چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۴

زمان پخش زنده بازی فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان

شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 781080
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این بازی به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
زمان پخش زنده بازی فوتبال پرسپولیس و گل گهر
گروه ورزش جهان نيوز: تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته چهارم خود، امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر سیرجان است. این بازی به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

گل گهر در سه سالی که به عنوان نماینده استان کرمان به لیگ برتر پا گذاشته، اغلب با پرسپولیس تقابل‌های پرماجرایی داشته اما نتیجه حکم به برتری مطلق پرسپولیسی‌ها می‌دهد. در چهار مسابقه قبلی دو تیم در لیگ برتر، سه پیروزی سهم سرخ‌پوشان شده و تنها در شرایطی که در لیگ نوزدهم قهرمانی پرسپولیس مسجل شده بود، دو تیم در سیرجان به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

هفته چهارم با متوقف شدن دو تیم مدعی استقلال و سپاهان شروع شد و با شکست سپاهان در دربی اصفهان و توقف استقلال مقابل فجر بهترین فرصت برای پرسپولیس مهیا شده که شکست هفته گذشته‌اش را جبران کند و به جمع سه تیم برتر لیگ برگردد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *