شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۱۳۹
اظهارات جدید احمدی نژاد:

رقابت بین ایران و عربستان برنده ندارد/ ما باید با عربستان تحت هر شرایطی دوست باشیم/ منتظر جواب بن سلمان هستم/ برای ریاست جمهوری در خدمت کشور و مردم هستم/ ممنوع السفر نیستم/ کرونا معلوم است یک ویروس آزمایشگاهی است/ من تغییر کرده‌ام

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 745070
هر جا بین ما و عربستان رقابتی شکل گرفت، هر دو ضرر کردیم، منطقه هم ضرر کرد. رقابت بین ایران و عربستان، برنده ندارد، بلکه همه بازنده هستند.
رقابت بین ایران و عربستان برنده ندارد/ ما باید با عربستان تحت هر شرایطی دوست باشیم/ برای ریاست جمهوری در خدمت کشور و مردم هستم/ معلوم است که کرونا یک ویروس آزمایشگاهی است/ من تغییر کرده‌ام
گروه سیاسی جهان نيوز: محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم در ادامه گفتگوهای سریالی اش این بار با ایندیپندنت فارسی، گفتگوی اینستاگرامی داشته است.  احمدی نژاد در این گفتگو درباره روابط ایران با عربستان، کرونا، انتخابات آینده و... صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

احمدی نژاد که چندی پیش به عالیجناب(!) محمد بن سلمان نامه نوشته بود و او را از کشتار مردم بی گناه یمن ناراحت دانسته بود، در این گفتگو از لزوم روابط دوستانه بین ایران و عربستان سخن به میان آورده و رقابت بین این دو کشور را بدون برنده و به ضرر هر دو طرف و منطقه دانسته است. البته رئیس جمهور اسبق متحول شده اشاره نکرده است که کدام دولت منطقه به گاو شیرده آمریکا تبدیل شده، مردم بی گناه یمن را می کشد و مستمرا علیه ایران و کشورهای جبهه مقاومت خباثت ورزی می کند؟

به گزارش جهان نيوز، بخش‌هایی از این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*رابطه ایران و عربستان بسیار بسیار مهم است، برای منطقه ما تعیین کننده است و بر روی مسائل جهانی هم تاثیر بالایی می‌گذارد. من فکر می‌کنم باید دو نکته را توجه داشته باشیم یا دو عامل را که باعث شده روابط ما آنطور که باید گرم و سازنده نباشد. عامل اول؛ بحث رقابت است. هر جا بین ما و عربستان رقابتی شکل گرفت، هر دو ضرر کردیم، منطقه هم ضرر کرد. رقابت بین ایران و عربستان، برنده ندارد، بلکه همه بازنده هستند.

*این رقابت باید به همکاری سازنده، برادرانه و بسیار دوستانه تبدیل شود. این به نفع هر دو کشور و به نفع منطقه است و در نتیجه به نفع دنیاست. عامل دوم؛ دخالت‌های دیگران است. بخش مهمی از روابط ما تحت تاثیر دخالت‌های دیگران شکل گرفته است. من فکر می‌کنم دو طرف باید یک بار برای همیشه تصمیم بگیرند، اولا رقابت را به همکاری و دوستی تبدیل کنند، ثانیا اجازه ندهند هیچ عامل دیگری در روابط بین دو کشور دخالت کند. مشترکات ما بسیار بسیار بیشتر از نقاطی است که بنظر نقطه اختلاف می‌آید. من بار‌ها به عربستان سفر کردم، در شورای همکاری خلیج فارس شرکت کردم، به همه کشور‌های حاشیه خلیج فارس رفتم، به همه دست دوستی دادم، تلاش کردیم روابط برادرانه را تقویت کنیم، توسعه بدهیم. همکاری‌های خوبی شکل گرفت، اما بالاخره اشتباهاتی از دو طرف باعث شد که مجدد روابط سرد شود.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از نسخه جدید چنگ کشیدن به چهره حاج قاسم
کار احمدی نژاد به خوانندگی زنان هم رسید

احمدی نژاد؛ از حمله به حاج قاسم تا لطافت با بن‌سلمان!
علاقه عبرت آموز احمدی‌نژاد به تقلید از هاشمی رفسنجانی

