جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۱
۳

یزدانی نتیجه را به جادوگر واگذار کرد/ پادشاه نقره‌ای شد

جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 812449
حسن یزدانی آزادکار 86 کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی صربستان مدال نقره را کسب کرد.
یزدانی نتیجه را به جادوگر واگذار کرد/ پادشاه نقره‌ای شد
گروه ورزشی جهان نيوز: حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک و جهان امشب برای پنجمین بار در مسابقات جهانی کشتی آزاد مقابل دیوید تیلور از آمریکا قرار گرفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی به برتری دست یافت. وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه 10 بر صفر بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی به مصاف دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان از آمریکا رفت که این مبارزه پنجمین مبارزه ۲ کشتی‌گیر محسوب می‌شود. 

یزدانی که از سوی اتحادیه جهانی کشتی لقب "پادشاه" را دارد در تایم اول با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. در تایم دوم برتری با تیلور بود و او این مسابقه را 7 بر یک برد تا طلای دیگری برای کشورش کسب کند. یزدانی در این مسابقات به مدال نقره رسید‌.
پیش از این محمد نخودی با شکست مقابل باروز نقره گرفت.
https://jahannews.com/vdcfj0dc1w6dyja.igiw.html
jahannews.com/vdcfj0dc1w6dyja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی اکبر
United Arab Emirates
حسن یزدانی برنده میباشد
United States
خیلی مغرور شده بودید....
Iran, Islamic Republic of
اینقدر این لقب ها ی بچه گانه را به طر ف دادید و باعث افزایش فشار روانی او هنگام مسابقه شدید