شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲۳
۲۵۳
چند نکته درباره سفر صومعه سرا؛

چرا روحانی درباره احمدی نژاد درست فکر می‌کند؟/ اگر او نبود، این هم نبود!

يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 658635
خدمت احمدی نژاد برای روی کارآمدن جریان سیاسی حاکم بر دولت و حتی مجلس کنونی پوشیده نیست.
چرا روحانی درباره احمدی نژاد درست فکر می‌کند؟/ اگر او نبود، این هم نبود!
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: پنجشنبه هفته گذشته بود که محمود احمدی نژاد به بهانه بزرگداشت میرزا کوچک خان به صومعه سرا رفت و در جمع مردم این شهر بار دیگر حسن روحانی را به مناظره فراخواند. البته این دعوت به مناظره محصور به رئیس جمهور فعلی نماند و احمدی نژاد گفت «همه آنها بیایند در مقابل من بنشینند و من به عنوان نماینده مردم در طرف دیگر برای مناظره خواهم نشست». در قسمت دیگر اظهاراتش هم بحث نارضایتی مردم از دولت که نقل هر محفلی در این روزهاست را پیش کشید و خواست که مسئولان استعفا بدهند و اگر کار کردن بلد نیستند استعفا هم بلد نیستند؟ و درنهایت اینکه چرا مردم باید یک دولتی که کار کردن بلد نیست را تحمل کنند ولو انتخاب خودشان باشند.

درباره اظهارات احمدی نژاد می توان چند نکته را مطرح کرد:
1. ناکارآمدی شخص روحانی و دولتی که او تشکیل داده موضوعی است که علنی شده و تردیدی در آن نیست و ما در اینجا با آقای احمدی نژاد اتفاقا هم نظر هستیم. اما تفاوت در اینجا شروع می شود که احمدی نژاد باید بگوید با کدام شاخص از 24 میلیون نفری که روحانی را برای 4سال دوم و علی رغم سابقه نه چندان دلچسب در سال های 92 - 96 او را بار دیگر انتخاب نمودند، کسب اطلاع نموده که لزومی به تحمل دولت منتخبشان دیگر نمی بینند؟ اگر بخواهیم بحث بازی در پازل دشمن را نادیده بگیریم و این مقیاس ناشی از تخیل را از رئیس دولت دهم قبول کنیم پس در تبلیغات سخنرانی احمدی نژاد در صومعه سرا، باید از او به عنوان یک رئیس جمهور شش ساله یاد می شد چرا که عملا دولت دوم وی راهی برای به نیل به سال 92 پیدا نمی کرد و در همان میانه راه دولت دهم انتخابات دولت یازدهم برگزار می شد.

2. نکته دوم و البته مهم تر که برخی از مبلغان احمدی نژاد کمتر به آن توجه می کنند این است که دور مسئول سابقی جمع شده اند که اتفاقا بخشی از علل اصلی این مشکلات است و هم اکنون در حال بازی در یک نقش منتقد است. اگر بازی های سیاسی بعد از انتخابات از سال 88 توسط احمدی نژاد و تیم منحرف اطرافش آغاز و در سال 90 اوج گرفت و در 2سال اخر به یکه تازی تبدیل شد، انجام نشده بود امروز قطعا خبری از حسن روحانی، برجام، بتن ریزی، گستاخی دشمن، رکود و... نبود و همچنان آرزوی ریاست جمهوری در ذهن آقایان باقی مانده بود. فی الواقع این شخص سخنران همان کسی است که آرزوی محال دولتمردان کنونی و حامیانشان را برآورده کرد و عامل تعبیر خواب آنها شد و امروز در چهره منجی ایفای نقش می کند. هرچند باید به این نکته هم اذعان داشت مردم باصفایی که در شهرستان و روستاهای گوناگون به استقبال احمدی نژاد می آیند خاطرات خدمات دولت نهم و بخشی از دولت دهم مانند مسکن مهر و.. را در ذهن دارند، او را همچنان یاور رهبر می پندارند و از تغییر رویه بنیادین او مطلع نیستند. تیم رسانه ای احمدی نژاد هم با سوءاستفاده از این عدم اطلاع، پوسترهای مجرمانی مثل بقایی و مشایی را به دست این مردم مومن خوش گمان و دور از سیاست می دهند و نفع دوم را می برند.

3. خدمت احمدی نژاد برای روی کارآمدن جریان سیاسی حاکم بر دولت و حتی مجلس کنونی پوشیده نیست و البته این خدمت در نامه های قابل تامل وی به مقام معظم رهبری در زمان اوج گیری انتقادات مردم از دولت ادامه پیدا کرد و کمک شایانی به دولت برای فرار از مهلکه سیبل انتقادات مردم کرد.

4. چند روز پیش عبدالله ناصری مشاور ارشد رئیس دولت اصلاحات از نامه محرمانه جهانگیری به رهبر انقلاب در ماه های گذشته خبر داد. محتوای بخش هایی از آن نامه که در شبکه های مجازی منتشر شده بود، حاکی از درخواست رفع حصر سران فتنه و محدودیت سید محمد خاتمی برای حل مشکلات کشور بود! هرچند این موضوع جدید نیست و پیش تر هم برخی دیگر از اصلاح طلبان شاخص راهکار حل مشکل کشور را حل شدن موضوع حصر و رفع محدویت خاتمی دانسته بودند اما نکته اصلی اینجاست که در نامه های بی پرده احمدی نژاد به مقام معظم رهبری هم جنس درخواست او با اصلاح طلبان یکی است و پیشنهاد احمدی نژاد هم برای حل مسائل، آزادی برخی اعوان و انصار مجرمش هستند که رئیس دولت دهم پرونده آنان را یک پروژه سیاسی برای زمین زدن وی می داند! این نکته واضح است که هر دوگروه علی رغم تفاوت های سیاسی ظاهری، قبیله گرایی سیاسی خودشان را پیگیر هستند و این وسط مردم  قربانی هستند و راهکاری برای حل مشکل در میان نیست.

5. اینکه هر مسئول و غیر مسئولی در جمهوری اسلامی صرف سفر به شهرستان یا روستایی خودش را نماینده مردم معرفی می کند خوب است و باعث دلگرمی مردم می شود اما اینکه احمدی نژاد علاوه بر آن، خودش را یک قطب و تمام کشور را به قطبی دیگر تبدیل می کند قابل تامل است. در حقیقت احمدی نژاد می خواهد هم درون نظام باشد و به عنوان دلسوز شناخته شود و هم اپوزیسیون این نظام. به بیان دیگر قصدش آن است وضع کنونی را نماد جولان همه بدی ها و خودش را به عنوان الهه خوبی ها مطرح کند.

6. شاید اصلی ترین هدف حلقه انحراف جدای از آمادگی برای انتخابات مجلس -که اخبار آن به گوش می رسد- آن باشد که با این سفرها و قرار دادن تریبون احمدی نژاد در خیابان و تجمع چندصدنفری در قدم اول هزینه رد صلاحیت مجدد احمدی نژاد را افزایش داده و در قدم دوم این تصور را القا کند که منجی محبوب مردم از حضور در انتخابات منع شد.

