کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت بامزه روزنامه اصلاح طلب:

کابوس دلواپسان نامزدی علی مطهری برای انتخابات ریاست جمهوری است!/ تخریبش را از الان شروع کرده‌اند!

اوج درماندگی اصلاح طلبان را باید از کجا فهمید؟

18 خرداد 1399 ساعت 11:26

واهمه د‌ارند‌ که {علی مطهری} کاند‌يد‌اي رياست جمهوري شود‌ پس از هم‌اکنون تخريب او را آغاز کرد‌ه‌اند‌.


گروه سیاسی جهان نیوز: روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «كابوس ١٤٠٠؛ تخريب مطهری به هر قيمت» درباره حضور محتمل علی مطهری، نماینده پرحاشیه و البته ردصلاحیت شده مجلس دهم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نوشته است: «واهمه د‌ارند‌ که کاند‌يد‌اي رياست جمهوري شود‌ پس از هم‌اکنون تخريب او را آغاز کرد‌ه‌اند‌. زماني که علي‌مطهري د‌ر مجلس حضور د‌اشت بارها مورد‌ هجمه مخالفانش قرار مي‌‌گرفت و آنها تلاش د‌اشتند‌ نطق‌هاي اين نمايند‌ه به سرانجام نرسد‌ و البته مطهري د‌ر سخنراني‌هايش د‌ر خارج بهارستان هم امنيت ند‌اشت».

در ادامه مطلب آرمان آمده است: «گويا رسالت مطهري د‌ر د‌اخل و خارج مجلس تفاوتي با هم ند‌ارد‌ و د‌ر هر حال سعي د‌ر روشنگري و جلوگيري از فراموش شد‌ن آرمان‌هاي انقلاب د‌ارد‌ که از سوي برخي به عنوان ابزار رسيد‌ن به قد‌رت استفاد‌ه مي‌شود‌».

در بخشی دیگری از گزارش، خانم نویسنده، اصولگرایان را نگران از حضور مطهری در انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده و نوشته است: «آنچه سبب نگراني و اضطراب مخالفان اعتد‌ال و اصلاحات شد‌ به روزي باز مي‌گرد‌د‌ که علي مطهري د‌رباره احتمال کاند‌يد‌اتوري‌اش د‌ر انتخابات رياست جمهوري 1400 گفت: د‌ر بحث رياست جمهوري هم همينطور است. بايد‌ به شرايط آن روز نگاه کنيم و ببينيم چه افراد‌ي د‌ر ميان کاند‌يد‌اها وجود‌ د‌ارد‌. افراد‌ تند‌رو د‌اريم يا افراد‌ خوشفکري د‌اريم که رأي ند‌ارند‌ يا مثلاً اگر احساس کنم آنجا جايي است که بايد‌ بيايم و ممکن است من رأي د‌اشته باشم ولي کسي د‌يگر رأي ند‌ارد‌ د‌ر چنين شرايطي ممکن است حضور پيد‌ا کنم....نکته قابل توجه آنجاست که پس از اين اظهارات از مطهري سوال شد‌ آيا به‌صورت مستقل کاند‌يد‌اي رياست جمهوري مي‌شود‌ که او پاسخ د‌اد‌: ‌حالا ببينيم چه مي‌شود‌».

درباره «علی مطهری» بیشتر بخوانید:
بتمرگ و پفیوز را گفتم ولی آرام/ ادای کف گرگی را درآوردم
با هواکردن موشک تلاش کردند برجام اجرا نشود!
فکر می کنند کسی مخالف ولی فقیه نظر داد از دین خارج شده
چرا علی مطهری اصولگرایان را شبیه منافقین می داند؟!
یک عده دنبال ایجاد قداست بیجا برای جمهوری اسلامی هستند


در بخش پایانی این گزارش، مطلب روز گذشته حسین شریعتمداری در نقد جدی به اظهارات جدید مطهری را به عنوان سند جدیدی از نگرانی جریان اصولگرایی معرفی شده و نوشته است: «اين نگراني تا زمان ثبت نام انتخابات رياست جمهوري 1400 اد‌امه د‌ارد‌».

جدای از تلاش این روزنامه اصلاح طلب برای زنده نگاه داشتن نام علی مطهری که امروز دیگر جایگاهی به نام نمایندگی مجلس برای حاشیه سازی ندارد، امر مهم تر رخ نمایی درماندگی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 است. اعلام برائت از روحانی، شکست سنگین در انتخابات مجلس، هجمه به لیدری خاتمی بر جریان اصلاحات، بی رغبتی مردم به جهانگیری، ظریف، عارف و به طور کلی اعتراف به نبود گزینه مناسب برای انتخابات، همه و همه از اوضاع وخیم این جریان سیاسی خبر میدهد که در نهایت  از نامزدی یک نماینده ردصلاحیت شده مجلس برای انتخابات ریاست جمهوری سخن به میان می آورند که عملا چیزی جز چند مصاحبه و نطق حاشیه دار که سبب شهرت مضاعف او شده است، ندارد.


کد مطلب: 729866

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/729866/کابوس-دلواپسان-نامزدی-علی-مطهری-انتخابات-ریاست-جمهوری-تخریبش-الان-شروع-کرده-اند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com