند و نهایتا در ذهن خود این گمان را دارد که یا توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده و یا نهایتا ضربه ای می خورد اما هیچگاه این احتمال را نمی هد که در همین روزهای اغتشاش ممکن است بلاهای غیر قابل محاسبه ای توسط سایر مجرمان بر او نازل شود.

فهم نعمت بزرگ اما مخفی امنیت در کنار درک دشمنی بدخواهان با «ایران» و «ایرانی» باعث می شود که هیچ کس نه تنها حمایت بلکه کوچکترین خدشه بر امنیت کشور را هم برنتابد.

بیشتر بخوانید:
ماجرای «مهسا امینی» به طور کامل شفاف شد
پروژه فوری اصلاح طلبان؛ موج سواری بر مرگ تلخ «مهسا امینی»

ناراحتی همراه با تهدید اصلاح طلبان از پایان اغتشاشات
سه گروهی که به دلیل وقایع اخیر حتما باید محاکمه شوند
https://jahannews.com/vdchvkn6i23nzmd.tft2.html
jahannews.com/vdchvkn6i23nzmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Omid
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
هر دفعه که اغتشاشگران آشوب به پا می کنند و جان و مال مردم را به آتش می کشند اگر قرار باشد گذشت شود باز این موضوع تکرار خواهد شد.این دفعه علاوه بر گرفتن خسارت باید محدودیت های اجتماعی برای آنها در نظر گرفته شود.
Iran, Islamic Republic of
اینها قلبشون رو شیطان تسخیر کرده و هرگز نخواهند فهمید
Iran, Islamic Republic of
احسنت، وقتی در دام شیطان بیفتی دیگر نجاتی نیست. چون اینها توبه شان هم قبول نمیشود
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض خسته نباشید به زحمتکشان سایت بسیار خوب جهان نیوز
واقعا عده ای سلبریتی بسیار خوب تشکر و قدردانی کردند از حافظان امنیت کشور مرحبا به شما!!!! .شما و خانواده هایتان در این سرزمین ازادانه و در رفاه و امنیت کامل میچرخید و زندگی میکنید انوقت کسانی را که امنیت شما را حفظ میکند میکوبید و سرزنش میکنید.؟!!
از قوه قضاییه درخواست موکد داریم تا این سلبریتی های اغتشاشگر را از صف هنرمندان خارج کنند تا ابروی هنرمندان حفظ شود.و هر خسارت مالی که به کشور وارد شده را از اموال و دارایی انها کسر کنند .
United States
....
Iran, Islamic Republic of
...
دانا
Iran, Islamic Republic of
اینکه ما دارای نیروهای اطلاعاتی و امنیتی گوناگون و متنوعی هستیم خدا را شاکریم؛اطلاعات سپاه،اطلاعات ارتش، اطلاعات فراجا و وزارت اطلاعات، ولی چند جمله کوتاه با دوستان امنیتی و اطلاعاتی دارم که امیدوارم به گوششون در اطلاعات مختلف برسه، متاسفانه انگار هنوز در قسمت مرزی، حوزه ای برای اطلاعات مرزی و برآورد و جمع آوری اطلاعات مرزی دیده نمی شه ،
نمی دونم چرا ولی اولین لایه اطلاعاتی ورودی به داخل کشور از مرز شروع می شه که جمع آوری این اطلاعات خیلی مهم تر و بهتر از لایه های پیچیده داخلیه، متاسفانه نفوذ افراد و اسلحه ها و برخی وسایل و امکانات این بار نیز از مرزها در اغتشاشات دیده شده، اطلاعات مرزی رو بالا ببرید، با تشکر.(مرز زمینی، هوایی، دریایی).
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
99درصد اغتشاشگران این مطلب را هیچگاه نخواهند دید زیرا از کودکی بطور مداوم پای برنامه های پرزرق و برق شیطانی شبکه های فارسی زبان برون مرزی مسحور و مسخ شده اند
حامد
Iran, Islamic Republic of
در کله پوک اغتشاش گر چیزی جز نفرت، الکل و دود وجود نداره اینا رو نصیحت نکنید زیاد اثری نداره
کی انی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بیشترین سوء استفاده دشمنان به خاطر رعایت انسانیت پلیس در برخورد با خطاکاران است. نیروهای امنیتی ما مظلوم هستند.
یزدان
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
این اغتشاشگران این صحنه روکه داعشيها ناموس مردم رو به زور می بردند را با چشم خودشون می دیدند دست پای بسیج سپاه می بوسیدند نه اینکه به نامردی وبه قصد کشت کتکش بزند .
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
.....