با یادآوری نکته دوم این نوشته و همچنین مرور جمله دائمی رئیس دولتین یازدهم و دوازدهم که عامل همه مشکلات را دولت های نهم و دهم معرفی می کند؛ می توانیم بر سخن روحانی صحه بگذاریم و احمدی نژاد را مقصر همه مشکلات امروز بدانیم چرا که اگر نوع خاص رفتار و عملکرد او و حلقه اطرافش در سال های دولت دهم و خصوصا نیمه پایانی آن نبود، اصلا دولتی به نام تدبیر و امید سرکار نمی آمد تا خروار مشکلات بر سر مردم خراب شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
موافقم. تحلیل کاملا درستی بود.
قمی
Iran, Islamic Republic of
جهان محترم
دقیقتر نگاه کن!
دولت قبل مانند هیچ‌ دولتی معصوم نبود و خطاهایی داشت خصوصا چون پرکاربود.
اما نقش برخی‌ مدعیان اصولگرایی در التهابات اقتصادی ۲سال آخر همپای کارگزاران و‌ اصلاح طلبان برای زمین زدن محمود و موفقیت خودشان در ۹۲ عامل اصلی روی کار آمدن دولت ... روحانی بود....ض
ولی جالبه که منافق احمدی نژاد را قبول نداره ولی طرفدارش میشه . مرگ بر منافق مزدور صفت
Iran, Islamic Republic of
منافقان را ببینید که چگونه با طبل توخالی دارند از احمدی نژاد حمایت می کنند!!!
اصولگرایان وقتی دیدند احمدی نژاد با ظاهری ولیتمداری به میدان آمده ، خوشحال شدند اما وقتی
احمدی نژاد به خاطری مشایی و بقایی خائن ، گندی زد به همه چی که دیگر بود و نبودش برای مردم بی فایده بود
Iran, Islamic Republic of
بنده هم قبلا طرفدار اصولگراها بودم، اما با رفتارهای نفاق گونه و خودشیفتگی شون فهمیدم برای جناح ها تنها چیزی که اهمیت نداره منافع ملی و منافع مردمه! برا همین فقط طرفدار کسانی هستم که استقلال رای و استقلال شخصیتی دارن و انقلابی هستن
میزان کتاب خدا
Netherlands
نکته نهفته در پیام "قمی" رابطه پرکاری و اشتباه است. یعنی هر که کار کند اشتباه هم می کند و کسی که کار نکند اشتباه هم نمی کند با یک استثناء که اشتباهات شش سال اخیر را نمی توان به پرکاری ربط داد و """در بهترین صورت """با ندانم کاری مرتبط است.
...
میزان کتاب خدا
Netherlands
آیه شریفه وَتَقَطَّعُوا أَمْرَهُم بَيْنَهُمْ ۖ كُلٌّ إِلَيْنَا رَاجِعُونَ را حفظ کردید. جزای شما با صاحب آن.
Iran, Islamic Republic of
به عنوان کسی که طرفدار اصولگرایان بودم و برای آنها تبلیغ کردم، و رفتار امثال مصباحی..... که زیر پوستی از روحانی و نجومی بگیران دفاع کردند رو دیدم و رفتار آنها رو در برجام و fatf دیدم به احمدی نژاد متمایل شدم
نه به احزاب
Iran, Islamic Republic of
...
نادر
Iran, Islamic Republic of
....
هر سه یه کرباسند مخصوصا" ممد چاخان خاتمی
Iran, Islamic Republic of
جناب قمی
این شعار یادت نره
مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran, Islamic Republic of
عاشق ولایتم‌اما منفی دادم
چون‌ مصداق شعارت اشتباه است
نکنه اصلاح طلبی داری فتنه میکنی این وسط
Iran, Islamic Republic of
من خاک پای ولایتم . دلیل نمیشه راه اشتباه احمدی نژاد را تائید کنم .
شعارم همیشه مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر است
نفرط فراوان از اصلاح طلبان غرب زده مخصوصا" خاتمی خائن دارم
Iran, Islamic Republic of
عددی نیستی که بخوای مقابل اصلاحات قد علم کنین
اصلاحات؟
چه افتخاري داره كه بخاطرش، ديگران را "عددي نيستي" خطاب ميكني؟
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب اصلاح طلب نکن بچه، برو بازی جدید در بیار این قدیمی شده
Iran, Islamic Republic of
کدوم اصلاحات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
منظورش استمرار طلبانه
Iran, Islamic Republic of
جهان جان ناقلا باز با اسم احمدی نژاد معرکه گرفتی ها !!!!خدا احمدی نژاد رو از شما نگیره و الا کاسبی بدجوری بی رونق میشه !!!! راستی مگه نمیگن احمدی نژاد تموم شده ؟؟؟؟
aa
Iran, Islamic Republic of
...
aria
Iran, Islamic Republic of
خودت رو بزرگ نکن ؛ خاک پای رهبرم .ولایتم ....
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خون به دل رهبر عزیزمان کرد و مطمئن هستم عاقبت به خیر نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با خطاهای سنگین در دوره دوم ریاست جمهوری خود مسبب گرایش سیاسی مردم به اصلاح طلبان گردید و متاسفانه ایشان بر همان راه اشتباه پافشاری میکند او را باید یک مرده سیاسی دانست که هر چند وقت نفسی میکشد تا به اطرافیان نشان دهد که هنوز زنده است....
Iran, Islamic Republic of
.....
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
یادمون باشه تو پازل کسانی که بچه حزب الهی ها و انقلابی ها را به هم می ندازن، بازی نکنیم...
حزب الهی و انقلابی ای مثل احمدی نژاد هم ایراد و خطا داره اما یک موی ایشون به صد تا اصولی و اصلاحی زد و بند کار و رانت خوار می ارزه...
خدیجه
Iran, Islamic Republic of
درسته
ولی ای کاش به آقا بی حرمتی نمیکرد ودل ایشون رو نمیشکست
Iran, Islamic Republic of
خسته نشدیم اینقدر شعار مرگ بر این و مرگ بر آن دادیم؟
یک کم منطقی حرف بزنیم.
Iran, Islamic Republic of
جالبه این حرف رو یه فتنه گر داره می زنه که از شعار مرگ خسته نشدید!
Iran, Islamic Republic of
بخشی از تحلیل آبکی و ضعیف بود
مردم همیشه به روسای جمهوری که رای دادند برای این بود که به یکی دیگر رای ندهند
به خاتمی رای دادند تا به ناطق نوری رای ندهند
به احمدی نژاد(دوره اول) رای دادند تا به هاشمی رای ندهند
به روحانی رای دادند تا رییسی رییس جمهور نشود
هیچوقت بین خوب و خوبترها حق انتخاب نداشتیم
احمدی نژاد یک فرد خودرای بود ولی شجاع و پایمرد ولی اصلا به فکر و کارتیمی اهمیت نمی داد
علی
Iran, Islamic Republic of
نگو ابکی که چون نظرات داده شده جنابعلی هم چشم بسته گقتی مث اینکه
Iran, Islamic Republic of
........
فتنه کار کیست ؟ منافق
Iran, Islamic Republic of
منافق کیست ؟ فتنه گر
لعنت بر هر دو
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما
نادر
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی و دقیق گفتی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاددرست تبیین نشده است اگرتبیین شودخیلی ازمسائل روشن میشودهمینطورکه گفتیدپرکاربودمیخواست
همه امکانات دست همه مردم باشدوبرای آن خلق پول کرد
این نکته اشتباه منتقدان اوست خلق پول رامیبیننددوست داشتن مردم رانمیبینندبرعکس دولت فعلی که یک تریلیون خلق پول کرده وفشاربرمردم که طی چند ماه وسال گذشته ازاهمیت کمتری برخورداربوده است بااین حساب اگرانتقادی هم باشدبیشتربه دولت فعلی است نه دولت نهم یادهم یاشخص احمدی نژادومسائل زیادی که بایدواکاوی شود
Iran, Islamic Republic of
بالاخره انسان است هرشهری یاروستائی میرودبالای‌دودهه ازانقلاب گذشته فقرمادی وعمرانی انباشته شده رامیببند پروژه ای برای هرمنطقه تعریف میکنداین ابتدای کارش است امادولت فعلی ابتداوامروزش که مشخص نیست
بایکوتیون
Iran, Islamic Republic of
درست تبیین نشده و به صورت عمد هم نخواهند گذاشت تا درست تبیین شود و اتفاقا راه بیین را نیز با بایکوت شدید بسته اند...
خب شما تبیین کنید. یک جوری حرف می زنی که انگار نظام جلوی گفتمان را گرفته !!!
Iran, Islamic Republic of
امروز چیزی بنام اصولگرایی و اصلاح طلبی وجود نداره که شما پیراهن عثمان کردید تا نیروهای انقلابی رو به چوب اصولگرایی تخریب کنید
امروز جریان انقلابی و لیبرال در تقابل هستن

در بین اصولگرایی دو گروه به احمدی نژاد ایراد گرفتن گروهی رانت خوار و اهل لابی که منافع شخصی شونو از احمدی نژاد طلب میکردن و گروهی حق طلب که به مسیر اشتباه احمدی نژاد اعتراض داشتن مث دادن اقتصاد دست لیبرالهای گروه پژویان و اجرای گذاره های میلتون فریدمنی و انتصاب افراد با سابقه منفی مث مرتضوی در تامین اجتماعی