*{در پاسخ به این سوال که نظر شما در رابطه با عادی شدن رابطه کشور‌های عرب منطقه و سایر کشور‌ها با اسرائیل چه هست؟}: دو تا نکته اینجا وجود دارد. اگر ما بخواهیم مسائل خودمان را با دیگران پیوند بزنیم، همیشه این مشکلات وجود دارد. کشور‌هایی رفتند و رابطه برقرار کردند، بنظر من اهمیت بالایی ندارد. قبل از اینها، کشور‌های فراوانی رابطه برقرار کردند، حتی کشور‌های دارای حق وتو در سازمان ملل که عناصر اصلی شورای امنیت هستند، مسئله حل نشده است. مسئله فلسطین یک مسئله درونی است، مربوط به مردم فلسطین است. بالاخره آنجا مردمی زندگی می‌کنند و حق تعیین سرنوشت می‌خواهند، آوارگانی هستند، آن‌ها می‌خواهند حکومت خودشان را داشته باشند. این باید آنجا حل شود. حالا ممکن است برخی از همسایگان ما تلقیاتی داشته باشند یا اینگونه اظهار کنند که مثلا بخاطر ایران ما رفتیم آنطرف. این‌ها کمکی به حل مسائل نمی‌کند. ما تحت هر شرایطی همسایه هستیم. همسایگی را نمی‌شود از بین برد یا از جغرافیا حذف کرد. ما چاره‌ای نداریم جز اینکه برادرانه و دوستانه با هم زندگی کنیم. من فکر می‌کنم هرکس برای این امر مهم قدم جلو بگذارد، حتما در تاریخ به نیکی از او یاد خواهد شد.

*ما با عربستان تحت هر شرایطی باید دوست باشیم، باید با هم باشیم. جدایی ما به ضرر هر دو طرف است. تا الان نه عربستان از شرایط فعلی سود برده و نه ایران. به تبع آن، کشور‌های حاشیه خلیج فارس هم هستند. رابطه با عربستان حل شود، با آن‌ها هم حل می‌شود.

*{در پاسخ به این سول که ۴ ماه دیگر رئیس جمهور آمریکا سرکار می‌آید. ۴ ماه بعد از آن انتخابات ریاست جمهوری در ایران خواهد بود. آیا جنابعالی برنامه‌ای برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری دارید؟}: من تاکنون در این رابطه اظهارنظری نکردم. البته من همیشه در خدمت کشور و مردم هستم.

*{در پاسخ به این سوال که آیا اگر نخواهید کاندید شوید، ممکن هست از کاندید بخصوصی حمایت کنید؟ آیا این دغدغه را دارید؟}: من هنوز در این رابطه اظهارنظر نکردم. من فکر می‌کنم تا قبل از انتخابات، مسائل مهمتری در ایران و جهان هست که باید به آن‌ها بپردازیم. تحولاتی در راه است، شرایط جهان بسرعت در حال تغییر است، به تبع آن شرایط ایران هم تغییر می‌کند. یک مقدار باید صبر و حوصله کنیم.

*{در پاسخ به این سوال که آقای احمدی نژاد آیا شما تغییر کردید و اگر تغییر کردید، این تغییر به چه معناست}: بالاخره هر انسانی باید تغییر بکند دیگر. مگر می‌شود یک انسان در طول عمرش ثابت باشد؟ انسان‌ها رشد می‌کنند، دایره اطلاعات و فهم و اخلاقشان تغییر می‌کند. همه انسان‌ها باید رشد و کمال پیدا کنند. بنده هم این حق را برای خودم قائل هستم که این اتفاق برایم بیفتد منتهی در چه قسمتی، بروز و ظهورش را باید از سوال کنندگان پرسید.

