جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

زمان پخش زنده بازی فوتبال استقلال و گل گهر سیرجان +جزئیات

چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 783095
زمان پخش زنده دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر سیرجان ساعت ۱۶ امروز از شبکه سه سیما خواهد بود.
زمان پخش زنده بازی استقلال و گل گهر +جزئیات
گروه ورزشی جهان نيوز: تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز میزبان تیم‌ فوتبال استقلال تهران خواهد بود.

این دیدار ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار خواهد شد و به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

هر دو تیم‌ فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران در لیگ بیست و یکم نشان داده‌اند که هر دو مدعی قهرمانی هستند و به راحتی مقابل هیچ حریفی تن به شکست نمی‌دهند.

تیم گل گهر با ۹ امتیاز در رتبه پنجم لیگ حضور دارد و پیروزی مقابل استقلال برای سیرجانی‌ها بسیار مهم است. شاگردان امیر قلعه نویی که هفته گذشته در آبادان مقابل صنعت نفت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسیدند، امیدوارند این بار بتوانند استقلال را در خانه خود شکست دهند.

استقلال هم مانند رقیب سیرجانی خود در لیگ برتر، باختی را تجربه نکرده و خلاف سال‌های گذشته از ابتدای لیگ مقتدر ظاهر شده است.

تیم استقلال در ۲ مسابقه قبلی خود ۲ تساوی کسب کرده و فرهاد مجیدی سرمربی این تیم، امیدوار است که بتواند علاوه بر بازگشت به مسیر پیروزی، بار دیگر با پیروزی بر قلعه نویی عملکرد درخشان خود را مقابل استاد پیشین ادامه دهد.

شما مخاطبان گرامی می‌توانید در زمان برگزاری این مسابقه فوتبال از طریق لینک زیر آن را به صورت زنده تماشا کنید:
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *