کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گستاخی فائزه هاشمی به نقطه اوج رسید

عاقبت هم نشینی فائزه با بهائیان/ از حمله به جمهوری اسلامی و شهید سلیمانی تا اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) +فیلم

31 فروردين 1401 ساعت 8:28

پیش تر هم فائزه در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بین بایدن و ترامپ گفته بود: «من اگر امریکایی بودم ترامپ را برای ایران ترجیح می دادم». او درباره زحمات شهید حاج قاسم سلیمانی هم بی شرمانه گفته بود: «بابا به آقای قاسم سلیمانی گفت به سوریه نرو، عملکرد ایشان چه گره‌ای از مشکلات کشور باز کرد؟»


گروه سیاسی جهان نیوز: بعد از اظهارات متعدد ضد ملّی فائزه هاشمی رفسنجانی و حمایت‌های او تحریم‌های دشمن علیه مردم ایران، این بار فیلمی از او در فضای مجازی منتشر شده که محتوای آن اظهاراتی موهن درباره پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) است.

فائزه هاشمی به عنوان رفیق صمیمی بهائیان شناخته می شود و چندین بار به دیدار آنها از جمله یکی از سرکرده های این فرقه ضاله رفته بود.

گفتنی است چند روز پیش هم صوتی از فائزه هاشمی منتشر شد که وی در آن در همسویی آشکار با دشمنان ملت ایران، گفته بود: «فکر نمی‌کنم خروج سپاه از لیست گروه‌های تروریستی به نفع ایران باشد» و «تنها راه بازگشت سپاه به پادگان‌ها این است که در لیست تحریم‌ها باقی بماند»!

پیش تر هم فائزه در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بین بایدن و ترامپ گفته بود: «من اگر امریکایی بودم ترامپ را برای ایران ترجیح می دادم». او درباره زحمات شهید حاج قاسم سلیمانی هم بی شرمانه گفته بود: «بابا به آقای قاسم سلیمانی گفت به سوریه نرو، عملکرد ایشان چه گره‌ای از مشکلات کشور باز کرد؟ نتیجه این شده که دوستان خود را از دست دادیم»!

تخریب علنی امام راحل، داعشی خواندن اقدامات جمهوری اسلامی، حمایت از مجرمانی نظیر نوید افکاری و روح الله زم و یا نظرات شاذی نظیر «اگر چندهمسری پسندیده است، آن را برای زنان هم آزاد کنند» برگ های دیگری از رزومه تاریک این فعال فتنه سال 88 است.

ضمن عذرخواهی از شما عزیزان برای انتشار این سخنان بی شرمانه، از دستگاه قضایی انتظار می رود برخورد قاطعی با چنین هتاکی های صورت پذیرد.

فیلم


درباره «فائزه هاشمی» بیشتر بخوانید:
الان بابا نیست ولی از شخصیت او وحشت دارند
اگر چندهمسری پسندیده است، آن را برای زنان هم آزاد کنند
فائزه از داعشی خواندن جمهوری اسلامی به تخریب امام رسید
من ذاتا تند هستم و قابل کنترل نیستم
چهار نکته مهمی که دختر آیت‌الله هاشمی ناخواسته لو داد
جایی که نباید اعدام باشد اعدام داریم مثل نوید افکاری و روح الله زم
ما اگر قرص‌هايمان را نخوريم موجودات خطرناکی می‌شويم

عملکرد آقای سلیمانی چه گره‌ای از مشکلات کشور باز کرد؟
بابا بعد از انقلاب عیدها همیشه کیش بود


کد مطلب: 797796

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/797796/عاقبت-هم-نشینی-فائزه-بهائیان-حمله-جمهوری-اسلامی-شهید-سلیمانی-اهانت-ساحت-مقدس-پیامبر-اکرم-ص-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com