*{در پاسخ به سوالی درباره نامه به ولیعهد سعودی، محمد بن سلمان و سفر به عربستان سعودی برای کم شدن اختلافات بین دو کشور. آیا این نامه به دست او رسیده و آیا مکاتبه دیگری با ایشان داشته اید}: نامه‌هایی که من نوشتم همه منتشر شده است. نامه من در رابطه با موضوع یمن بود و در آن نامه بحثی از سفر نبود. اگر هر دو طرف می‌پذیرفتند، ممکن بود سفری هم اتفاق بیفتد، اما من منتظر پاسخ آن‌ها هستم. در یمن شرایط سختی وجود دارد، مردم تحت فشار هستند. زنان و کودکان کشته می‌شوند، بهداشت نیست، فقر هست، زیرساخت‌ها دارد از بین می‌رود در حالیکه منابعی که برای این تخریب دارد استفاده می‌شود، می‌توانست برای عمران و آبادانی استفاده بشود و این جنگ تبدیل به همکاری و دوستی شود. نامه‌ای که من نوشتم هم به جناب بن سلمان و هم به جناب بدرالدین شبیه هم است و هر دو را به تفاهم و آشتی دعوت کردم. بعضی‌ها جواب دادند و بعضی دیگر هم منتظر جوابشان هستیم.

بیشتر بخوانید:
چالش ۱۰ ساله با پرتغییرترین چهره‌های اخیر انقلاب
چرا روحانی درباره احمدی نژاد درست فکر می‌کند؟

احمدی نژاد با شبکه معاند رادیو فردا هم گفتگو کرد

*من راجع به انتخابات آمریکا نظری ندارم، چون مربوط به مردم هست و باید مسائل را پیگیری بکنند و آنچه را که مردم می‌خواهند اتفاق بیفتد، اما از صحنه آمریکا این را می‌فهمم که آن هیئت حاکمه پشت صحنه آمریکا، بینشان اختلاف افتاده و این چیزی که ما بیرون می‌بینیم محصول اختلافی است که در آن هیئت حاکمه اتفاق افتاده است.

*{در پاسخ به این سوال که آیا شما ممنوع السفر هستید؟} ممنوع السفر به کجا؟ خیر. ممنوعیتی برای سفر به خارج وجود ندارد. چرا باید وجود داشته باشد؟

* کرونا که معلوم است یک ویروس آزمایشگاهی است، ساخته شده و عمدا منتشر شده است با اهداف سیاسی. من معتقد هستم کسانی که دنیا را در صد سال اخیر مدیریت کردند، به این نتیجه رسیده اند که ساز و کارهایشان دیگر پاسخ نمی‌دهد، باید تغییرات اساسی بوجود بیاورند و انتشار کرونا، یکی از اهدافش پوشش دادن و تغییرات است. یعنی زمینه را برای تغییرات فراهم کنند. دستورالعمل‌هایی را که منتشر می‌کنند در دنیا بسیار گنگ است، چند پهلو و متناقض است و هر کشوری که بخواهد از آن دستورالعمل‌ها تبعیت بکند دچار مشکلات می‌شود. بنظرم در ایران هم مشکل اصلی این است که مدیریت کرونا، در تبعیت از سیاست‌هایی که بهداشت جهانی منتشر می‌کند، دارد اتفاق می‌افتد و همین باعث شده که مهار کرونا در ایران با مشکلات جدی مواجه شود.

