يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۵۳

در حاشیه حمایت جمعی از طلاب حوزه علمیه قم از محسن هاشمی/ مواضع فرزند بزرگ هاشمی را باید تقدیر کرد یا کوبید؟!

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 576306
حرف نظام در سالهای گذشته با سران اصلاحات همین بوده است که اگر صداقت دارید فتنه را محکوم کنید و از مظلومیت نظام دفاع کنید. اکنون محسن هاشمی- که نمی دانم فقدان پدر در این اظهار نظر چقدر اثر داشته است- این حرف را زده است و خروارها فحش و مذمت از درون جریان خود دریافت کرده است.
در حاشیه حمایت جمعی از طلاب حوزه علمیه قم از محسن هاشمی/ مواضع فرزند بزرگ هاشمی را باید تقدیر کرد یا کوبید؟!
گروه سیاسی جهان نيوز: جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در نامه‌ای به محسن هاشمی تاکید کردند: از اظهار نظر اخیر شما در تمجید از حضور مردم در حماسه بزرگ ۹ دی و محکوم کردن اقدام فتنه گران در سال ۱۳۸۸، حمایت و تشکر می‌کنیم و امیدواریم این روند انقلابی پایدار بماند.

به گزارش جهان نيوز، در این نامه آمده است: اکنون بعد از گذشت حدود ده سال از آن فتنه آمریکایی_اسرائیلی متاسفانه هنوز شاهد اثرات سوء آن، در بدنه جامعه و کشور عزیزمان هستیم. فتنه‌گران داخلی با همراهی و کمک های دشمنان خارجی، شکوه ۸۵ درصدی حضور مردم ایران در انتخابات ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ را که می توانست فرصتی برای تثبیت پایه های اقتدار نظام، پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی باشد با بهانه دروغین تقلب،  ۸ ماه کشور را ملتهب کردند و باعث ضربه به اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی گردیدند و متاسفانه هنوز هم از این اقدام شنیع خود عذرخواهی واظهار پشیمانی نکرده‌اند.

اگر مدیریت حکیمانه، هوشمندانه و مقتدرانه حضرت امام خامنه‌ای مدظله و حضور به موقع ملت با بصیرت ایران نبود این فتنه می توانست کشور را با خطرات جبران ناپذیری مواجه سازد.

فتنه‌گران با حمایت آمریکا و اسرائیل، عرصه تجمعات را به کف خیابان ها کشاندند و با همدستی بعضی نااهلان داخلی کار را بدانجا کشیدند که ضمن حرمت شکنی در عاشورای حسینی و حمله به عزاداران و به آتش کشیدن مساجد، اصول اساسی اعتقادی مردم ایران را مورد هجمه قرار دادند، عکس امام راحل عزیز را پاره کردند، شعار های ساختارشکنانه سردادند، بانک ها و اوتوبوس ها را آتش زدند.

بعضی نامه بی سلام و والسلام به رهبر انقلاب نوشتند، بعضی دیگر پشت سر هم بیانیه دادند و حرمت شکنان به حضرت سیدالشهداء سلام الله علیه را امت خداجو!!! نامیدند. بعضی دیگر نظام را به دروغ گویی و تجاوز متهم کردند.

اما این ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی بود که بدون توجه به فضای مسموم صورت گرفته توسط فتنه‌گران، با خروش انقلابی خود در نهم دی ماه ضمن برچیدن بساط آشوب و فتنه گری، درس عبرتی به فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها دادند تا بدانند، مردم در دفاع از حریم مکتب ولایت فقیه به میدان خواهند آمد و با مشت های پولادین خود، دهن یاوه گویان را خرد خواهند کرد.

ما طلاب و اساتید حوزه علمیه قم از اظهار نظر اخیر شما در تمجید از حضور مردم در حماسه بزرگ ۹ دی و محکوم کردن اقدام فتنه گران در سال ۱۳۸۸، حمایت و تشکر میکنیم و امیدواریم این روند انقلابی پایدار بماند و توفیق خدمت صادقانه به مردم را برای جنابعالی از خدای متعال مسالت می‌نماییم.

