جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۴۰
درباره ابراز نگرانی رفسنجانی درباره 'اصل نظام' و استبداد عوام!

آقای هاشمی در زمان 'استبداد خواص' در فتنه کجا بودید؟!

جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 227231
جناب آقای هاشمی حتما مستحضرید که قلب ملت مومن و صبور ایران اسلامی هنوز از حادثه روز "عاشورای 88" و حرمت شکنی های غیرقابل وصف و بی شرمانه فتنه گران، شرحه شرحه و خون است؛ همان روز عاشورایی که فتنه گران به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین علیه السلام و مجالس عزای سالار شهیدان چه جسارت ها که زبان از شرح آن شرم دارد، نکردند و در حالی که ملت حسینی ایران در سوز آتش این جسارت بی شرمانه می سوختند، سران فتنه عبارت "امت خداجو" را برای بانیان این جسارت ها به کار بردند.
آقای هاشمی در زمان
سرویس سیاسی جهان ـ جابر سعادتی صدر: آقای هاشمی رفسنجانی روز گذشته طی دیداری از "حرمت شکنی گروهي اندك ولي متشكل و البته نامشخص" نسبت به نوه حضرت امام(ره) به شدت گلایه و انتقاد کرد.

وی این موضوع را "استبداد عوام" توصیف و عنوان کرد که اين رفتارهاي افراطي "به اصل نظام آسيب مي‌زند."

گذشته از این اظهارات هاشمی و ادعای حرمت شکنی نسبت به نوه امام(ره)، قطعا اقشار مختلف مردم هرگونه توهین به بیت مکرم حضرت امام(ره) را محکوم می کنند و ملت بزرگ و انقلابی ایران به خاطر شدت عشق و علاقه ای که به حضرت امام راحل دارند، به هیچ وجه اسائه ادب به بیت ایشان را نیز تایید نخواهند کرد.

ممکن است عده ای به اشتباه شعارهای تند سر داده باشند اما آنچه در این میان قابل تامل است، مواضع صریح هاشمی رفسنجانی در این خصوص است که شعار دادن توده های عزادار مردمی در سالگرد رحلت امام (ره) در اثنای سخنان سید حسن خمینی آن هم با مضامینی مانند "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" را حمل بر توهین و حرمت شکنی "گروهی اندک ولی متشکل و البته نامشخص" کرده است و از آن به عنوان "نمود بارز استبداد عوام" یاد کرده است.

حال واقعا جای این سؤال وجود دارد که اگر از نظر هاشمی رفسنجانی شعار دادن در هنگام سخنرانی سید حسن خمینی (باتوجه به سابقه ذهنی که مردم از مواضع و کردار سید حسن دارند) آن هم با مضامینی که ذکر شد، توهین و حرمت شکنی در حدی است که "اگر جلوي آن گرفته نشود به اصل نظام آسيب مي‌زند"؛ پس تکلیف "استبداد خواص" چه می شود؟ رفتار و کردار سران فتنه در جریان فتنه 88 و مواضع هاشمی در آن مقطع زمانی را چه باید توصیف کرد؟!

اگر طرح چند شعار با مضامینی در دفاع از نظام و انقلاب ـ گذشته از درستی یا نادرستی محل طرح این شعارها ـ حرمت شکنی محسوب می شود که می تواند به اصل نظام آسیب برساند! پس در مورد جنگ تمام عیار فتنه گران داخلی با همراهی صریح و آشکار دشمنان خارجی این نظام از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکا در جریان فتنه 88 برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران چه باید گفت؟!

آیا جناب آقای هاشمی رفسنجانی در آن مقطع زمانی حساس نیز برای این نظام احساس خطر کرد و این چنین که امروز به دلیل طرح چند شعار در خود احساس تکلیف کرده که به میدان دفاع از نظام و انقلاب(!) وارد شود، در فتنه 88 و در مقطعی که ندای "این عمار" مقام معظم رهبری بلند بود، وارد معرکه دفاع از اصل نظام و انقلاب شد؟!