اما امثال شماها برا توجیه خطاهای احمدی نژاد همه رو در یک کفه ترازو می بینید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در جریان انقلابی و مدعی ساده زیستی و خدمت بی منت هر آلترناتیوی که در انتخابات شرکت کرد به نوعی تخریبش کرد تا نتونه جایگزینش بشه و امروز بره مثلا گیلان و هَل مِن مبارز بطلبه
سوال اصلی اینه که آقای احمدی نژاد میگذاشتی یه نیروی مدعی انقلابی گری بیاد رو کار ، و کارنامه ارایه بده اونوقت اگه جرات کردی ادعای مناظره کنی مردی ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تخریب؟؟
کدام کلام ناروا رو راجع به آلترناتیوهای مورد نظرتان گفته؟ ...
Iran, Islamic Republic of
میخواهید بگید احمدی نژاد باعث شد روحانی ۸ سال رو کار بیاد؟ زمان موسوی احمدی نژاد کجا بود؟ ۸ سال خاتمی احمدی نژاد کجا بود؟ ۸ سال رفسنجانی احمدی نژاد کجا بود؟ احمدی نژاد تونست ۸ سال قدرت از اصلاح طلبان بگیره نه بهشون قدرت بده. به قول معروف نعل را وارونه میزنید
Iran, Islamic Republic of
احسنت
محمد
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست احمدی نژاد در زمان موسوی و هاشمی و خاتمی کجا بوده مهم اینه که در 8 سال ریاست جمهوریش تمام منابع کشو رو هدر داده مهم اینه با در امد افسانه ای نفتی که داشتی کشور رو به فلاکت و بد بختی انداخته هر روز هم میاد پز هسته ای شدن و فضایی شدن رو میده احمدی نژاد در 8 سال ریاست جمهوریش به اندازه صد سال کشور رو عقب انداخت حالا شما ها هی سنگشو به سینه بزنید میگید مسکن مهر ساخته؟ یارانه داده؟ به فکر افراد کم در امد بوده؟من یه کارمند ساده هستم نه یارانه میگیرم و نه از مسکن مهر سهمی بردم هیچ وقت هم از سبد کالایی که داده شده اشتفاده نکردم من نون بازوی خودمو میخورم دنبال مال مفت هم نیستم یقه خودمو هم برای دریافت سیب زمینی مجانی و دریافت یارانه پاره نمیکنم قناعت میکنم تا محتاج بذل و بخشش احمدی نژاد و امثال احمدی نژاد از بیت المال نباشم احمدی نژاد باهدر دادن در امد های افسانه ای نفتی به کشور...کرده و با هیچ ابی هم نمیشه این ... رو پاک کرد
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
در دولت نهم و دهم بودجه پروژه های عمرانی 8 برابر امروز بود و بیشترین طرح های عمرانی در 8 سال دولت قبل اجرایی و عملیاتی شدند و در صنایع پتروشیمی و فولاد و سیمان و نانو و بیو تکنولوژی پیشرفت فوق العاده ای کردیم و رتبه علمی کشور در منطقه و جهان ارتقاء یافت.
United States
اسم اين مكانها را بگو اقلا يا خواب ديدي كدوم پروژه عمراني ؟!
Iran, Islamic Republic of
رویتان می شود هنوز این ادعاها را مطرح کنید ؟؟؟؟؟؟ البته که می شود چرا که اساتید بسیاری در دولت دارید!!!!!!!!!!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
شما مدام میگید احمدی نژاد مملکت را 100 سال عقب انداخت ولی به هر شاخصی که نگاه می کنیم وضعیت دولت احمدی نژاد بهتر از دولتهای دیگر است و شما این حرفهای بی سند را اینقدر تکرار کردها ید که خودتان باورتان شده است ولی حتی در دو سال آخر احمدی نژاد هم که به بدترین وضعیت رسیده بود صدها شاخصها به مراتب از حال حاضر بهتر بود و حال مردم خوبتر بود. البته حال مخالفین کله گنده احمدی نژاد در آن زمان اصلا خوب نبود و با گرا دادن به دشمن به وطن خیانت کردند و حالا آن خیانتها دامنگیر خودشان نیز شده است
Iran, Islamic Republic of
آقای احمد!
این 100 عقب ماندگی را در مقابل جمله گهربار رهبری ساخته اند.
مقام معظم رهبری فرمودند: این دولت (دولت احمدی نژاد) محبوبترین دولت در طول تاریخ یکصدسال گذشته است. یعنی از مشروطه تاکنون.
در سایت رسمی دفتر رهبری Leader.ir هم وجود داره.
محمد
Iran, Islamic Republic of
میشه این شاخص ها رو اعلام کنید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محمد من یکی نه مسکن مهر گرفتم نه سیب زمینی و نه مثل تو نونخور دولت هستم . از نظر شما یارانه که حق مردم است پول مفته از نظر من حقوقی که شما از دولت میگیری پول مفته. من با چشم دیدم در 8 سال احمدی نژاد به اندازه 32 سال استمرا طلبان به این مردم ستمدیده خدمت شد. صد سال عقب افتادگی افسانه ای که شما برای خواب کردن و رنگ کردن ملت میسرایید ..
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی از نظر شما هر کسی که برای دولت کار میکنه مفت خوره؟ شما گفتید در 8 سال احمدی نژاد به مردم ستمدیده خدمت شده شاید از نظر شما تقسیم پول بین مردم خدمت باشه ولی از نظر من خیانته احمدی نزاد میتونست به جای تقسیم پول بین مردم با سرمایه گذاری تولید اشتغال کنه اگه یارانه ای که دری بین افراد توزیع شده رو در بخش اشتغال مصرف کرده بودن الان یه بیکار وجود نداشت و همه یارانه بگیران دست در جیب خودشون داشتن نه اینکه منتظر باشن که یه مبلغ بسیار ناچیز بابت یارانه دریافت کنن حالا شما هم خودتو ناراحت نکن منم بابت اینکه برای دولت کار میکنم و حقوق میگیرم از شما معذرت میخوام توصیه میکنم بقیه کارمندایدولت هم از شما معذرت خواهی کنن
Iran, Islamic Republic of
....
Denmark
دقیقا با توجه به طرز فکر و کارایی و دریافتی های بالاتون اینطور فکر میکنم ! به اضافه اینکه مطمئم امثال شما فکر میکنن با قطع یارانه های مردم بودجه برای افزایش حقوقشون بیشتر خواهد شد منتها با ژست روشنفکری دم از اشتغالزایی میزنن. گویا قبل از پرداخت یارانه نقدی همینطور پشت هم اشتغالزایی میکردن ...... من نه ناراحت میشم نه عذرخواهی میکنم از ویژه خور هایی که بابت گرفتن حقم بهم میگن مفتخور چون میدونم مفتخور اونیه که چشمش به حق دیگرانه و صدقه خور واقعی اونیه که سوخت هواپیما و ارز یارانه ای میگیره باهاش میره خارج بعد به مردمی که حقشون را بصورت یارانه نقدی میگیرن میگه صدقه خور....
Iran, Islamic Republic of
آقامحمد گر تو بهتر میزنی بستان بزن
چرا شما که این راهکارهای جالب پیشنهادمیدی کاندید ریاست جمهوری نمیشی؟؟؟؟؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
جوجه را اخر پاییز بشمارین
United States
كدوم خدمت ؟! واردات فرغون و سنگ قبر با فروش نفت ١٢٠ دلاري ؟!
Iran, Islamic Republic of
یعنی اونائی که سبدکالامیگیرن مفت خورن چه کسی افراد
کمیته امدادوبهزیستی رافقیرکرده ؟بالای ۳۰سال کشور دست اصلاحطلبان بوده چراروزبه روزبرتعدادفقرافزوده شده؟ازسیاست خسته ای چرادق دلی راسرمردم بینواخالی
میکنی مگرحضرت امام انقلاب رامربوط به مستضعف ندانست آنانی که بخاطرندانم کاری مسئولان بافقرمبارزه میکنندمبارزه ای شریف بنده اگرکافرهم شوم دوست دارم درفقرباشدتادرغناوثروت
Iran, Islamic Republic of
...
United States
این توهمات رو برای خودتون ششصد بار تکرار کردین خودتونم باورتون شده. درآمد افسانه ای نفت (افسانه؟؟ انگار خیلی فیم میبینیاااا) حاصل مقاومتش بود. یه نگاه به گفته های خارجکیا بنداز. همه شون معترفن که هر وقت حرف زد قیمت نفت رفت بالا. وقتی دست به سینه تا کمر خم بشی قیمت نفت میاد پایین دیگه. تازه یادمه بچه بودی موز رو دونه ای میخریدیم که مزه کنیم بس که گرون بود. موز چنده الان؟؟؟ کی کشور رو صد سال عقب برد؟؟؟ دلار 18000 دیدی و باز داری حرف میزنی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دقیقا برگشتیم به زمان خاتمی و باید موز را دونه ای بخریم نه کیلویی
United States
همون ساده دلي كه خواب مديريت جهاني و هاله نور مي ديد.
Iran, Islamic Republic of
هدر نداد به صاحبان اصلی آن مستضعفان داد
محمد
Iran, Islamic Republic of
احتمالا شما هم یکی از همون مستضعفا هستی
محمد
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوشحالم که نظر من منتشر شد و باعث شده خیلی ها بسوزن
Denmark
شایدم منم مثل تو ماهی چند میلیون پول نفت دیگران در قالب حقوق می اومد تو حسابم نه تنها غصه هموطنم را نمیخورم بله از غصه شون خوشحالم میشدم . از نوع نونی که میخوری
Iran, Islamic Republic of
آقامحمدبهره وری هرکارمنددرطول روزنیم ساعت است
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم با تشکر اطلاعات خود را به روز و از منابع معتبر دریافت کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
همه کارمندهای ساده امروز طرفدار احمدی نژادن. فقط یکی از کارهایی که برای این مردم کرد مثل مسکن مهر ودعای خیر مردمی که از آن بهره مند شدند برای عاقبت به خیریش بسه.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز میگه موسوی هاشمی و خاتمی اونقد خرابکاری کردن که مردم از تفکر اینا رد شدن اما اشتباهات احمدی نژاد باعث شد باز محل رجوع مردم بشن .
جای تاسفه افرادی احمدی نژاد رو در حد امام معصوم دور از خطا و اشتباه می بینن در حالیکه برای نمونه خیلی از اقتصاددانهای معتقد به اقتصاد اسلامی ( و نه طرفدار اقتصاد بازار آزاد ) قبل از اجرا شدن یارانه ها گفتن اینکار هدر دادن سرمایه هاست و اول باید ساختار بانکها اصلاح بشه چون این پولها باعث ایجاد نقدینگی و بالتبع اون سقوط ارزش پول ملی میشه و همون یارانه در کنار دستمزد کم اثر میشه

اما گوش شنوایی نبود
الانم دارن با همون پول یارانه به مردم پُز میدن که ما یارانه دادیم

اما حالا برخی دوستان میگن احمدی نژاد رو تخریب کردن
سالار
Iran, Islamic Republic of
اولا ما به هیچ وجه معتقد نیستیم که احمدی نژاد بدون خطاست و اتفاقا خطا داشت چون انسان بود و پرکار و املای نانوشته است که غلط ندارد.
دوما احمدی نژاد قانون هدفمندی یارانه ها را که در برنامه توسعه سوم کشور (79-83) قید شده بود و دولت ها اجرا نکرده بودند را اجرا کرد.
مهران
Iran, Islamic Republic of
با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها برای اولین بار بعد از انقلاب فاصله طبقاتی کاهش یافت و مردم فقیر و متوسط جامعه کمی جون گرفتند.
Iran, Islamic Republic of
فاصله طبقاتی کاهش یافت اما برای چه مدت ؟؟؟
فقط یکسال
چرا ؟؟؟
چون نقدینگی ایجاد شده خودش باعث سقوط ارزش پول ملی و بالتبع اون ارزش دستمزدها شد و کسانی که تمام سرمایه شون از زمین و مسکن و ماشین و مغازه و ... ، فقط و فقط و فقط حقوق کارگری و کارمندی بود بزرگترین زیان دیده ها در این شرایط بودن .