*محسن هاشمی تشکر لازم دارد یا شماتت؟
در همین حال، عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت: جناب محسن هاشمی گفته" 9 دی به فتنه 88 پایان داد" و بعد بر نقش رهبری و مردم در جمع کردن فتنه صحه گذاشته است.

یعنی هم وجود فتنه را پذیرفته است و هم تدبیر رهبری و نقش مردم را بیان نموده است. حالا برخی جوانان حزب الهی از اینکه او حرف ماها را زده است چه می کنند؟ این اظهار نظر برای ایشان در درون جریان و خانواده کم هزینه ندارد. کمتر اصلاح طلبی جسارت دارد" فتنه بودگی" را بپذیرد. حال باید نیروهای مومن به انقلاب چه برخوردی با ایشان بکنند؟

در دو روز گذشته گفتند:"چرا اینقدر دیر؟ " "شما که خانواده تان در فتنه بود" " پدر شما که ..."

نوع مواجهه با ایشان نشان می دهد بعضی از ماها اصلا به ابعاد مساله فکر نمی کنیم و از جامع الاطراف دیدن مساله عاجزیم. عواطف غلبه می کند و همه مسائل خانواده هاشمی را یکجا به میدان پاسخ می آوریم. به تعبیر بهتر راهی جز نیت خوانی و باسر در شکم طرف رفتن بلد نیستیم.

محسن هاشمی اینجا حرف اصلاح طلبان را زده است؟ بودن برادر و خواهرش در فتنه را منکر شده است؟ خیر

اظهار نظر او مهمتر از تکرار همین عبارت از دهان ده نفر حزب الهی  است. حرف نظام در سالهای گذشته با سران اصلاحات همین بوده است که اگر صداقت دارید فتنه را محکوم کنید و از مظلومیت نظام دفاع کنید. اکنون محسن هاشمی- که نمی دانم فقدان پدر در این اظهار نظر چقدر اثر داشته است- این حرف را زده است و خروارها فحش و مذمت از درون جریان خود دریافت کرده است.

حزب الله باید اظهار نظر ایشان را یک گام به جلو بداند و تشکر و استقبال کند تا مرز اصلاح طلبان با فتنه گران به وضوح دیده شود. "آورده سوزی"  و شماتت در اینجا بی تدبیری است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Romania
تا چند وقت دیگر، همه فتنه گران، فتنه را محکوم میکنند و طرفدار انقلاب میشوند. دلیلش هم همین حرفهای محسن هاشمی است. چون نظام فهمیده فتنه گر اصلی احمدی نژاد است پس نظام خوب شده است. در حقیقت مشکل اصلی فتنه گران احمدی نژاد بود و بس. فتدبر
Iran, Islamic Republic of
البته از احمدینژاد اصلا دل خوشی ندارم ولی از این حرف های سخیف و بی ربط شما بیشتر . آب گل الود گیر اوردی شما جناب سبزقبا ؟ کی بود میگفت انتخابات بهانه است /اصل نظام نشانه است ؟ ان همه اسناد را نظام رو کرد که نشان می داد این کار با برنامه قبلی بوده انوقت شما ها هنوز هم این حرف ها را میزنید ؟ البته حق هم دارید چون حافظه اجتماع معمولا ضعیف است .
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار باشه نظامی یا حکومتی دربرابر خواسته مردمش بایستد همین اتفاقات رخ خواهد داد
سرور
Iran, Islamic Republic of
نظام را مردم نگه داشته اند در مقابل نادانهایی مثل جنابعالی.وگرنه امروز باید رئیس جمهور کشورمان را ملکه الیزابت تایید می کرد.
Iran, Islamic Republic of
چهارتا فتنه سازواغتشاشگر که مردم نیستند؛بیا راهپیمایی روز قدس ، 9 دی و 22 بهمن رو ببین شاید فهمیدی مردم کیا هستند.
آدرس غلط
Iran, Islamic Republic of
فتنه گرها شعار میدادن
انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است