*ما دانشمندان و متخصصینی داریم که هم بسرعت می‌توانند دارویش را تهیه بکنند و هم پروتکل‌های بهداشتی خیلی ساده‌ای را در اختیار مردم و سازمان‌ها قرار بدهند که با رعایت آن‌ها بتوانیم از آن پیشگیری بکنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر این مرد مومن و انقلابی و روشن فکر
Iran, Islamic Republic of
من طرفدار جدی اقای احمدی در 1.5 سال اول و منتقد جدی در 6.5 سال بعد بودم. مطالب این مصاحبه ایرادی نداشت. به زور از ایشان مخالف نسازیم.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم ...
Iran, Islamic Republic of
درود برشما
Iran, Islamic Republic of
عربستان در یمن زن وکودک و پیر و جوان را قتل عام می کند.
اظهار علاقه به حکومت کودک کش سعودی توسط رئیس فرقه انحرافی بهار مشابه افساد طلبان نشان از وابستگی این دو جریان به کودک کش های عربستان است.
هشیار
Iran, Islamic Republic of
اشتباه متوجه شدی هدف دکتر احمدی نژاد از نامه نوشتن به بن سلمان نجات مردم مظلوم یمن از جنگ و بمباران و قحطی بود.
مسلم
Iran, Islamic Republic of
از کجای آن نامه اظهار علاقه برداشت کردی؟!!
اینکه سلام کرده یا اینکه بن سلمان را عالیجناب خطاب کرده؟!!!.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
اقا جان مگر عراق و عراقیها جوانان ما رو به شهادت نرسوندند پس ما چرا الان دوست و برادریم دقیقا همین جور هم باید عربستانم رو فتح کنیم و منظور دکتر همین است
درست به ماجرا نگاه کنید
Iran, Islamic Republic of
ما با رژیم بعث عراق( صدام و صدامی های ظالم) دشمن بودیم و هستیم.
الان هم با مردم مسلمان و پیروان دیگران ادیان الهی در عراق و عربستان دوست هستیم و با باقی مانده های بعثی که توبه نکرده اند و داعشی ها در عراق و حکام ظالم عربستان دشمنیم.
پس هر وقت آل سعود سقوط کرد و حکام مومن و باتقوا و محب اهل بیت( علیهم السلام)، نه جنایتکار و وهابی در عربستان حکومت را در دست گرفتند ، به آن حکام عربستان هم ابراز دوستی میکنیم.
.
United Arab Emirates
....
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
ما با خود شخص صدام حسین برای اعزام زایزان کربلا و سایر مسایل اقتصادی قبل از حمله امریکا دوست شدیم و ارتباط بر قرار کردیم لطفا واقعیات را تحریف نکنید!
جهان تیغی شما هم سانسور نکن! ..
Iran, Islamic Republic of
. دنیای امروز دنیای جنگ سیاست است دکتر احمدی نژاد بهترین موضع را در قبال عربستان و سوریه و ... دارد!!!!
Iran, Islamic Republic of
نه عراق نه عربستان نه چین ونه امریکا و ....هیچ کدامشان به درد ایران نمی خورند...جمعیت کشور ما بشکل ترسناکی در حال پیر شدن هست...وقتش هست کشورمان را خودمان نجات بدیم ...من تو دلسوزی شما شکی ندارم دوست گرامی اما باید عاقلانه تصمیم گرفت...
تفکر کنیم
Iran, Islamic Republic of
....
حامی پیروان واقعی امام(ره) و رهبری را باشیم.
Iran, Islamic Republic of
در همین مصاحبه کاملا از مردم یمن دفاع میکند اما در خبرجهان نیوز به اون مطلب هیچ اشاره ای نشده است .
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد ما با افراد غیر ولایی کاری نداریم نظر ما ولایت صددرصد فقیه دانشمند زاهد انقلابی با تدبیر همیشه استوار کشورمان امام خامنه ای مدظله العالی است
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد
اگر جان هموطنان خوزستانی برایتان ارزش دارد ، لطفاً بطور رسمی کشتار مردم خوزستان با پول عربستان توسط گروهک تروریستی «حرکه‌النضال» و حکومت تروریست پرور سعودی را محکوم کنید..
مردوخی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد شخصیتی پرجاذبه است خداحفظش کناد
Iran, Islamic Republic of
انقلابی بودن بدون اطاعت از ولی فقیهِ حی، یعنی انحراف. یعنی جهل یا نِفاق.
Iran, Islamic Republic of
. دیده شدن ... یکبار با دلسوزی برای مرده مایکل جکسون هم جنس باز - یکبار با نامه پرانی برای آنجلو جولی - یکبار با نامه پرانی برای بن سلمان قاتل کودکان یمنی
Iran, Islamic Republic of
آقا محمود اشتباه رفتی - حالا که اینقدر اشتباه کرده ای،.
Iran, Islamic Republic of
رفیق بن سلمان قاتل نه مومن هست نه انقلابی نه روشن فکر .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد ناخواسته یک فرقه انحرافی را براه انداخته که رفقای این فرقه بن سلمان و مایکل جکسون رقاص و بن سلمان قاتل مردم یمن است.
Iran, Islamic Republic of
ایشون حرف نزنه خیلی سنگینتره .
Iran, Islamic Republic of
برخی دلبستگان و وابستگان به آل سعود، برای التماس به دشمن برای مذاکره متاسفانه منزلت خود را خیلی پایین آورده اند.
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی جنایتکار شماره یک همراه با چند کشورجنایتکار شماره یک دیگر از سال 1981 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی در عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
خوب عربستان جنایتکار ما باید چکار کنیم.باید همیشه در جنگ باشیم..
Iran, Islamic Republic of
ما هیچ وقت درجنگ نیستیم این امریکاست که سیاستهای دیکتاتوری درمنطقه دارد.....
ربابه زرگر
Iran, Islamic Republic of
یادتون رفته در گذشته چقدر از احمدی نژاد حمایت می کردید، حالا چی شده که باهاش مخالف شدید؟
حامی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در مقابل باند قدرت و ثروت ایستاده بود ما هنوز هم از ایشان حمایت می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بیش از 10 ساله که شدیدترین هجمه ها و تخریب ها توسط همین سایت داره به احمدی نژاد میشه
Iran, Islamic Republic of
خوب یعنی چی ماکه چک سفید امضاء نداده بودیم ناجایی که با آرمانهاوقانون سازگاربود ...بعد خودش شد یه فرقه ی جدید سهم خواه...
Iran, Islamic Republic of
ما از حق دفاع می کردیم نه شخص حق هیچگاه تغییر نمی کند ولی اشخاص ممکن است بسیار تغییر کنند
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
در هرصورت عملکرد دولت احمدی نژاد از عملکرد دولت های قبالی خیلی بهتر بود.
Iran, Islamic Republic of
تا اون زمانی که پیرو ولی فقیه عادل بود نه الان ....
Iran, Islamic Republic of
مِلاک حالِ فعلیِ افراد است. فهم این موضوع سخت است؟؟؟!!!!.
Iran, Islamic Republic of
از حمله پهپادی انصارالله یمن به جنوب عربستان استقبال می کنیم
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد مورد اعتماد ترین کارگزار نظام اسلامی بین توده مردم است و اکثریت ملت با ایشان در هر حوزه ای همراهی و همکاری می کنند،
Iran, Islamic Republic of
اصلا این طور نیست به هر طریقی میخواهد به قدرت برسد
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز ! مردم به این نتیجه رسیده اند که بایدفقط ایشان را به هر طریقی دوباره به قدرت برگردانند تا حامی مردم باشد!!!!
Iran, Islamic Republic of
قبلا چه بوده مهم نیست مهم این است که فعلا دست دوستی بسمت بن سلمان قاتل کودکان یمنی دراز کرده
شاهین
Iran, Islamic Republic of
تلاش ایشان برای برقراری صلح و ایجاد امنیت برای کودکان و زنان یمن قابل تقدیر است و جای انتقاد نیست.
Iran, Islamic Republic of
هزار ماشاءالله .خدا حفظ کند آقای احمدی نژاد رو .همیشه واقع بین وحقیقت پذیر.وبا بصیرت.
تحدی
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان نیوز شما مگه معتقد نیستید احمدی نژاد منحرف شده است،، مرد باشید و تایید صلاحیتش کنید از آن طرف هم هر کسی را که فکر میکنید مقابل احمدی نژاد است تایید کنید بگذارید مردم انتخاب کنند خواهید دید همین منحرف(ب قول شما) چگونه با رای بسیار بالا رییس جمهور ایران خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
مگر هر کسی که بیشترین رای را بیاره راهش حق است؟؟؟!!!.
Iran, Islamic Republic of
این آقا دست پخت شماست ناراحت نباشید از اول ماهیت احمدی نژاد همین بود .
وطن دوست
Bulgaria
دکتر خراب کردی خراب با من وتو بی بی سی واینتر سعودی خودتو دوستات مدام در تماسید این بود وطن پرستی شما ؟؟؟؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب وطن دوست ماشاالله چه استدلال محکمی برای وطن پرستی دارید!!! .
محسن مظاهرى
