سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۲۲
به عشق سردار پرافتخار جان برکف؛

به بهانه جسارت بی‌شرمانه میرحسین موسوی/ برای حاج حسین همدانی با یک مثال ساده

شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 808926
از زمین تا آسمان بین سودای خدمت حسین همدانی با جنون قدرت میرحسین موسوی فاصله است. البته که این در حالی است که میرحسین را یک مهره اجرا کننده نقشه ندانیم و رفتارهای خبیثانه او را به قدرت طلبی تقلیل دهیم.
به بهانه جسارت بی‌شرمانه میرحسین موسوی/ برای حاج حسین همدانی با یک مثال ساده
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: «آذرماه سال 1369 حاج حسین فرمانده سپاه همدان بود. در همین زمان آزاده‌های دفاع مقدس از اردوگاه‌های عراق به میهن اسلامی ایران باز می‌گشتند. تعدادی از فرماندهان قدیمی لشکر 32 انصارالحسین(ع) و سپاه همدان مانند آقای فرجیان زاده هم به همدان برگشتند. یک روز آقای همدانی بنده را احضار کردند و گفتند: «آقای حسام! نامه ای برای آقای محسن رضایی، فرمانده وقت کل سپاه با این مضمون تنظیم کن که ما هشت سال امانت دار بودیم. اکنون که مسئولان اصلی سپاه و لشگر 32 همدان از اسارت بازگشتند باید این جایگاه را به آنان تحویل دهیم. ما آماده واگذاری این پست و جایگاه هستیم». من گفتم: «حاج حسین این حرف یعنی چه؟» حرفم را قطع کردند و گفتند: «شما کاری نداشته باشید فقط نامه را بنویسید». بنده هم نامه ای را تنظیم کردم و برای فرمانده کل سپاه فرستادم. آقای همدانی به ارسال نامه بسنده نکردند. آزاده‌ها که آمدند، با تعدادی از آنها که در گذشته فرماندهی سپاه همدان را برعهده داشتند و با تعدادی از فرماندهان وقت سپاه همدان به ستاد مرکزی سپاه در تهران نزد آقای محسن رضایی رفتند. آقای همدانی رفت پشت تریبون و کفت: «جناب آقای محسن رضایی، فرمانده محترم کل سپاه، بعد از اینکه دوستان‌مان در اولین روزهای جنگ اسیر شدند، من و تعدادی از دوستان عهده دار این تشکیلات شدیم. ما هفت هشت سال این تشکیلات را اداه کرده ایم و ما حالا آمده ایم این امانت را به دست صاحبان اصلی‌اش برگردانیم».

بعد از صحبت های حاج حسین، آقای رضایی با طمأنینه و درایت گفتند: «آقای همدانی از شما جز این انتظار نمی رود. این هنر و انصاف و خوش فکری فقط از شما بر می‌آید. این عمل نشانه حسن اخلاق شماست ولی من نمی‌توانم این کار را انجام دهم و تیمی را که هشت سال در اسارت بودند را جایگزین شما کنم. دلیل من هم این است که تشکیلات سپاهی که آن را آن برادران مدیریت می‌کردند با الان بسیار متفاوت است. الان آنقدر تشکیلات بزرگ شده و ماموریت ها متنوع که با آن دوره قابل قیاس نیست. شما و همکاران‌تان باید به کارهایتان ادامه دهید».

آنهایی که آقای همدانی را می‌شناختند می‌دانند که ایشان از ته دل این حرف را زدند. ایشان اهل شعار دادن نبودند یعنی اعتقادشان این بود که فرمانده سپاه آمده و ایشان باید نیروی او باشند.

این ماجرای جالب و درس آموز را «حمید حسام»، رزمنده، راوی و نویسنده کتب دفاع مقدس در کتاب «ساعت ۱۶ به وقت حلب» که به روایت هایی از زندگی شهید حسین همدانی اختصاص دارد، نقل کرده است.

خاطره بالا را به خاطر بسپارید و حال این ماجرا را مرور کنیم:

انتخابات سال 88 برگزار شد. انتخابات هنوز تمام نشده و مردم در صف‌های رای هستند که میرحسین موسوی اعلام پیروزی کرد! انتخابات تمام شد و احمدی نژاد با اختلاف یازده میلیون رای بیشتر از میرحسین پیروز انتخابات شد. میرحسین اعلام تقلب و آشوب خیابانی کرد. از او پرسیدند که اگر دوباره انتخابات برگزار شود و دوباره هم رای نیاوری، چطور؟ گفت دوباره تقلب شده است!

بله؛ از زمین تا آسمان بین سودای خدمت حسین همدانی با جنون قدرت میرحسین موسوی فاصله است. البته که این در حالی است که میرحسین را یک مهره اجرا کننده نقشه دشمن ندانیم و رفتارهای خبیثانه او را به قدرت طلبی تقلیل دهیم.