این شعار به هیچ کس به غیر از سران فتنه مربوط نیست
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
مواضع حق طلبانه جناب محسن هاشمی واقعا قابل تقدیراست
نباید قضیه خانواده ایشان را همچون چماق برسروی کوبید!
ایشان اهل کار و فعالیت مفید برای ملت است
آقا محسن دمت گرم موفق باشی
Iran, Islamic Republic of
بعید میدونم برای نسل قدیم باشی.یا هاشمی ها را نمیشناسی؟ و یا اصلا سیاست را نمفهمی؟ و یا هردو را؟ سلام گرگ بی طمع نیست.اگر قرار باشه براورد حرف محسن هاشمی را بدانید باید کلیت اعمال و رفتارش را دنبال کنید.این جماعت از نحوه مرگ ابوی خود دارند دنبال ابرو میگردند.عملکرد داداشیتون هم در زمان تصدی مترو دیدیم اون موقع شما نبودی گلم.خاندان هاشمی و شخص هاشمی عملکردش همین بلایی است که سر ملت اومده و نظام سرمایه داری را بجای اسلامی تو پاچه ملت کرده
Iran, Islamic Republic of
عملکرد هیچ شخصی رو نباید با عملکرد دیگران و حتی خانواده اش محک زد دوست عزیز
بنده موافق تمام مواضع ایشان نیستم اما اعتقادم اینه که هرکارخوبی رو باید تقدیرکرد و فلّه ای قضاوت نکرد
همین موضع ایشان مخالفان بسیارزیادی را در اردوگاه مدعیان فتنه برعلیه وی برانگیخته است
شما و دوستان دیگری که کلا ایشان را نفی می کنید کمی هم به مواضع ایشان پس از انتخابات سال 88 دقت کنید چون ایشان هیچگاه مانند مرحوم پدر و یا خواهروبرادران دیگرشان موضع نگرفتند
سعی کنیم همه چیز را با ملاک های سیاسی رایج و دسته بندی جناحی ارزیابی نکنیم و به کار خوب دیگران حتی اگر ذره ای هم باشد ارج نهیم

ضمنا بنده ازنسل قدیم هستم و نیازی نمی بینم که دروغ بگویم!
اتفاقا مواضع بسیاری از مسئولین کشور و منجمله مرحوم هاشمی را هم از ابتدای انقلاب و حتی قبل از آن مطلعم و از چرخش 180 درجه ای آنان کاملا مطلعم
ممنون که بنده را وادار کردید که توضیحاتی ارائه کنم
Iran, Islamic Republic of
عملکرد محسن هاشمی درزمان تصدی درمترو چه بود؟
یا مثلا فقط هاشمی نظام سرمایه داری را آورد و بقیه نه؟!
شما اگر از اقتصاد و سیاست باندازه کافی اطلاع داشته باشی باید بدانی که سیاست های نادرست آنها که فقط ژست ضدسرمایه داری میگیرند اما مدیریت بلدنیستند یا سوادش را ندارند بدتر مردم را به سمت و سوی فقر و بدبختی سوق می دهند و باعث فاصله وحشتناک غنی و فقیر می شوند همانگونه که الان این وضعیت را داریم و مسبّب آن فقط هاشمی نیست بلکه دیگران هم هستند
و یا اصولا نظام سرمایه داری چه ربطی با این بنده خدا داره؟
اونوقت شما فقط از سیاست میفهمی و بقیه نه؟!
Iran, Islamic Republic of
اگه گفتين منظور هاشمي از حرمت شكنان روز تاسوعا چه كساني بودند
Iran, Islamic Republic of
هاشمي با زيركي و دو پهلو با يك تير دو هدف را زد
Iran, Islamic Republic of
فقط در حد عذرخواهی و اقرار لفظی به اشتباه ازش میپذیریم! ولی حواسمون به همه چی هست!
Iran, Islamic Republic of
منافق فرصت طلب است؛ وتو یکی از آنها هستی؛ محمد الکی
Iran, Islamic Republic of
من به نوبه خود از موقعی که آقای مهندس محسن هاشمی را شناخته ام ، به ایشان اردت داشته ام و اکنون ارادتم بیشتر شده است. خداوند هرکس را که در جهت ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برمی دارد ، قلم فرسایی می کند و یا سخنی بر زبان جاری می سازد ، حفظ نماید و جایگاه دنیوی و اخروی او را بالا ببرد. دوست داشتم با شناسنامه این نظر را ابراز نمایم ؛ ولی برای اجتناب از شائبه چاپلوسی ، نام خود را نمی برم.
Iran, Islamic Republic of
به چی اش ارادت داری ؟ به عروسی اشرافی که برای پسرش گرفت تو اینترنت سرچ کن اگه دروغ میگم به اینکه این حرفها رو امروز میزنه ؟ اون زمان که شورای شهر تهران هاشمی رو انتخاب نکرد بعنوان شهردار و اعضای شورای شهر به قالیباف رای دادن چرا محسن هاشمی از این حرفا نمیزد؟
انشاالله نیت خیر باشد هر چند بسیار دیر ابراز شده است وخود همین موضوع جای تامل دارد باید مسیولیت وتبعات اقدامات وموضع گیریهای دیر هنگام هم که موجب خسارات جبران ناپذیری به انقلاب وملت شده نیز پذیرفت وتا حد توان جبران کرد وگرنه ابراز نظرهای این چنینی اگر چه خوبست وروشنگری می کند اما کافی نیست
Iran, Islamic Republic of
من هم تشکر می کنم
دمش گرم
این که بیایم بگیم چرا اون موقع 88، عمل نکرده حرف بی ربطی نیست
ولی تصور کنیم مثلا اون زمان حرفی میزد
به نظر من تا پدرش سکان دار اون فضا بود حرف محسن هاشمی شنیده نمیشد.
Iran, Islamic Republic of
می خواهد جای فتنه و فتنه گر را عوض کند تا سران فتنه تبرئه بشن
سادگی است
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا طلاب چنین بیانیه دادن باید بگم از سیاست هیچ نمی دانند