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزيز سطحى فكر نكنيد چه اشكالى دارد كه كسى با رسانه اى هرنام وبه هرجا كه وابسته باشد مصاحبه كند وحقيقت را بگويد !!!!
فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
سلام:
عزیزان تدوین کننده در جهان نما عبارت «عالیجناب» در مورد بن سلمان ولیعهد منحوس و منفور سعودی چه اشکالی دارد که به گوینده آن با علامت «!» خرده گرفته اید؟
مگر مقام ولیعهدی مقام بزرگی نیست؟ هرچند در عربستان فعلا به عهده فردی کثیف و کودک کش قرار گرفته است.
Iran, Islamic Republic of
خوب این روکش کشیدن ضرورتی دارد؟ نمی شود مثلا گفت هیئت حاکمه عربستان .
Iran, Islamic Republic of
مشکل کاربرد عالیجناب مجیز گویی است کارما باعربستان سیاست ومردان سیاسی زرنگ می خواهد نه بازی با کلمات
عبرت
Iran, Islamic Republic of
وقتی می خواهند کسی که جنگ طلب است را به صلح و مدارا دعوت کنی، با فحش خواهر مادر به طرف، چنین کاری را نمی کنند..
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکار شماره یک از سال 1980 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر در سایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک بیش از 999 میلیارد دلار برای حمایت از مزدورانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان هزینه کرده است.
Iran, Islamic Republic of
همه دنیا برای منافع خود هزینه می کنند و عربستان از این مستثنا نیست!
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا دفاع برخی از اصلاح طلبان و فرقه بهار از عربستان بی ارتباط با این هزینه ها نیست
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی همیشه بر وحدت جهان اسلام تاکید داشتند حتی اون موقع که همه اعراب از عراق حمایت میکردند و در مقابل ایران ایستاده بودند . این تاکید قران است که وحدت بین مسلمانان شکل بگیرد تا استعمار نتواند سیاست هایش را پیش ببرد .
Iran, Islamic Republic of
هشتاد درصد مردم ایراان بهاری هستند اگه نمیخای نظر اکثریت را بپذیری برو یه کشور دیگه
بیداری
United Arab Emirates
هفت ماه مانده به انتخابات، تخریب دکتر احمدی‌نژاد از راستو چپ آغاز شد. مهم نیست نظر شما چیه، مهم نظر اکثریت ملت در مورد دکتره.
سیدمحمدحسین
Iran, Islamic Republic of
متن منتشر شده مطلب خاصی ندارد مگر ناشر و پوشش دهنده بخواهد بر اساس مشی سیاستی بخواهد واکنشی را نسبت به مصاحبه شونده ایجاد شود
البته بعید می دانم این نظر منتشر شود
United Kingdom
دکتر باور کن که تنها سیاستمدار ایران خودتی و دوست داشتنی وعشقی، بدخواهان تو کور شوند و ...
Iran, Islamic Republic of
اگه بنا به نفرین است که شما بگو من هم بگم .
Romania
ما بدخواه ایشون نیستیم منتقدیم. ضمنا نفرین از روی بغض و کینه، یقه نفرین کننده رو می گیره ها مواظب باش!
علی
Iran, Islamic Republic of
امام در باره عربستان وهابی فرمود ما اگر از سر تقصیرات امریکا و شوروی بگذریم از عربستان نمی گذریم جنایت و خیانت این وهابی ها در حق مسلمانان از همه بیشتر است.
جواد
Iran, Islamic Republic of
محمود جون دلم برات تنگ شده زودتر بیا
Iran, Islamic Republic of
محمود برو برو‌عربستان
علی
Iran, Islamic Republic of
بله برنده ندارد اما نه با احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
فقط با دکتر احمدی نژاد
آقای جهان من که میدونم شما بفکر این هستید که در 1400 یکی از حزب خودتان رئیس جمهور شود بیخود احمدی نژاد را دارید خراب می کنید او خراب شدنی نیست جای او در دل مردم است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
رای من وخانواده ام در1400 فقط دکتر احمدی نژاد چه تایید شود چه نشود چه کاندید شود چه نشود
از دعواهای جناحی و بدبختیهای حاصل از این دعواها به خدا خسته شدیم جهان مطلب بدی ننوشتم منتشر کن و وظیفه ی رسانه ای خودت و انجام بده
Iran, Islamic Republic of
با انتشار این گفتگوی رئیس فرقه بهار و قبلا برادر خطاب کردن قاتل کودکان بیگناه یمنی، خدا را شکر که وابسته بودن فرقه بهار به حکومت آل سعود بالاخره عیان شد
Iran, Islamic Republic of