البته نقش تحریمهای بانک مرکزی و ارز بجای خود ( البته نه بعنوان عامل اصلی بلکه عامل محرک )

و باز البته من حامی دولت قفل و کلید نیستم چون بیش از ده برابر یارانه ها رو بصورت بودجه جاری در حال ریخت و پاشه بدون اینکه ریالی از اون بشکل یارانه به جیب مردم بره ، و همینی هست که به یکباره انفجار سقوط ریال باعث بروز فاجعه امسال شده و هیچ ربطی هم به خروج آمریکا از برجام نداشت
Iran, Islamic Republic of
"نقدینگی ایجاد شده"؟!!
برادر جان! چی می فرمایید؟ با بنزین و نفت و گازوییل و امثالهم، پول(نقدینگی) رو از دست مردم گرفتند(دو یا سه یا چندبرابر قبل). بعد همون مابه التفاوت همون پول رو دوباره توزیع کردند. در کجای توزیع یارانه های نقدی، دولت از منابع غیرقیمتی پول پرداخت کرده؟
United States
شعورشون در همین حده. یادشون رفته که اگه احمدی نژاد نبود داشتیم سر یه سانتریفیوز با وزیر خارجه انگلیس روی کاسه توالت چونه میزدیم. راس میگین اگه احمدی نژاد نبود کلید روحانی احتمالا الان برجام نمیزد که هزاران سانتریفیوژو بکنه و قلب راکتور پر بتن کنه و دلار 18000 تومنی بترکونه. حاجی خیلی پررویین خداییشش.
مخالفم
Iran, Islamic Republic of
...
چه کسی دولت احمدی نژاد را قلاب سنگ کرد؟ چه کسی گرای گلوگاه های اقتصادی برای تحریم را به طرف امریکایی و اروپایی داد؟....
مهدی
اصول گراها بدون احمدی نژاد نه جایگاهی بین مردم دارند و نه رای دارند ... دلیل تخریب احمدی نژاد هم در دور دوم خود اصولگراها بودند واگر نه منحرف تر از اصولگراها کسی نیست ...
احمدی نژاد منافع جناح چپ و راست(هردو)را به خطر انداخت و 6سال اول راستی ها سعی در کنترل و بهره برداری از وی به نفع خود (نه به نفع ایران اسلامی )بودند ولی چون موفقیت اندکی تا 2سال 90بدست آوردند پشت او را خالی کردند و احمدی نژاد هم از چپ وهم از راست آسیب خورد و عملا" تنهای تنهای تنها ماند.
Iran, Islamic Republic of
درود به شرف آدم حقیقت طلب
United States
امیدوارم یه روزی همه این حقیقت رو ببینن
سرباز
Iran, Islamic Republic of
همین تحلیلهارو میکردین که نتونستین نقش چوب خشک رو هم بازی کنین. درود بر احمدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تنها دولتى كه شعارهاى انقلاب را سر دست گرفت و به آن افتخار كرد. اين حرف ما نيست حرف حضرت آقا امام خامنه اى هست
Iran, Islamic Republic of
البته دور اول
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا در پایان دور دوم هم شبیه همین فرمایش رو داشتند؛ اگر ادعای ولایتمداری دارید!!
Iran, Islamic Republic of
خوش باشی با نظرت اخوی!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی محصول و در واقع عکس العمل جامعه به حاکمیت تفکر احمدی نژاد و جریان انحرافی بود.
یعنی یک بدتر جای بک بد را گرفت. چرا؟
چون خوبی که قرار بود خوب بماند وبهتر شود نه تنها نشد بلکه بد شد و خیلی بد عمل کرد!
Iran, Islamic Republic of
حالا عامل مشکلان برای ما منجی شده/ مردم به خدا حواسشون نیست این احمدی نژاد کیه
Iran, Islamic Republic of
بعله
مردم کلا بوقن؛ فقط شوما از مابیترون!!
Iran, Islamic Republic of
میشه برامون توضیح بدین جریان انحرافی چیه یا فقط اسمشو شنیدین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد چون نذاشته ثروتمندا ثروتمندتر شن میگین منابعو هدر داده.۲۵ ساله اقتصاده ایران دست لیبرالها و سرمایه داراس.دلار ۱۰تومنی نتیجشه...
Iran, Islamic Republic of
همون احمدی نژادی که کعبه آمال شماست اقتصاد لیبرالی میلتون فریدمن و بازار آزاد رو شش سال آخر در دولت پیاده سازی کرد
Iran, Islamic Republic of
عه؟ پس در اقتصاد فریدمنی، توزیع سهام عدالت، و یارانه نقدی، و ساخت مسکن انبوه توسط دولت هم تعبیه شده؟؟؟
بعدشم : شش سال آخر؟؟
Iran, Islamic Republic of
ونیز الان بد شما افسادی ها هم که قرار بود بد بماند بدتر شد...
Russian Federation
متن درستیه. من دولت نهم ایشون را خیلی مردمی و دلسوز میدونم ولی نیمه دوم دولت دهم کاری کرد که مردم به این دار و دسته اعتماد نداشته باشند و رو به گرگهایی در پوست میش بیارن و وضع معیشت مردم و اوضاع داخلی اعم از مسکن و کار و روابط اجتماعی به هم بریزه و بلکه خیلی بدتر هم بشه...
Iran, Islamic Republic of
...
کامران
Iran, Islamic Republic of
دولت دهم از دولت یازدهم و دوازدهم خیلی بهتر عمل کرد.
Iran, Islamic Republic of
قبول كنيد كه امثال مشائي و بقائي كار هاي دولت نهم را پنبه كردند و حسابي گند زدند چرا سماجت مي كنيد از هر بدي بدتر هم وجود دارد
از چي دفاع مي كنيد
Iran, Islamic Republic of
چشم قربان
سمعاو طاعتا
استدلالتون خیلی قدر بود ، هیچ راهی جز قبول کردن باقی نموند!
Iran, Islamic Republic of
یه حرفی بزن که دلیلی پشتوانه اش باشه.نتیجه بازار در دولت نهم رو با دولت دهم یازدهم قیاس میکنی؟؟رو نیس که سنگ پاس...
Iran, Islamic Republic of
در مورد دولت نهم و دهم حق با شماست
حقیقت ماجرا
Iran, Islamic Republic of
اشتباه شما همینجاست!!!
اصلاح طلب ها از محبوبیت احمدی نژاد و دولتش وحشت کرده بودن و منافع خودشونو به خطر میدیدن و تصمیم گرفتن از دو زاویه دولت را تخریب کنن:
1- وضعیت اقتصادی کشور که شش سال بدون افزایش دلار و تورم در اوج کیفیت خودش بود.
2- ولایتمداری احمدی نژاد
از لحاظ اقتصادی گرا به دشمن دادن(مهدی هاشمی- محمدرضا خاتمی و دیگر اصلاح طلب ها) که تحریم های فلج کننده را اعمال کنن و داخلی هاشونم بازار ارز و سکه را با خرید و فروش زیاد ارز و سکه و زدن صرافی ها به هم ریختن و مجلس و قوه ی دیگر هم چوب لای چرخ دولت می کرد و موفق شدن...
در بحث ولایتمداری هم که احمدی نژاد با آقا یک اختلاف نظری پیدا کرده بود که مرحوم مغروق هم اونو برجسته کرد و هم جریان انحرافی را ابداع کرد و سال 93 هم اعتراف کرد که "جریان انحرافی از من بیادگار ماند"و بسیاری از انقلابی ها و اصولی های بی بصیرت هم در پازل کسانی که تا قبل از این اصلا ولایت را قبول نداشتن بازی کردن...
جهان جان خواهشا منتشر کن و به وقت و انرژی و اعتماد من به شما احترام بذار...
Iran, Islamic Republic of
....
حقیقت ماجرا
Iran, Islamic Republic of
ممنون از انتشار این مطلب
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نژاد
شیرازی
United States
شما طی یک برنامه تکراری در رابطه با دولت آقای احمدی نژاد اظهار نظر یکطرفه می کنید.چرا طی یک مناظره با ایشان یک بار برای همیشه شفاف سازی نمی کنید؟!
حسین
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
امون از ترس و وحشت از برای از به خطر افتادن منافع شخصی و گروهی...
همه با همند در برابر سردار عدالت
Iran, Islamic Republic of
....
خدا کند در سال آینده نمایندگانی انتخاب شوند .... برای خادمی انقلابی و مردمی و مطیع رهبری برای ریاست جمهوری را فراهم کنند تا مردم طعم شیرین جمهوری اسلامی را بچشند .
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
فقط کارتون شده احمدی نژاد مردمی رو بکوبید . زنده باد احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
مسأله در مورد احمدی نژاد تا یک حدی خاکستریه
مردم در وجدان خودشون قبول دارند که جریانهای مخالف او از سال 90 به بعد همه تلاش برای ساقط کردن دولت او را انجام دادند
نمک نشناسی احمدی نژاد نسبت به رأی مردم و وارد شدن به بازی های جناحی هم غیر قابل گذشته
ولی مردم همانطور که از گناه هواداران سبز گذشتند و با رنگ عوض کردن باز پذیرفتندشان این بار هم از احمدی نژاد گذشته اند
منصف
Iran, Islamic Republic of
حرف شما صحیحه اما وقتی طرف رو انداختنش تو رینگ و هر کدوم یک ضربه از چپ و راست بهش می زنن، قرار نیست واسته و تماشا کنه، او هم یکی دوتا ضربه برای دفاع از خود میزنه...
Iran, Islamic Republic of
واقعا همه بدبخختی ما زیر سر این احمدی نژاد
بازی در نمیاورد روحانی خواب دولت داری رو می دید
Iran, Islamic Republic of
سیستم خواست روحانی بیاد با دادن امتیاز به غرب راه فرار پیدا کنه زدند جاده خاکی .؟
Iran, Islamic Republic of
احسنتم تحلیل درست و عقلانی همینه
Iran, Islamic Republic of
نظام خواست که روحانی رئیس جمهور بشه ...
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم...
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
بازی از جانب جناح های تشنه ی قدرت و ثروت بود...
بازی را از زاویه ای دیگر نگاه کنید تا حقایق برایتان آشکار شود...
Iran, Islamic Republic of
فقط همين كه دكتر محبوب هيچ تيم فوتبالي را به كارخانجات بزور تحميل نكرد كه بعدا انها رو مجبور كنه با اقا زاده هاي بعنوان اعضا تيم قرارداد ببندند و سپس چند ماه چند ماه حقوق كارگرانو نده و نهايتا ورشكست شود بعلت هزينه سر سام اور تيم فوتبالي اقا زاد ه ها توليد را احيا و كشاورزي را اباد كرد دمش گرم
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد حرف نداره ...
حسین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هرکاری ازدستش براومد انجام داد رییسی رییس جمهورنشه اون ازمشهدرفتنش و اون داستانا.... سعید مرتضوی هم ... چطور رفت یزد پای سخنرانی رییسی!!!! چرا نرفت پای سخنان روحانی!!! برای اینکه هدف خراب کردن رییسیه
Iran, Islamic Republic of
توهم توهم توهم توطئه!!!!!!!!!!!!تقبل ا.... اخوی
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا نمی ترسید و طرفداران او را چند صد نفر می پندارید خوب در انتخابات آتی اگر جرات دارید او را تایید کنید و بگذارید ایشون با رای کم از صحنه سیاسی ایران حذف شود البته اگر مرد هستید و جرات دارید
Iran, Islamic Republic of
احسنت
مرد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باشه تاييد حد اكثر 3 ميليون راي
سعید
Iran, Islamic Republic of
1- مناظره علنی بین احمدی نژاد و مخالفان وی انجام و قضاوت به مردم سپرده شود.
2- احمدی نژاد که گفتند ما منحرف نیستیم بلکه با 180 درجه اختلاف درجه در مقابل چپاولگرانیم.
3- اگر ساده زیستی، استکبار ستیزی، باج ندادن، در افتادن با زالو صفتان انحراف هست من (به عنوان نماینده خودم) هم انحراف خودم را اعلام می کنم
4- مبارزه با ظلم هزینه دادن دارد، مسخره شدن دارد، صبر کردن دارد، به وعده خدا باور داشتن دارد، ما به این سادگی به امید خدا از پای نخواهیم نشست
درود بر امام خمینی (ره)
سلام بر امام خامنه ای (ره)
زنده باد احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
رحمت به شیری که خوردی...
محمد
Iran, Islamic Republic of
درورد فراوان!
احسنت!
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای حفظه الله تعالی
Iran, Islamic Republic of
داستان احمدی نژاد شبیه داستان گاو صدمَن شیردهی بود که بعد از اینکه همه سطل شیرها با دوشیدن شیرش پر شد با لگد زد همه شونو ریخت
Iran, Islamic Republic of
تو که راست میگی !!!!خوش باش با همین نظرت اخوی
Iran, Islamic Republic of
سعي نكنيد از احمدي نژاد موسوي ديگري بسازيد بگذاريد مختصر حيثيتي كه مانده حفظ شود ...
United States
بیشترین مشکلات در زمان ایشان بود.
مردم
Iran, Islamic Republic of
بسیار مطلب خوبی بود.
Iran, Islamic Republic of
تحلیل یکی به میخ یکی به نعل بود در بند دوم موضوع 88 فتنه خارجی با همراهی سران فتنه و عوامل داخلی بود که شما تهمت زدین و انداختین گردن احمدی نژاد جناب نویسنده اگر میخوای تحلیل کنی منصف باش خوب و بد عملکرد رو با هم ببین نه اینکه فتنه 88 رو بندازی گردن احمدی نژاد ...÷
Iran, Islamic Republic of
به خاطر همینه که سران فتنه و طرفداراشون اینقدر وقیح شدن و حضرت آقا هم زیر بار ظلمشون نمیره...
ما هم فقط اقا رو داریم که درد دلمون و تظلم خواهی مونو پیش او ببریم...
درود بر احمدی نژاد و ولایتمدار واقعی و اصیل
Iran, Islamic Republic of
احمدي اينجا هارو از كجا پيدا ميكنه
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
ابتدا شاخص انحراف را مشخص کنید، سپس نهی الهیِ "وَلَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَابِ بِئْسَ الِاسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإِيمَانِ وَمَن لَّمْ يَتُبْ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ ﻭ ﺍﺯ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ عیبجوﻳﻰ ﻧﻜﻨﻴﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﻘﺐﻫﺎﻯ ﺯﺷﺖ ﻭ ﻧﺎﭘﺴﻨﺪ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﺭﺍ ﺻﺪﺍ ﻧﺰﻧﻴﺪ ؛ ﺑﺪ رفتاریست ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺍﻧﺴﺎﻧﻰ ﺭﺍ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﻳﻤﺎﻥﺁﻭﺭﺩﻧﺶ ﺑﻪ ﻟﻘﺐ ﺯﺷﺖ ﻋﻠﺎﻣﺖﮔﺬﺍﺭﻯ ﻛﻨﻨﺪ . ﻭ ﻛﺴﺎﻧﻰ ﻛﻪ (ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺍﻣﻮﺭ ﻧﺎﻫﻨﺠﺎﺭ ﻭ ﺯﺷﺖ) ﺗﻮﺑﻪﻧﻜﻨﻨﺪ ، ﺧﻮد ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﻧﺪ" را در نظر بگیرید. علیرغم آنکه صحبتها و مشی آقای مشائی، برای امثال من نامأنوس است، اما شیوهٔ برخورد با وی، از آغاز با فحاشی و اهانت تا بازداشت و دادرسی، موجب شرمساریست. ...
Iran, Islamic Republic of
واي بروزي كه احمدي بزنه به سيم اخر
Iran, Islamic Republic of
تا دير نشده قيام كن اي دكتر ستمگر ستيز
Iran, Islamic Republic of
اگه احمدی نژاد باعث اومدن روحانی بود اونوقت کی باعث اومدن رفسنجانی و خاتمی شده بود؟
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی!
این اصول گراها همیشه بدون فکر کردن حرف می زنند
سرباز
Iran, Islamic Republic of
احسنت به ۱۱:۹
Iran, Islamic Republic of
باز هم احمدی نژاد! کلاً مقصر بودن احمدی نژاد تمام قوانین منطقی و عقلی، حتی قانون علیت را زیر پا میگذارد!
123
Iran, Islamic Republic of
جای بسی امیدواری است که تحلیلگر این مطالب اشاره به مسائل روز دارد و این را باید گفت که متأسفانه اکثریت ... وعده وعید های آقای احمدی نژاد را.....سیاست ما اعتدال است نه افراط
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
...
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
اشتباه فکر میکنید...عزیز دل مردم ایران جناب دکتر احمدی نژاد مظلوم و باشرف فقط بود وانشاالله هم در اینده خواهد بود ودو باره مسیر عزت ایران را اادامه خواهد داد..و رانت خواران و فاسدان را دو باره به غل زنجیر خواهد گشید.انشااله.
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
این اصولگرایان چقدر بدبخت شده اند که برای مقابله با احمدی نژاد و رای آوردن و استفاده از قدرت حاضرند زیر بار تخریب کشور توسط روحانی رفته و با او درخصوص احمدی نژاد هم عقیده گردند؟!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
نماینده ی جریان عدالتخواه و انقلابی واقعی را از انتخابات 92 و 96 ظالمانه حذف کردن و بی محابا و بدون حضور جریان رقیب برای دفاع از خود و در حاشیه ی امن قضایی و اتفاقا بایکوت شدید این جریان توسط چپ و راست شروع کردن به تاختن بر پیکر جریانی که "انقلاب را به ریل اصلی خودش برگردوند" و منشأ بسیاری از خدمات به کشور و مردم و نظام بود و جنابتان و حزب مطبوعتان هم در گوشه ای سرمست و ذوق زده از این اتفاق؛ حالا طلبکار هم هستید؟!!!....
Iran, Islamic Republic of
مگر شما نبودید که می گفتید چوب خشک هم در برابر حسن روحانی پیروز میشه؟!!!
بسیاری از مردم اعتقاد دارن راه حل برون رفت از بسیاری از مشکلات فعلی کشور، پشت پا زدن به جریانات و کمپانی های سیاسی و حزبی و روی کار آمدن جریان انقلابی اصیل و مردمی واقعی همچون دکتر احمدی نژاد است...
مگر غیر از این است که تمام جریانات و احزاب و گروه ها و کمپانی های سیاسی بر علیه دکتر احمدی نژاد هستند و در یک نقطه به نام تخریب دکتر احمدی نژاد با هم اتحاد دارن؟!! پس احمدی نژاد در مقابل تمام آنها ست و آنها هم در مقابل او و این افتخار در تاریخ ثبت شده است
Iran, Islamic Republic of
یادمان هست که دولت احمدی نژآدپراید6میلیون را21میلیون تومان وپسته 6هزارتومان را40هزارتومان افرایش قیمت دادوغیره ....واکنون دولت روحانی باعدم توانایی درکنترل قیمت اجناس روی دولت قبل را سفیدکرد
Iran, Islamic Republic of
اون موقع همه (دو قوه) علیه دولت بودن و امروز همه (سه قوه) با همند...
فقط اختیاراتی را که حضرت اقا به آنها داده، اگه به چوب خشک داده بود، الان وضعیت بهتر بود...
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از مردم فرای از این تحلیل های آب دوغ خیاری و بالاتر از خواص بی خاصیت سیاسی و جناحی، به این نتیجه رسیدن که اگر امیدی برای اصلاح کشور و اعتلا و پیشرفت وضعیت اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور وجود داره، این امید از طریق عبور از جریان های سیاسی و روی کار آمدن یک دولت انقلابی، مردمی و فسادستیز مثل دولت و شخص احمدی نژاد حاصل خواهد شد.......
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد گفت پراید کیلو چند یادت رفته باند زروزوزوتزویر دست به دست هم دادند با گرانی مصنوعی زمین بزنندش ؟چون منافع خیلی ها به خطر افتاد
Iran, Islamic Republic of
حق مطلب همینه...
Iran, Islamic Republic of
... من خودم پراید فول آپشنو زمان دکتر احمدی نژاد ۹ میلیون خریدم. اونم نزدیک به پایان دولتش.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد نبود مثلث شوم آمریکا انگلیس و رژیم جعلی با همکاری منافقان داخلی عامل گرانی بودند.
fajr47
Iran, Islamic Republic of
چرا زمان عزل بنی صدر کسی فکر کسانی را که به او رای داده بودند و البته رای بالایی هم داشت نکرد و چون ادامه ریاست جمهوری بنی صدر برای کشور مضر بود عزل شد ...
Iran, Islamic Republic of
آیا زمان عزل بنی صدر ، جریانهای سیاسی که در ساختار دولت و مجلس نبودند از بنی صدر خواستن استعفا بده ‌؟؟؟ ، یا نماینده های مجلس ، بنی صدر و استیضاح کردن و رای به عدم کفایت سیاسیش دادن ؟؟؟
فقط دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
چرا سانوسور کردی جهان جان
چقدر بدم میاد از این کارات
Iran, Islamic Republic of
سال 1400 فقط با ریاست جمهوری : دکتر احمدی نژاد عزیز و دلاور .
علی
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینه که شما ها همه ترسو هستین

اگر یکیتون به حق بودن راه و باورتون ایمان داشتین مثل احمدی نژاد فریاد هل من مبارز سر میدادید.
نه اینکه در پستو های سایت ها تون ژست های تحلیل گری بگیرین
Iran, Islamic Republic of
احمدي هم حاشيه ميره مرده و نمي ترسه بره سر اصل مطلب
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نباشه رای بی رای ....
سیدحامد
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام
هرچند که بارها نظر خودم رو در مورد مواضع شما و همفکرانتان و تحلیل های سایت بیان نمودم اما اجازه ثبت ندادین . ولی به احترام فضای رسانه ای عرض میکنم.
آقایون بزرگوار مشکل این روزهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دقیقا دو جبهه به ظاهر مخالف هم و دو جریان سیاسی حاکم بر کشور یعنی اصلاح طلبان و آقایون اصولگرا هستند.
تا کی میخواین واقعیت ها رو منکر بشین؟ ۶ سال کافی نبود. شمایی که خودتون رو انقلابی و تابع محض ولایت فقیه و مطیع امر حضرت آقا میدونین ایا واقعا به صحبت های ایشون در مورد دولت های نهم و دهم توجه کردین؟
من منکر خطاهای اقای احمدی نژاد نمیشم. اما برین و در خلوت خودتون ببینین سهم شما از رساندن احمدی نژاد به این نقطه چقدر است؟
احمدی نژاد مثل هر انسانی دچار خطا هست و اشتباه.‌‌ ولی آیا انصاف هست که تمام تلاشمون رو بکنیم تا از دایره نظام و انقلاب بیرونش کنیم. چون نوع تفکر و نگرش انقلابیش جدای تفکر به اصطلاح اصولگراییست؟ آیا این خلاف نگرش و منطق حضرت آقا نیست که به فکر حفظ سرمایه های انقلاب هستن؟ شما چه بخواین و چه نخواین شخص احمدی نژاد با همه خطا و اشتباهاتش یک سرمایه برای انقلاب هست. پس چرا تمام تلاشتون را برای دور ریختن این سرمایه میکنین؟
تا کی میخواین به راحتی در زمین جریان اپوزیسیون داخلی بازی کنید و ریشه مشکلات کنونی کشور که بخاطر مسئولین فعلی رقم خورده به دوسال آخر دولت دهم نسبت بدین؟
امیدوارم نوع نگرش شماها که ادعا دارین انقلابی هستین از سر خیرخواهی باشه.
اجرکم عندالله...
سعید
Iran, Islamic Republic of
این احمدی نژاد و عوام و خواص انقلابی هستند که با یاری خدا و حمایت و پشتیبانی ولی عصر (عج) و نایب بر حقش (حفظه الله) نقاب از چهره به ظاهر انقلابی ها بر داشته اند و بر خواهند داشت عامو! اونایی که که باید دور ریخته بشند مکندگان خون این مردم و وادادگان در مقابل استکبارند اون روز به امید خدا نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
اشکم در اومد رفیق...
باریک الله به این تفکر و بصیرت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز مشکل احمدی نژاد اینه که بجز مشایی و بقایی همه رو مجرم و خطاکار میدونه

همین جا هم داریم می بینیم بعضی بظاهر حامیان احمدی نژاد مث حمله لشکر مغول به ایران هرجا اسم احمدی نژاد در هر سایتی ببینن هجوم میارن و با شلوغ کاری و زدن حرفای متناقض دنبال گل آلود کردن فضا هستن

احمدی نژاد در جریان انقلابی و مدعی پاکدستی و ساده زیستی هر آلترناتیوی که در انتخابات شرکت کرد به نوعی تخریبش کرد تا نتونه جایگزینی بشه و امروز بره مثلا گیلان و هل من مبارز بطلبه
سوال اصلی اینه که آقای احمدی نژاد میگذاشتی یه نیروی مدعی انقلابی گری بیاد رو کار اونوقت اگه جرات کردی ادعای مناظره کنی مردی ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اینطور که شما فکر می کنین نیست دوست عزیز!
کمی بیشتر و دقیقتر رفتارها و گفتارها و اتفاقات رو رصد کنید.
مصلح
Iran, Islamic Republic of
مگه احمدی نژاد شورای نگهبانه که بذاره این بیاد و اون نیاد؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نه دوست عزیز
احمدی نژاد شورای نگهبان نیست
اما تا تونست با ایجاد دودستگی در بین نیروهای انقلابی حامی خودش با گفتن جملاتی مثل " هیچ کدام از کاندیداها مورد تایید بنده نیستن یا آمدن از وزرای من با وعده و وعید کسانی رو بردن در ستاد انتخاباتی و اینها هیچ ربطی به من ندارن "

و از طرف دیگه سکوت در برابر ۸ سال عملکردش که در مناظرات تخریب شد و یکسان نشان دادن پیروزی رییسی یا قالیباف با دوسال آخر دولت احمدی نژاد برای قشر خاکستری جامعه و مخالفان احمدی نژاد برا ترغیب به شرکت در انتخابات برای رای نیاوردن رییسی