زمانی که در حوادث پس از انتخابات 88، خیابان های تهران در آتش دشمنان این ملت و نظام می سوخت و دولتمردان رژیم صهیونیستی و آمریکا به صراحت از "براندازی" این نظام با استفاده از فرصت فتنه 88 دم می زدند و یک ائتلاف همه جانبه بین دشمنان و فتنه گران داخلی با دشمنان قسم خورده خارجی نظام ایجاد شده بود، موضع و عملکرد جناب آقای هاشمی رفسنجانی چگونه بود؟! آیا وی در آن روز بر علیه فتنه گران و دشمنان این نظام و مردم وارد عرصه شد و نقش خود را به عنوان یکی از یاران دیرین امام و مقام معظم رهبری ایفا کرد و یا در خطبه های نماز جمعه تیر 88 و در اوج آتش فتنه، ساز "تردید" در صحت انتخابات را کوک کرد و خواستار آزادی تمام فتنه گرانی شد که به علت حمله به جان، مال و ناموس مردم و محاربه با نظام در زندان به سر می بردند؟ و در ادامه هم بارها با فعالان فتنه تجدید دیدار و تلویحا و تصریحا از آنان اعلام حمایت کرد؟

آیا در نظر آقای هاشمی، حمله به اصل کیان نظام جمهوری اسلامی ایران و محاربه صریح دشمنان داخلی و خارجی در مقطع فتنه 88 با این انقلاب و مردم، به اندازه حرمت شکنی نسبت به سید حسن خمینی اهمیت نداشته و ندارد؟!

آیا دوام و بقای این نظام و انقلاب به افراد و اشخاص وابسته است که بر فرض توهین به این افراد و بنابر فرمایش هاشمی به اصل نظام آسیب وارد شود؟! و احتمالا پاسخ جناب آقای هاشمی به این پرسش مثبت است چرا که در غیر این صورت در فتنه 88 ملت ایران حداقل شاهد یک مورد از محکوم کردن فتنه گران و اقدامات آنها توسط وی می بودند اما با کمال تاسف مردم مظلوم و صبور این مرز و بوم که در تمام مقاطع در دفاع از این نظام و آرمان های آن سنگ تمام گذاشته اند، نه تنها شاهد محکوم کردن فتنه گران توسط هاشمی نبودند بلکه با چشمانی از حدقه بیرون زده شاهد نقش آفرینی برخی از اغتشاشات و آتش افروزی ها در معرکه فتنه 88 توسط نزدیکان نیز بودند.

در کمتر اغتشاش و تجمعات غیرقانونی پس از انتخابات 88 در تهران بود که چهره "فائزه هاشمی رفسنجانی" در میان آشوبگران رویت نشود و جمعیت آشوبگر حاضر در صحنه از ارشادات صریح او بر لزوم روشن نگه داشتن آتش فتنه بی نصیب مانده باشند.

البته ما نیز اظهارات جناب آقای هاشمی در تقبیح توهین به بیت امام(ره) را تایید می کنیم اما در کنار آن هرگز دفاع تمام عیار هاشمی از فرزندش مهدی هاشمی که چند صباحی پس از فتنه 88 راهی انگلیس شد را از خاطر نمی بریم؛ چطور جناب آقای هاشمی که قلبش برای این نظام، انقلاب و امام می تپد! وقتی شاهد نقش آفرینی برخی نزدیکان در تدارک حوادث پیش و  پس از انتخابات 88 و لطمه به اصل نظام بود و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی مستندات متعددی از نقش وی در فتنه 88 ارائه کردند و حتی نمایشگاهی از این مستندات در وزارت اطلاعات نیز برپا شد اما با این وجود جناب آقای هاشمی، تمام قد از کرده فرزندش دفاع کرد و نگران "آسیب به اصل نظام" نشد؟!

شاید در آن مورد نیز جناب آقای هاشمی معتقد بود هرگونه انتساب اتهامی به مهدی هاشمی به معنای توهین و حرمت شکنی به انقلاب و استوانه های آن محسوب می شود کما این که در مورد اخیر نیز طرح چند شعار در محضر سید حسن خمینی را حرمت شکنی نسبت به بیت امام و باعث آسیب به اصل نظام دانسته اند!

