کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بانیان وضع موجود نگران هستند!

مجید انصاری، معاون روحانی: فرصت زیادی نداریم/ صبوری مردم هم حدی دارد

23 خرداد 1401 ساعت 9:49

مشکلات کشور قابل انکار و تکذیب نیست اما بانی این شرایط سخت همین اصلاح طلبانی نظیر جناب انصاری هستند که هم در دولت روحانی به عنوان معاون رئیس جمهور حاضر بودند و هم پس از جدایی از دولت حامی پروپاقرص دولت ناکارآمد مدعی تدبیر بودند.


گروه سیاسی جهان نیوز: مجید انصاری، چهره اصلاح طلب و دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز به تازگی در مراسم بزرگداشت مرحوم دعایی در کرمان گفته است: «تمامی مدیران باید همچون سال ۵۷ فداکارانه در صحنه باشند، نباید فرصت ها را از دست داد، فرصت زیادی نداریم نباید بگذاریم آستانه صبر مردم به نهایت خود برسد، مردم ما صبورند اما صبوری هم حدی دارد، هرکس به این ملت عشق می ورزد ‌باید فارغ از جناح دست به هم دهند و پیشنهادات نخبگان را بشنوند».

البته که مشکلات کشور قابل انکار و تکذیب نیست اما بانی این شرایط سخت همین اصلاح طلبانی نظیر جناب انصاری هستند که هم در دولت روحانی به عنوان معاون رئیس جمهور حاضر بودند و هم پس از جدایی از دولت حامی پروپاقرص دولت ناکارآمد مدعی تدبیر بودند. اما در آن مقطع زمانی نه حرف از کمبود فرصت می زدند و نه از پایان صبوری مردم سخنی می گفتند.

مردم هم به خوبی بانیان وضع موجود را می شناسند. اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم با چهار لیست رسمی وارد عرصه شدند که در هر چهار فهرست، مجید انصاری سرلیست بود. انصاری بین کاندیداهای تهران در رتبه 36 قرار گرفت و حتی نتوانست بالای 100 هزار رأی کسب کند.

بدون شک مردم بیش از هرکسی با مشکلات حاکم بر زندگی خود آشنا هستند و دلسوزان خود را می شناسند. مسئولی که سلامت مردم را به FATF گره زده بود با مسئولی که همه توان خود را برای سلامت آنها به کار گرفته است، در نزد افکار عمومی شناخته شده هستند. مسئولی که کارشناسان به طعنه از احتمال ابتلای او به زخم بستر نگران بودند با مسئولی که شبانه روز و حتی جمعه ها در حال سرکشی به مردم است در دیدگاه مردم تفاوت جدی دارد.

از همه مهم تر، مردم کاسبان سیاسی را خوب می شناسند.

درباره «مجید انصاری» بیشتر بخوانید:
قهقهه روحانی در نیویورک اقتضای ادب و تمدن ایرانی‌ها بود!

حمله مجید انصاری به نیرو‌های مسلح با چاشنی دروغ
منتقدان دولت روحانی صرفاً به دنبال سودجویی شخصی هستند!
کشور با بحران‌ها و خطرات متعددی روبرو شده!


کد مطلب: 802889

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/802889/مجید-انصاری-معاون-روحانی-فرصت-زیادی-نداریم-صبوری-مردم-هم-حدی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com