و ترغیب نزدیکانش برای دادن رای باطله به نام احمدی نژاد

البته منکر اینم نمیشه بود که رییسی در مناظرات حالا با هر دلیلی نتونست جامعه رو قانع کنه چون در مناظرات نتونست یا نخواست ۴ سال عملکرد فاجعه بار دولت کلید رو به چالش بکشه و در مورد اتهام قاتل بودن متاسفانه تا چند روز پیش در دانشگاه شهید بهشتی هیچ عکس العملی نشون نداد که اگه همین حرفها رو در مناظرات میزد کامل ورق برمیگشت و قالیباف هم که اصلاً توی جاده خاکی بود
دکترخواهدآمد
Iran, Islamic Republic of
طرفدارای موسوی به روحانی رای دادن. سال 92 رای روحانی 24میلیون نبود.دور دوم احمدی نژاد تایید صلاحیت میکردین تا میدیدین مردم به کی رای میدن.
سعید
Iran, Islamic Republic of
اگه این یارو احمدی نژاد مشکلی داشت قطعا تا العان خفه میشد ولی میاد و حرفشو میزنه پس من یکی ازش خوشم میاد نترسه
United Kingdom
تحلیلتان بسیار بچگانه و منحرف بود. نویسنده اش انصاف نداره
کلام سعید و مصطفی صحیح است.
و اما
۱- اصولگرایان از روی بی بصیرتی در چاله ای که اصلاح طلبان برای آنها حفر کرده بودند افتادند.
۲- آنها از سال ۹۰ بلندگوی شایعه های کاذب اصلاح طلبن و ضد انقلاب بر علیه دولت احمدی نژاد بودند و
۳- بطور کلی تلاشهای احمدی نژاد برای ارتقا جامعه را سد کردند هم در مجلس و هم در خارج از مجلس.
۴- علی الاصول دولت دکتر احمدی نژاد آنقدر قوی و انقلابی عمل کرد که بهترین و موثرترین دولت تاریخ کشور است. انوقت چارتا شعار نویس بی بصیرت در این سایت بر علیه او مطلب نگاری میکنند.
۵- اگر شما کورید مردم بصیرت دارند. مردم خدمتگزار خود را فراموش نمیکنند. و شما این را خوب میدانید.
۶- با تمام احترامی که برای متفکرین خوش قلب مثل آقای زاکانی و توکلی دارم. ولی انان نیز بابی بصیرتی وبی انصافی و انحراف برعلیه دکتر احمدی نژاد توطئه میکردند و بخیال خود انقلابی شده اند. ولی دقیقا بالعکس.
۷- اصلاح طلبان اگر عقل و بصیرت داشتند بجای چوب لای چرخ دولت دکتر احمدی بگذارند میبایست او را با حداکثر تلاش کمک میکردند تا تاثیر دولتش هزاران برابر بیشتر شود
۸- و میتوانستند خود را شریک موفقیت ها بدانند. که با کم خردی گول فتنه های اصلاح طلبان را خوردند.
۹- اگر اصولگرایان از سال ۹۰ منحرف نمیشدند میتوانستند دولت بعدی را تشکیل دهند.ولی با کج فکری و انحراف دولت را دو دستی تقدیم اصلاح طلبان کردند.
۱۰- اصولگرایان در گدام دولت از اول انقلاب موفق بودند. در هیچکدام. چون اگثر دولت ها اصلاح طلب بود بجز احمدی نژاد.
۱۱- دلیل عدم موفقیت اصولگرایان در تشکیل دولت از ابتدای انقلاب تاکنون همین تحلیلهای بچه گانه و منحرف مثل مقاله ی امروز است.
۱۲...
جانا سخن از زبان ما می گویی
Iran, Islamic Republic of
تحلیل دقیق و درستی بود
علت اصلی روی کار آمدن این دولت تخریب های شبانه روزی اصول گراها بود.
چقدر درست این کلام امام معصوم که می فرماید: دشمنی و کینه ورزی انسان را نابود می کند.
اصول گراها هم خودشان و هم منافع ملی را نابود کردند.
کارشکنی ها و تخریب ها، اذیت کردن ها، تهمت ها در زمان دولت دهم و در مناظرات سال 92 باعث شد روحانی رای بیاورد.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
بسیار ممنون و متشکر از تحلیل زیبا و کلام نافذتون...
به امید روزهای بهتر و پیروزی مردم بر جریان باطل
اصولگراهای درمانده
Iran, Islamic Republic of
شما اصول گراها مرتب میگید احمدی نژاد سال هاست که تمام شده است ولی خودتان خیلی قشنگ اعتراف می کنید که نه تنها تمام نشده است بلکه شروع قوی تر و محکم تری را کلید زده است.
شما در نقشه اعتدالی ها و افسادطلب ها بازی می کنید. آماده شدن احمدی نژاد برای 1400 خواب رو از چشمان شماها برده است. به همین خاطر مرتب به بهانه های واهی، الکی، بی پایه و سست مثل ولایتمدار نبودن و ... در حال تخریب و ضربه زدن به احمدی نژاد هستید. البته زهی خیال باطل!
مردم بیشتر از قبل هوشیار شده اند و در صحنه عمل کار را تمام می کنند
بدانید و آگاه باشید که علت روی گردان شدن مردم از شماها همین رفتارهای عقده گشایانه، تخریب های کثیف، قدرت طلبی و باندبازی و محافظه کاری شماهاست. از گندم 1400 نخواهید خورد!
آخی!
Iran, Islamic Republic of
آخی! خیالم راحت شد.
داشتم به این فکر می کردم : جهان نیوز - و روسای سیاست بازش - چه شون شده؟ احمدی نژاد دوسه روز قبل روحانی رو دعوت به مناظره کرده، اینا هنوز هیچی ننوشتن؛ مگه میشه دردشون نیومده باشه؟!بالاخره هرچی باشه سردار قلمشون خودش گفته بود حسن روحانی همیشه اصولگرا بوده!!!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نبود شماها هم الان تشریف نداشتید سال 88 که یادتونه
یک شهروند معمولی
United Kingdom
پیشرفت چشم گیر پروژه های مهر ماندگار و مسکن مهر و پروژه های عمرانی، تشکیل جلسات فشرده ی ستاد تدابیر ویژه اقتصادی، تأمین کالاهای اساسی مردم، تبادل چند ده تن طلا ما به ازای طلب دولت به دلیل تحریم دلار و افزایش جهانی قیمت طلا پس از واردات آن، سرکشی شخص رئیس جمهور از پروژه های ملی تا لحظه ی آخر دولت، تشکیل جلسات دولت تا پاسی از شب و اعتراف بسیاری از وزرا بر پرکاری و پرتوقعی احمدی نژاد، همه و همه در دو سال پایانی دولت دهم اتفاق افتاد....
یک شهروند معمولی
Iran, Islamic Republic of
2- اتفاقا اگر اصولگراها و عمارپندارها و ولایت معاش ها سر سوزنی بصیرت داشتند نماینده ی جریان احمدی نژاد را در انتخابات 92 و 96 حذف نمی کردند...!!!
یک شهروند معمولی
Iran, Islamic Republic of
4- دلایل و اسناد محاکمه ی سران فتنه متقن و اظهر من الشمس بوده و هست و مطالبه ی عمومی توده های جامعه است، اما شیوه و فرآیند محاکمه ی بقایی و مشایی و دیگر احمدی نژادی ها کاملا مشخصه سیاسی و دعوایی بر پایه ی حقد و کینه ی قبلی ست...
5- اگر طرفدار مردم بودن، مردمی و در بین مردم بودن و حرف دل مردم را زدن پوپولیستی و اپوزیسیون بودنه، که افتخار می کنیم که طرفدار چنین مردی هستیم.
یک شهروند معمولی
Iran, Islamic Republic of
6- حلقه ی انحراف خودتی و انحراف سنجت!!! ایشون جز دغدغه ی نظام و انقلاب و مردم هیچ دغدغه ی دیگری ندارد برای همین است که زندگی ایشون شفاف در معرض نمایش مردم است و هیچ واهمه ای هم از مناظره و پاسخگویی و حرف حق زدن ندارد
7- برای شما هم متاسفم که به جای مطالبه گری از دولت برای مناظره و یک سره شدن جریان خائن و لیبرال و غیربومی در کشور، زبانت برای خودی ها و انقلابی های واقعی درازه!! البته درکت می کنم که زندگی باید بچرخه دیگه...
یک شهروند معمولی
Iran, Islamic Republic of
مممنون میشم اگه بقیه شم منتشر کنید...
یا علی مدد
درود بر سردار عدالت و حامی مستضعفین و نابودکننده مستکبرین و درود و سلام بر رهبر عزیزتر از جانمان
United States
دریغ از ساخت یک فرودگاه یا بیمارستان یا ورزشگاه !
Iran, Islamic Republic of
...
مگر شما نبودید که می گفتید چوب خشک هم در برابر حسن روحانی پیروز میشه؟!!!
بسیاری از مردم اعتقاد دارن راه حل برون رفت از بسیاری از مشکلات فعلی کشور، پشت پا زدن به جریانات و کمپانی های سیاسی و حزبی و روی کار آمدن جریان انقلابی اصیل و مردمی واقعی همچون دکتر احمدی نژاد است......
Iran, Islamic Republic of
با سلام به همه
تحلیل جالبی نیست. با این تحلیل بخشی عمده ای از مشکلات دولت 11 و 12 هم به گردن احمدی نژاد افتاده؟! ...
Iran, Islamic Republic of
....
شما هیچ جایگاهی نزد مردم ندارید بیخود دست و پا نزنید !!!
...
جلال
Iran, Islamic Republic of
سوال من از اصولگرایان مخالف احمدی نژاد این است که اگر احمدی نژاد را تخریب کنید کدام اصول گراست که محبوبیت مردمی دارد آیا اقای قالیباف که بهترین کارها رو برای تهران انجام داد ولی حتی تهرانی ها قبولش ندارن. جلیلی که در بهترین حالت ۴ میلیون رای داشت لاریجانی هم که محبوبیتی ندارد آقای رئیسی هم که اینطور . اصلا شما بفرمائید در انتخابات ها به غیر از زمان احمدی نژاد چه موقع اصلاح طلبان شکست خورده اند ؟ اصولگرایان باید قبول کنند هیچ محبوبیتی بین مردم ندارن و حتی اگر وضعیت اقتصادی هم بسیار بد شود مردم به آنها رای نخواهند داد همین الان هم اگر بین رئیسی و روحانی انتخابات شود مردم به رئیسی رای نخواهند داد و رای سفید میندازن لذا در مواجهه با اصلاح طلبان تنها احمدی نژاد میتواند برآنها غلبه کند حاضرم شرط ببندم مردم حتی احمدی نژاد را از محمد خاتمی که بحث آزادی رو مطرح کرد بیشتر قبول دارن
Iran, Islamic Republic of
اقای خان بابا زاده شما معلوم هست از دل مردم خبر نداری و رای 24 میلیونی سال 96 شما را مغرور کرده
قوام
Iran, Islamic Republic of
مقاله رو خوب نخوندی داداش
سرور
Iran, Islamic Republic of
جواب کسی که بدون سند و منطق حرف می زند را چه می توان داد؟ این حسین خان بابازاده هم که دقیقا مثل روحانی و جهانگیری بدون دلیل و استناد حتی مشکلاتی که دلوت فعلی بوجود آورده را نیز گردن احمدی نژاد خواسته بیاندازد.مردم خوب می فهمند.
Iran, Islamic Republic of
آنچه که من امروز باید به دوستان عرض کنم، در درجه‌ی اول خداقوّتی است؛ ان‌شاءالله که خسته نباشید. هشت سال کار کردید، تلاش کردید، کارهای خوبی انجام گرفت، تحمل زحمات کار شبانه‌روزی را شماها نشان دادید؛ یعنی دیده شد، احساس شد، همه فهمیدند که رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ی دوره‌های دیگر بود و هست؛ این نقطه‌ی برجسته‌ای است که نباید این را نادیده گرفت.
علی
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم زدی به هدف
...
Iran, Islamic Republic of
اما چه فایده؟
صدها سخن از این دست در سایت رهبر معظم انقلاب موجود است، اما مدعیان .... ولایت، کمترین توجهی ندارند و اگر توجهشان بدهی، به هزار توجیه متوسل می شوند...!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا درود بر شرف دکتر احمدی نژاد عزیز . ستاد سوخت این دولت پس از 2هفته که برای ثبت نام کارت سوخت اقدام کرده ایم اغلب سایتش قطع است . تلفن 09627 هم پس از 40 دقیقه پشت خط ماندن کارشناسانش با (( برخورد بسیار بدشان )) جوابی نمی دهند . این است نحوه مدیریت و اثار دولت به اصطلاح : تدبیر و امید ؟؟؟!!!!
سردار عدالت
Iran, Islamic Republic of
اگر راست ميگيد كه احمدينژاد باعث پيروزى روحانى شد به مافياى زروزور وتزوير بگين تأييدش كنن ببينيد در سال ١٤٠٠ مردم اصولى ميخوان يا اصلاحى يا احمدى
محمد محمدی
Indonesia
شما با چه مدارکی اینچنین نیت خوانی می کنید.......
Iran, Islamic Republic of
....مردم با چراغ دنبال احمدی نژاد می گردند.
Indonesia
مردم اینقدر بی سواد فرض نکنید ننشنید داخل سایت ها وتحلیل اب دوغ خیار ندهید
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز هر روز بایک بهانه ای به احمدی نژاد حمله میکنه،احمدی نژادتوقلب ماست بیخودی زورنزنید
درودبراحمدی ...
Iran, Islamic Republic of
احسنت .درود بر احمدی نژاد
گ ز
Iran, Islamic Republic of
احمدی نزاد راست میگه دیگه زمان او هم تحریم بود تحریم های فلج کننده بود اما قیمت ماشین تکون نخورد الان در دولت دوازدهم خودرو را میخوان گران کنند این چه اوضاع و احوالیه خیلی اوضاع خرابه
حامد
Iran, Islamic Republic of
در زمان احمدی نژاد نیز چنین گرانی و تورمی اتفاق افتاد. از این لحاظ احمدی نژاد و روحانی به یک اندازه ناکارامدی در در اداره مملکت نشان دادند.
Iran, Islamic Republic of
اینم مقایسه کن زمان احمدی نژاد 15 دلار یارانه میدادن الان 3 دلار. به عبارتی اون موقع معادل 150 تومان الان یارانه میدادن به مردم.
هر چند میدونم ویژه خورها با تقسیم برابر پول نفت بین مردم مخالف هستن و پول نفت را مختص حقوق بگیران دولت و پولدارها در قالب حقوق دستمزد و ارز مسافرتی و ارز دانشجویی و ارز خوشگذرونی ..میخان و معتقدن بقیه مردم باید برن زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سال۸۵ یادتو ن نره مسکن دو برابر شد
Iran, Islamic Republic of
الان 4 برابر شد
Iran, Islamic Republic of
....
بهروز
Bulgaria
سایت جهان نیوز ازحقد و کینه شتری و حسادت داریددست به خودکشی میزنیدو به دشمنان با کینه شتری احمدی نژاد باید گفت موتوا بغیضکم.
Iran, Islamic Republic of
و چه زیبا فرمود امام معصوم که: دشمنی و کینه توزی انسان را به نابودی می کشاند
اصغر
Iran, Islamic Republic of
جن از بسم الله می ترسد جهان نیوز از احمدی نزاد
Iran, Islamic Republic of
ملت احمدی نژاد را قلبآ دوست دارند شما چرا ناراحت هستید؟!!@
محمد
United Arab Emirates
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت. واقعا همینه. اگر گندکاریای احمدینژاد نبود، اصلاحات در رویا هم نمیدید که دولت داشته باشه...
Iran, Islamic Republic of
جواب جنابعالی در بسیاری از کامنت های فوق موجود است. لطفا اگر طالب حق و حقیقت هستید، مطالعه فرمایید
Iran, Islamic Republic of
آخ که چه آتیشی زده شما جماعت 40 سال فامیلی رو
زنده باد مردی که آزادگی را به ملت آموخت نه جیره خواری و ماست مالی را
مالک
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد احمدی نژاد هم برای حل مسائل، آزادی برخی اعوان و انصار مجرمش!!!!