حسین همدانی پیش از انقلاب با رژیم طاغوت در حال مبارزه بود اما میرحسین یک مرتبه انقلابی شده هیچ سابقه ای در مبارزه ندارد. حسین همدانی در هشت سال جبهه، در خط مقدم نبردهای تعیین کننده حاضر بود اما ابهامات رفتاری میرحسین در جنگ تحمیلی و هزینه کرد برای آن-به عنوان نخست وزیر- هنوز باقی است. سه استعفای میرحسین در میانه جنگ که امام تعبیر «خیانت» هم برای بار آخر آن به کار برد در تاریخ ثبت شده است. حسین همدانی فرمانده میدانی مبارزه با فتنه‌ای بود که میرحسین مهره اصلی آن بود. فتنه میرحسین به جان و مال و ناموس مردم ضربه می‌زد اما حسین همدانی مدافع جان و مال و ناموس مردم بود. حسین همدانی شتابان به یاری قاسم سلیمانی برای مبارزه با داعش آمریکا ساخته‌ای رفت که میرحسین می‌خواست ایران را سوریه سازی و محل جولان داعش کند. حسین همدانی در تمام این سال ها در سنگر خدمت به مردم بود اما میرحسین بانی تحریم های فلج کننده علیه مردم.

در یک کلام؛ حسین همدانی فدایی مردم بود اما میرحسین.... ؛ الفتنه اشد من القتل.

جالب آنکه آنهایی که فقط از پله جمهوری اسلامی بالا رفتند به آنها که همه عمر برای این نظام زحمت کشیدند و آخر سر جان‌شان را هم تقدیم کردند، توهین می کنند.

حسین همدانی یک عمر جهاد کرد، جانش را خدا خرید؛ می گویند هر طور زندگی کنی مرگ همان طور رقم می خورد. با این اوصاف پایان عمر میرحسین که حداقل در سیزده سال اخیر در خدمت دشمنان اسلام بود چه خواهد شد؟ از فاتحان ظاهری عاشورای سال 61 هجری کسی خبر دارد؟ دنیا و آخرت چه کسی تلف شد؟

اغتشاشات بعد از انتخابات، روز قدس 88، سیزده آبان 88، شانزده آذر 88 ، عاشورای 88 و 25 بهمن 89 عمق و عقبه میرحسین را به خوبی نشان داد اما بیانیه اخیر اعتراف واضح و بزرگی بعد از سیزده سال به همه آنها بود.

فتنه، داعش، اسرائیل و... همه از یک جا ارتزاق می کنند.
https://jahannews.com/vdcauanai49nwo1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauanai49nwo1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of

باید فراماسون ها از شهدا بترسند
سعید
Iran, Islamic Republic of
کسی که هتاکان به عاشورای حسینی را خداجو ! می نامد باید هم امروز به شهدای مدافع حرم توهین کند !
سوز این مهره امریکا و اسرائیل از سوریه نشدن ایران است.
Iran, Islamic Republic of
واقعا این... آلبانی اینجام ول نمی‌کنند و منفی می زنند
Iran, Islamic Republic of
روحش حاج حسین شاد
عجب خاطره ای
نایابه الان
فتنه 88
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان بزرگترین مانع پیشرفت و آرامش کشور هستن.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب و اصول گرا هر دو ایرانی و دلسوز ایران هستند لطفا حرفهای تفرقه امیز نزنید
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان در سال 88 مملکت را به آشوب کشیدند و دلسوز مردم نیستن.
Iran, Islamic Republic of
آلبانی نشین ساکت شو
Iran, Islamic Republic of
فراماسونرها شهید حسن آیت را به منظور جلوگیری از افشای ماهیتشون با 60 گلوله به شهادت رساندند.
خداوند از اهانت کننده به شهید حسین همدانی
رحم نخواهد کرد.
حمید
Iran, Islamic Republic of
خداوند اهانت کنندگان به شهدا را لعنت نماید.
خط
Iran, Islamic Republic of
موسوی یعنی فراماسون سوخته..!
Iran, Islamic Republic of
باید محاکمه میشد
Iran, Islamic Republic of
پس چرا نشد؟!
Iran, Islamic Republic of
مشکلتون چیه که از محاکمه وحشت دارین؟
Iran, Islamic Republic of
موسوی در هشت سال دفاع مقدس هم چوب لای چرخ جبهه ها می گذاشت
Iran, Islamic Republic of
خدا ازت نگذرد میرحسین .....
علی رحیمی
Iran, Islamic Republic of
لعنت خداورسول وائمه خدابر سران فتنه ودرود خداوند برشهدا وشهید حسین همدانی
احمد ت
Iran, Islamic Republic of
رو سیاه شد
Iran, Islamic Republic of
یا الله عاقبت مارو ختم به خیر کن خداوندا نشود پایان عمری مثل این ها شویم وبه شهدا خرده بگیریم که چه بدعاقبتی است اللهم جعلنا عاقبت امورنا خیرا
کتاب
Iran, Islamic Republic of
مرگ و ننگ ابدی بر کسانی که مقام شما شهدا را شناختند و نه تنها حقتان را به جا نیاوردند بلکه نمک نشناسی هم کردند.
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
میر حسین ؛ با این بیانیه رذیلانه ، تیر خلاص را ، به خود شلیک و در واقع ؛ خودکشی سیاسی کرد !!
!!
Iran, Islamic Republic of
توی همین بخش نظرات کاربران ؛ همین که زامبی های آلبانی نشین ، دارن از میرحسین حمایت میکنن ، خط و خطوط شو ، نشون میده !!