برو آب بربز اونجات که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
تو خوبی!
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این آگاهی
Iran, Islamic Republic of
سلام به خانواده برسانید وبگویید بسه دیگه ‌...
Iran, Islamic Republic of
تو همونی نبودی که رای خودت و خانوادت 92 و 96 با افتخار روحانی بود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا احمدی‌نژاد به اردوگاه اصلاح طلبان ۲ آتشه پیوسته.
Iran, Islamic Republic of
می بینیم شب و روز اصلاح طلبها قربان صدقه احمدی نژاد می روند !!!!؟؟؟؟؟ یه چیزی بگین که خودت هم باورت بشه
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
دقیقا کجای این مواضع و نظرات مشکل داشت؟؟؟
طبق معمول کاملا منطبق بر اسلام و آرمان های امام و انقلاب
حامد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای سروری ما متوجه نشدیم که شما اصول گرا هستین یا اصلاح طلب ولی هرچی هستین اینقدربا احمدی نژاد دشمنی نکنید .
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
حجت کیارستمی
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه مسئولانه و بادلسوزی تمام به آینده اسلام وجهان اسلام و انقلاب اسلامی می اندیشند وازخطرات نهان وآشکار امپریالیزم وصهیونیزم بین الملل واقف ونگرانند معنای ژرف سخنان دکتر احمدی نژاد با همه وجود درک می کنند .
Romania
یعنی شما آلان با تمام وجود عمق خطرات امپریالیزم و صهیونیزم رو درک کردی..
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
کاشکی ! همان احمدی نژاد دولت نهم می ماندی ؛ کاشکی !!
مرآتی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید دکتر احمدی نژادباهمان خلوص نیت وعزم انقلابی درصحنه است . وآماده جانفشانی است
Romania
فعلا که از توئیت هایشان برای عالیجناب بن سلمان یه همچین معانی استنباط نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از ابتدا تا حالا همین بوده
میرصادقی
Iran, Islamic Republic of
شناخت فرصت ها وتهدیدات دنیای اسلام وجهان بشریت لازمه جهت گیری واعلام موضع تمام روشنفکران ونخبگان است .
علی از تهران
Iran, Islamic Republic of
امروز سئوال اساسی این است چرا احمدی نژاد خار چشم امثال آقایان زاکانی وجریانی هستند که چشم به روی خدمات ایشان ودولت وی در طول 8ساله بسته وواهمه دارند؟...
Iran, Islamic Republic of
...
محسن / پاسخ به علی از تهران
Iran, Islamic Republic of
امروز پاسخ اساسی اینکه ملاک حال فعلی افراد است.
خدمتی هم اگر بوده جای خود و البته وظیفه شان بوده..
محمد
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مصرف شما تمام شده .
طب سنتی
Iran, Islamic Republic of
آب رابریزید همانجاییگه می سوزه .!!!!
قطره ای از دریای بیکران ملت
Iran, Islamic Republic of
ملت بزرگ ایران صداقت وجهاد همه جانبه وهمت بلند ووفاداری وپایبندی دکتر احمدی نژاد راباهمه وجود درکرده اند .
هموطن
Iran, Islamic Republic of
حلقه مفقوده جامعه بشریت طرف داری از فرد یا افراد بوده
ولی ملاک اصلی برای اظهار نظر وانتخاب راه بایستی حق باشد.
عبدخدا
Iran, Islamic Republic of
خدوندا ای معبودا هستی ما بقاوفنای ما درید توست ....
Iran, Islamic Republic of
.سازش با دشمنان اسلام وبشریت کار درستی نیست
Iran, Islamic Republic of
اگر در دو سال آخر دوره دوم ریاست جمهوری اقتصاد مملکت را به حال خود رها نمی‌کرد.....
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
ما مردم تشنه ی ریاست جمهوری فردی مثل دکتر احمدی نژاد هستیم...
Iran, Islamic Republic of
البته احمدی نژاد دولت نهم
Iran, Islamic Republic of
البته احمدی نژاد دوره اول نه احمدی نژاد دوره دوم .
Romania
و ما .. به خدا پناه می بریم.
Iran, Islamic Republic of
مثلا تشنه گرانی مَسکن در دولت احمدی نژاد؟؟؟
بعضی هم شاید هنوزم تشنه گرانی مَسکن و تورم شدید در دولت روحانی باشند.
طرفدارهای طیف بهاری و اصلاح طلب و اعتدالی ها( اعتدال خود خوانده) کِی میخوان از لجاجت های کودکانه و طرفداری غیر عاقلانه دست بردارند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