فعلا که با تئاتری که در دادگاه بازی کرده اید نتوانسته اید افکار عمومی مردم حتی افکار خواص حقوقدان را هم منطقی قانع کنید مبنی بر مجرم بودن اعوان و انصارش.

برید فیلمتونو باز یکنید.
...
کاربر محترم با تشکر مطلب شما بدلیل اکاربرد الفاظ نامناسب حذف شد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
به عنوان تنها دولتی که خارج از اراده حلقه مرسوم قدرت به وجود آمد و شدیدا ادعای پاکی و مبارزه با تبعیض و فساد و ناکارآمدی داشت، دولت احمدی نژاد خاطره خوبی بجا نگذاشت. به نحوی که سال 92 و حتی تاسف بارتر، سال 96 فقط خدعه ایجاد هراس از بازگشت دورانی شبیه دوران او، باعث پیروزی دولت حاضر شد....
Iran, Islamic Republic of
در واقع احمدي نژاد به جاي كار با خلوص نيت مدام در صدد بود چگونه حلقه قدرت خود را تقويت نموده و به دوره هاي بعد راه يابد.
Iran, Islamic Republic of
آره بابا الان هرجا میری، خیابون، مترو، اتوبوس، تاکسی .... ملت یکصدا می گن چه غلطی کردیم به روحانی رای دادیم، خدا پدر کاندیدای مظلوم جمنا رو بیامرزه!!!
Iran, Islamic Republic of
مثلا احمدی نژاد میخواهد اصطلاح طلبان را اصلاح کند؟؟؟!!!!! اصطلاح طلبان اصلاح ناپذیر هستند!!!!! بیخود زور نزنید!!!
سید
Czech Republic
فوق العاده اید. بلیهانه نوشته اید.
مدیریت جهان به جهت افزایش کلیک، هرچند یک بار مطلبی سفارشی علیه احمدی نژاد منتشر می کند. سیاست ماکیاولیستی و کثیفی است.
والعاقبه للمتقین
امیر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا وضع کنونی نماد همه بدی ها و دکتر احمدی نژاد الهه همه خوبی ها و منجی بی چون و چرای وضع امروز کشور است. تا کور شود هر آنکس که نمیتونه محبوبیت دکتر رو ببینه اللخصوص شما جهان نیوزی ها و رییستون زاکانی!!!!!!!!!
مسعود
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اگر محمود نبود و روحانی نبود که نان جهان نیوز و امثالهم آجر هم نبود /
منصوره وطنی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به نظر من، اصولگراها و اصلاح طلبان و کارگزاران و موئتلفه به همدیگه نیاز دارند برای بقا در قدرت.
اتفاقا به همین دلیل هم هست که همگی باهم حداقل در یک نقطه مشترکند و اون هم مخالفت با حضور احمدی نژاد در قدرت است....
مهر ماندگار
Iran, Islamic Republic of
جهان داری از شدت حسادت به احمدی نژاد میمیری!....
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان نیوز دمت گرم
دیدید تحلیل و پاسخ بنده، گل میگیره تحلیلتون رو منتشر نکردید.
Iran, Islamic Republic of
تحلیل رو منتشر کنید
حسینی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد میدونه که دیگه به عنوان کاندیدا نمیتونه در هیچ انتخاباتی حضور پیدا کنه اما اون ماموریت داره!!! و فقط داره برنامه ای که بهش داده شده رو پیاده میکنه و ماموریتش اینه:
تاثیر گذاری بر روی همه انتخابات کشور و جلوگیری از ورود جریان انقلابی به عرصه های مدیریتی...
Iran, Islamic Republic of
آره!
این جریان انقلابی(اصولگرا=جناح راست، ...) با اون همه محبوبیت مردمی و اون همه کارآمدی، فقط مشکلش ماموریت احمدی نژاده، وگرنه بقیه جلوش چوب خشکند! زمین کجه! ملتفتید؟؟
Iran, Islamic Republic of
پس بنازم به این مررررد با تأثیرگذاری های بالاش در عین بایکوت شدید خبری و رسانه ای...
همه باهمند
Iran, Islamic Republic of
باز احمدی نژاد به چپ زد، راست دردش گرفت!!!
همه باهمند
Iran, Islamic Republic of
اعتدال، چپ، راست، کارگزار - همه، علیه خدمتگزار
محمد
Iran, Islamic Republic of
همه اش مطلب متوسطی بود به جز بند 6 که کاملا مسخره بود
محسن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که احمدی نژاد نفاق نداره و کاملا همانی است که نشان میدهد ...
ABAZAR
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد احمدی نژاد در سال91 و92 مهم ترین نشانه ایست برای خردمندان....
Russian Federation
سلام ولا حق به مردم میدیم ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا هر چه بدبختی داریم از دوسال پایان کار احمدی نژاد است
Iran, Islamic Republic of
فرق بین دولت احمدی نژاد و دولت روحانی دراین نکته است دولت احمدی نژاد برای مردم و حل مشکلات مردم آمد ولی دولت روحانی که در واقع اصلاح طلبان در رحم روحانی هستند دولتی غربگرا و آلت دست هستند که نه در سیاست داخلی و نه در سیاست خارجی هیچ پیشرفتی نداشت این دولت ما را به زمان قاجار میبرد بقول خیبر آنلاین ما مردم تقاص حقانیت دولت احمدی نژاد را میدهیم
United States
زمان ایشون همه چیز برامون از چین دوستانشون وارد می کردند با پول فروش نفت
....
یوسف
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خیلی داری مزخرف میگی......
Iran, Islamic Republic of
من از سیاست چیزی نمیدونم یک زن خانه دار هستم وکارمند زاده فقط میدونم هیچوقت به اندازه الان بدبخت و بی پول نبودم احمدی نزاد مرد عمل بود.
Iran, Islamic Republic of
چرا اصلاح طلبان اینقدر از اسم و حضور احمدی نژاد هراس دارند ۸ سال است دائما در حال انتقاد و تخریب او هستید خسته نشدید او رفت شما مردید و دزد نیستید کار کنید مگر شما نمیگویید آزادی. شورای نگهبان بایستی میدان بدهد خوب شاید احمدی نژاد هم تایید شد آمد مردم باید انتخاب کنند چرا شماها هراسان و مضطرب هستید؟
Sweden
اگر مشایی یا خود احمدی نژاد تایید صلاحیت شده بودند آیا ممکن بود روحانی رای بیاورد؟
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترمحمود احمدی نژاد