نه تنها از سیاست بلکه از تاریخ اسلام و تشیع هم هیچ نمی دانند

فقط مطالعه تاریخ اسلام از رحلت پیامبر تا شهادت سید الشهدا برای یک طلبه کافی است تا قادر به جریان شناسی باشه
به سادگی است
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همین موضع گیریهای سطحی بعضی طلاب و کم کاریهای امثال روحانی (رییس جمهور)باعث شده انقدر شاهد حمله به روحانیون باشیم بخاطر همین به شخصه مخالفم که روحانیون کاندیدای ریاست جمهوری بشن چون اگر کوتاهی کنن مثل روحانی حرمت لباس روحانیت شکسته میشه این حمایت طلاب هم نشون میده که متاسفانه چقدر آدم ساده لوح در بین طلاب وجود داره ساده لوحی شاید همینجوری بد نباشه اما اگر یه ساده لوح قدرت بگیره میشه مثل ابوموسی اشعری حالا تصور کنید این طلاب نماینده مجلس یا رییس جمهور بشن بازم باید شاهد حمله به روحانیون بی گناهی مثل روحانی ای که همین امثال تو مترو به شهادت رسید باشیم در صورتیکه اون بنده خدا نه استخر فرح در اختیارش بود نه حتی راننده شخصی داشت مثل یه شهروند عادی با مترو اینور اونور میرفت
هومن
Iran, Islamic Republic of
این مواضع احساسی "جمعی از طلاب حوزه علمیه قم" و "عبدالله گنجی" نشان می دهد علت عقب افتادگی سال های ما از دست جریان موسوم به اصولگرایان و حتی برخی از این انقلابیون چیست. بروید و یک بار به طور دقیق صحبت های محسن رفسنجانی را بشنوید! او در لفافه گفته که عامل فتنه احمدی نژاد بوده است که دوستی در لباس دشمن است و اکنون می توان راجع به او قضاوت کرد! او گفته بصیرت یعنی این که فتنه = احمدی نژاد! او با پاره پاره بیان کردن سخنان رهبری گفته که طبق استانداردهای رهبری، احمدی نژاد عامل فتنه ی 88 است و اگر رهبری به معارضه با موسوی،؛ کروبی و خاتمی پرداخته است، استانداردها و رفتارهای ایشان دو گانه است! حالا افرادی مانند گنجی و جمعی از طلاب هم از او تشکر کرده اند! این نشان می دهد که افرادی چون گنجی و آن جمع طلاب، اصولا حداقل های ذهنی، درکی و هوشی را برای تصدی پست ها و اظهار نظر ها ندارند. راستش را بخواهید این علایم تا حدی سخنان احمدی نژاد - هر چند از برخی دیگر از رفتارهای او تبری بجوییم - را در مورد جریان موسوم به اصولگرایی ثابت می کند. جریانی بی خاصیت، کند ذهن، شلوغ کن، شعاری، احساسی و سطحی، و تا حدی جاده صاف کن و بازیگر در زمین دشمن و فتنه گران.
Iran, Islamic Republic of
احسنت. واقعا اصولگراها يک مشت کند ذهن هستند که فقط از رهبری هزينه ميکنند و هيچ خط شکنی نميکنند. يک احمدينژاد مرد هست که او رو هم تحمل نميکنند.
Iran, Islamic Republic of
حرفهای محسن هاشمی کاملا درست است. فتنه اصلی را احمدی نژاد و دارو دسته منحرفش با حمایت کیهان و صدا و سیما و شورای .... و غیره ایجاد کردند. نتایج انتخابات ۹۲ و ۹۶ مجلس شورا و خبرگان بخصوص در تهران نشان داد که مردم از باصطلاح فتنه گران حمایت می کنند و حرفهای خاتمی و موسوی و مرحوم هاشمی را کاملا بر دیگران ترجیح می دهند. تبلیغات دروغین صدا و سیما نمی تواند واقعیتهای عاشورای ۸۸ را وارونه نشان دهد نمی تواند کشتار کهریزک حمله به تظاهرات سکوت ۲۵ خرداد حمله به مجتمع سبحان حمله به مردم معترض حمله به حسینه امام خمینی در جماران حمله به مردم معترض در تجمعات اعتراضی را وارونه نمایی کند. ۸ سال از آن حوادث گذشته اما تبلیغات دروغین رسانه های وابسته به اصولگرایان و صدا و سیما نتوانسته واقعیتها را پنهان کند
هومن
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به 2103

اولا یک تار موی همان اصولگرابان بی خاصیت، به هزاران هزار منافق فتنه گر ارزش دارد. ما اگر اصولگرایان را می کوبیم در مقابل جریان اصیل و پاک و متحرک انقلابی است، والا اصولا مقایسه ای بین اصولگرایان بی خاصیت و فتنه گران سبز اصولا قابل انجام نیست و جریان فتنه که از حدود 39 سال حیات جمهوری اسلامی حدود 31 سال آن را در اختیار داشته است، به روشنی نشان داده است که جریانی دو چهره و ذو شخصیتی، متعفن ، بدبو و نفرت آور است.

دوم، نشانه ی همین نفاق کریه این جریان، آن است که روزی روزگاری شعارهای نه غزه نه لبنان، اصل نظام نشانه است، مرگ بر اصل ولایت فقیه و مانند آن را سر می داد، اما اکنون که احمدی نژاد را مطرود می بیند، جریان فتنه با آن شخصیت متعفن جدید خود از لانه بیرون آمده و به ناگاه داد می زند که فتنه علیه نظام عزیز واقعیت داشته، اما فتنه گر احمدی نژاد بوده است. وقاحت بی پایان.

سوم، آن کسی را که تو مرحوم هاشمی نامیدی، در سال های پایانی دهه ی 1370 از طرف خود شما فتنه گران، با اسم جبهه ی دوم خرداد، به ارتکاب چندین فقره قتل و قتل های زنجیره ای متهم شده بود، ولی تنها کسانی که از او - خوشبختانه یا متاسفانه - دفاع کردند، همان به قول شما باند اصولگرایان، منحرفین، صدا و سیما و حسین شریعتمداری بودند.