قبول کنیم که احمدی نژاد تک و تنها و بدون داشتن پشتوانه ی حزبی .... و تنها با حمایت مردم بود که مملکت را اداره کرد و کلی خدمات بی مثال برجای گذاشت
Iran, Islamic Republic of
....
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی چه سمتی دارید که برای مملکت تعیین تکلیف می کنید
بهتر نیست بدون دیده شدن با بزرگان مشورت کنید؟
در دنیا به حرف کسی اهمیت می دهند که مسئولیتی داشته باشد
علی
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
درود برتو دلاور
علی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز مواضع دکتر احمدی نژاد ،منطبق بر آرمانهای امام و رهبری است،او هم انقلابی و هم مومن و هم پاک دست است.
حمید
Iran, Islamic Republic of
......
بیا ملت زیر فشار گرانی تورم بد بخت شدند ملت ایران .
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
.........
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر احمدی نژاد شما عامل اصلی تحریمها علیه ایران و همسو شدن کشورهای دیگر با آمریکا شدید.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
درست میفرمایند جناب دکتر احمدی نژاد.
United States
شما که سنگش رو به سینه می زدید.
Luxembourg
امدن شما از اول هم اشتباه بود چون از حقوق بین الملل ،اقتصاد و سیاست بی اطلاع بودید..
دکتر هادوی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا ودنباله های داخلی از دکتراحمدی نژادعصبانی باشند .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عشق است احمدی نژاد
اوحدی زاده از روستایی علی آباد مغان
Iran, Islamic Republic of
رابطه مردم ایران ودوستداران دکترمحمود احمدی نژاددراقصی نقاط دنیا رابطه قلبی وناگسستنی است!!!! .
خدایی
Iran, Islamic Republic of
برای هر فرد ایرانی معلوم است که چه کسانی با دکتراحمدی نژادمخالفند !!!!
Iran, Islamic Republic of
إِنْ يَنْصُرْكُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَكُمْ ۖ وَإِنْ يَخْذُلْكُمْ فَمَنْ ذَا الَّذِي يَنْصُرُكُمْ مِنْ بَعْدِهِ ۗ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ
Iran, Islamic Republic of
عامل قتل و عام مردم در جریان رژه که اخیراً دستگیر شده که بود و به چه اقدامات عربستان اعتراف کرد؟
به یاد دکتر
Iran, Islamic Republic of
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ
مهرنیا
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله وهزارالله اکبر به دکتراحمدی نزاد عزیز
یاسر ازقم
Iran, Islamic Republic of
دکتر سربازولایت وامت وامام عصر(عج) است
عثمان سردشتی
Iran, Islamic Republic of
ازجاذبه های دکتراحمدی نزاد ساده زیستی وپشت وپازدن به دنیاطلبی وشیفته خدمت به دین وانسانیت است واین رمزمانذگاری ایشان درذهن ودل ملت است
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای احمدی نژاد .سخنان اپوزیسیون گونه اخیر شما مایه شرمساری بنده و کل اعضای خانواده ام که در ادوار گذشته دوبار به شما رای داده ایم گردیده .لذا با سکوت میتوانید از رنجش افرادی چون بنده تاحدودی کاسته وبیش از این مایه ابروریزی نگردید
Iran, Islamic Republic of
محبوب تاریخ ایران
روشن
Denmark
محبوب دل تاریخ ایران اسلامی سردار دلها سپهبد سلیمانیست که خود را سرباز وطن و سرباز ولایت نامید و رفت. یادش گرامی
ش.
United Arab Emirates
رئیس جمهور ۱۴۰۰ باید از پیروان مکتب سردار دلها حاج قاسم باشه .
ثابت قدم
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژادعشق است!!!!
Iran, Islamic Republic of
تو خودت با اون پرچم بیگانه ای که کنار کامنت نقش بسته و علنا بر خلاف قوانین کشور داری از فیلتر شکن استفاده می کنی دیگه از حاج قاسم حرف نزن
علی
Iran, Islamic Republic of
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
پدرام
Iran, Islamic Republic of
توروخدااین همان احمدی نژادی نیست که درمصاحبه بارادیوفردا به هیچ وجه زیربارگفته11سال پبشش نرفت ....
United Arab Emirates
.شورای نگهبان دیر فهمید توتوان نداری ....!!!!