چه قدر که حالت این ها ناراحت کننده است، اگر کسی درک کند.
Iran, Islamic Republic of
نمونه تفکر اصولگرايی رو در همين کامنتت ديديم.
منی که گفتم اصولگراها کندذهن هستن و فقط از رهبری هزينه ميکنند، نه هيچ وقت فتنه گر بودم نه هيچ وقت سبزی بودم از اول هم طرفدار رهبری و احمدينژاد بودم. (الان اگر ميخواستم مثل خودت حرف بزنم بايد ميگفتم به کوری چشمت از اول طرفدار رهبری و احمدينژاد بودم).
اصولگراها هم امثال شما ها هستين که با قرقره کردن مفاهيمی که نه بهش ايمان داريد نه علم داريد فقط خودتون رو به نظام تحميل کردين که از امتيازاتش استفاده کنيد. فقط کورکورانه حرفهای رهبری رو تکرار ميکنيد و اين نهات درکتون از ولايت فقيه هست. هميشه از جامعه عقب هستيد و هر انتقادی هم ازتون ميشه ميبريد به سمت کل نظام و رهبری.
شرم بر شما، دوره اصولگراهای خنگ و خائن تموم شده و نسل جوان انقلابی تره برای شماها، خورد نميکنه. نه جايگاهی در جامعه داريد نه جايگاهی نزد خداوند داريد. شرم بر شما.
هومن
Iran, Islamic Republic of
آقای 1616 ، اگه تو همونی هستی که گفتی، آقای نمونه ی تفکر هر چیزی که خودت دوست داری باشی، مخاطب کامنت 1040 من شما نبودی -مگه خودت بخوای که باشی!!! که مثل این که بدت هم نیومده که باشی!!! - دقت کن برادر! مخاطب من جریان فتنه گر سبزه، من اون حرفها رو به اونا گفتم نه شما! عجب داستان باحالی شدش. مخاطب کامنت گذار 2103 هست! مجید، دلبندم، دقت کن!
سعید
موافقم
باید بین اصلاح طلب و اصلاح طلب فتنه گر مرزبندی داشته باشیم
همچنین بین اصولگرا و اصولگرای فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه
چو ندیدند حقیقت ره افسانه زدند


فرقه فرقه شدن و گروه گروه و دسته شدن حکایت از تفرقه در باورها و ارزش ها دارد
فرقی بین این و آن نیست و فردا همینا باز انشعاب میدن
Iran, Islamic Republic of
اصول گرای فتنه گر نداریم، مگه یادتون رفته احمدی نژاد در انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری خودش رو اصول گرا ندونست.
بازی با مفهوم کلمات
Iran, Islamic Republic of
محسن هاشمی می خواد در مقابل مادر خودش قد علم کنه؟!

ترامپ با شعار مبارزه با تروریست سر کار آمد
شعار ایران هم مبارزه با تروریست است
اما تعریف ما از تروریست با تعریف آمریکا از تروریست متفاوت است

آمریکا ایران را تروریست میداند و ما اسرائیل را تروریست میدانیم

لطفا اینقدر راحت فریب بازی با کلمات رو نخورید و به عملکردها توجه کنید
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی رحمه الله علیه : ".... حفظ جمهورى اسلامى از حفظ يك نفر ولو امام عصر باشد، اهميتش بيشتر است‌، براى اينكه امام عصر هم خـودش را فـدا مـى‌كند براى اسلام . همه انبيا از صدر عالم تا حالا كه آمدند...... " کسانیکه در فتنه 88 حتی با سکوت سهم داشتند جواب خدا را چه خواهند داد ؟
Iran, Islamic Republic of
این جماعت کشور رو تا مرز سقوط پیش بردن و دشمن رو امیدوار کردن

رمز عملیات توسط مادر محسن هاشمی اعلام شد و همه خانواده درگیر مدیریت فتنه بودند

این برائت یک بازی ظاهری است تا جای ظالم و مظلوم عوض شود و سران فتنه از حصر خارج شوند
علی
Iran, Islamic Republic of
فعلا برای مقام هر کس هر کاری می کند تنها بازنده ملت هستند که فریب می خورند و هزینه اش را هم با این گرانی ها و نا بسامانی ها می پردازند
Iran, Islamic Republic of
احسنت،یکسری ها هم چنان درگیر این فتنه فتنه ها هستن ک این همه مشکل جامعه رو گویی نمیبینن
مهدی
هرچند دیر بود ولی احسنت بر حاج محسن....انشاءا...که برهمین مواضع انقلابی بماند
Iran, Islamic Republic of
با یک ادعای لفظی بدون پشتوانه حرفش رو باور کردی؟
باید از محسن هاشمی تقدیر گرد که شجاعانه فتنه 88 را محکوم کرد و نه دی را پایانی برای فتنه گران اعلام نمود
Iran, Islamic Republic of
هنوزم نفهميدي منظور هاشمي از فتنه چي بود؟ وقتي تاسوعاي 88 رو عنوان ميكنه دقيقا منظورشو رسونده
احمدی
Iran, Islamic Republic of
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا . شما که داخل فتنه بودید و پدر ، خواهر، مادر ، برادرت و..... که سر دمدار فتنه بودند و می دانستید چرا حالا فتنه و فتنه گر را محکوم می کنی حتمی می خواهی در آینده کاندید بشی ای کلک . البته ملت هوشیار است و می داند کی فتنه را هدایت کرده و کی آتش بیار معرکه شده بود ولی بدانید همه تان باید جواب خدا را بدهید درست است در این دنیا سر مردم را شیره می مالید اما خداوند عالم و آگاه است .
هومن
Iran, Islamic Republic of
جونت رو برای چیزای ارزشمندتر نگه دار احمدی
رضا
Iran, Islamic Republic of
یعنی بعد از اون همه آتیش به پا کردن ها و ماجرا جوئی های رنگ و ارنگ هنوز هم لنگ یه محکومیت ساده اید ؟! خدا وکیلی خجالت نمی کشید ؟!
محسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای سایت جهان متاسفم
هشت ساله حضرت آقا نسبت به محکومیت فتنه حساسند و هشدار میدهند . حالا که به قدرت برگشته اند دارن منافقانه راه نفوذ خود و هم قطارانشان را هموار میکنند . تو این هشت سال کجا بودن . چرا برای اینها هورا میکشید . تکلیف خونهای به ناحق ریخته شده شهدای سال ۸۸ چه میشود . کی ضامن خون و مال مردم صدمه دیده در آشوبهای فتنه گران هستند . . و صدها سوال دیگر که خانواده هاشمی باید جوابگو باشند
محسن
Iran, Islamic Republic of
اينها همه نقشه و تاكتيك و اجراى دستورات به امثال اين فرد هست كه توسط كارگردانان اين باند فاسد و چپاولگران بيت المال برايشان ديكته ميشود شگردهاى نخ نما شده براى سر كار گذاشتن مردم .
علی
Iran, Islamic Republic of
پدر که مثل طلحه و زبیر راه خودش را عوض کرد این فرزند هم فکر نکنم مثل محمد ابوبکر باشد باید دید اینده را
Iran, Islamic Republic of
یک کمی عجله کردید .
Iran, Islamic Republic of
اقا محسن سااها قبل از انقلاب به دلیل زندانی شدن پی در پی پدرش ، انقلاب را با گوشت وپوست خود درک کرده وقطعا هم از آن دفاع میکند.
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی.
Iran, Islamic Republic of
....
Romania
توبه گرگ، مرگ است. به زبان رسمی کشور یعنی فارسی گفتم، مفهوم بود به بیان دیگر:
Iran, Islamic Republic of
فتنه را می باید در همان زمان محکوم می کردند و اکنون هیچ ارزشی ندارد
Iran, Islamic Republic of
من اعتقاد دارم باید مقداری صبر نمود.
زود قضاوت خیلی مثبت یا منفی نداشته باشیم.
آنچه هاشمی گفته خوب است ولی باید دید ادامه رفتار سیاسی ایشان چگونه خواهد بود؟ و آیا صادقانه بوده یا سیاسی بوده است؟
Iran, Islamic Republic of
فقط یک حرف اگه آقای هاشمی مدعی برائت از بدی ها هستند راجع به محل کسب مالشون بفرمایند چون کارمند دولت و ملک با اون ابعاد جور در نمیاد