جناب آقای هاشمی حتما مستحضرید که قلب ملت مومن و صبور ایران اسلامی هنوز از حادثه روز "عاشورای 88" و حرمت شکنی های غیرقابل وصف و بی شرمانه فتنه گران، شرحه شرحه و خون است؛ همان روز عاشورایی که فتنه گران به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین علیه السلام و مجالس عزای سالار شهیدان چه جسارت ها که زبان از شرح آن شرم دارد، نکردند و در حالی که ملت حسینی ایران در سوز آتش این جسارت بی شرمانه می سوختند، سران فتنه عبارت "امت خداجو" را برای این اقدام فتنه گران به کار بردند.

ملت انقلابی و بصیر ایران در آن روز و روزهای پس از آن دقایق و لحظه ها  را با خون دل می شمردند که یاران دیرین انقلاب و استوانه های این نظام و امثال آقای هاشمی لااقل زبان به محکومیت این اقدام شنیع و حرمت شکنانه باز کنند اما سکوت مدت دار هاشمی همچنان ادامه یافت.   

از سوی دیگر جای طرح این سؤال نیز وجود دارد که اگر شعار دادن در برابر سید حسن خمینی که سوالاتی درباره برخی عملکردهای وی وجود دارد، حرمت شکنی محسوب می شود، حکم جسارت های رنگارنگ سران جبهه اصلاحات که دست بر قضا مورد حمایت صریح امروز جناب آقای هاشمی هستند، چیست؟! 

جناب آقای هاشمی حتما جسارت به تمثال مبارک حضرت امام و آتش زدن آن در مقام چشمان منقلب و گریان مردم که حامیان واقعی این نظام بوده و هستند را به خاطر دارند و یا تاخت و تاز سران اصلاحات به اندیشه و آرمان های امام راحل در کوران حاکمیت سران اصلاحات و صدها مورد دیگر از این دست را نیز به خاطر دارند؛ راستی در آن مقطع زمانی، موضع شما در قبال آن اقدامات کینه توزانه نسبت به "امام عزیز امت" چه بود و آیا کسی کوچکترین صدایی در اعتراض به بانیان این اقدامات معاندانه از شما که امروز نگران آسیب به اصل نظام هستید، شنید؟!

نکته مهم دیگر اینکه همان طور که گفته شد، بیت مکرم امام خمینی(ره) مورد احترام مردم هستند اما به درستی که فرزندان امام(ره) فراتر از چند خانواده و به وسعت همه انقلابیون و عاشقان خمینی(ره) است و معیار نزدیکی به امام راحل و خط ایشان، نه نسبت فامیلی که عملکرد و رفتار اشخاص است. هرکه مواضعش به امام و آرمان هایش نزدیک تر باشد، به همان اندازه به خمینی کبیر نزدیک و خط امامی تر است؛ چنانکه بسیاری سید حسن نصرالله را به بواسطه عملکردش فرزند امام(ره) می دانند.

بگذریم؛ حکایت توهین و حرمت شکنی فتنه گران و معاندان با این نظام و انقلاب و شرح اقدامات کینه توزانه و براندازانه دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب و نظام، داستان تلخ و پرغصه ای است که البته چشمان تیزبین و بابصیرت این مردم که ایستادگی خود بر سر اصول و آرمان های راستین امام و انقلاب را در مقاطع مختلف و حساس به اثبات رسانده اند، لحظه به لحظه آن را در صفحه ذهن خود به طور مجسم به ثبت رسانده اند و به خوبی مواضع، کردار و گفتار مدعیان دفاع از امام، نظام و انقلاب در مقاطع حساس را به خاطر دارند و در انتها اینکه "اگر در خانه کس است یک حرف بس است."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عملکرد و مواضع هاشمی در جریان فتنه تبدیل به آینه ای افشاگر شده که تمام مواضع پس از این هاشمی، با آن سنجیده خواهد شد.
ممنون از گزارش مستدل جهان که حرف دل ملت بود.
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام(ره) در زمان حیات خودشون در زمان قائله بنی صدر وقتی فرزند سید مصطفی وارد جرکه حامیان بنی صدر دفاع شد، دستور دادند که نوه خودش (فرزند سید مصطفی) را کت بسته به تهران بیارن و اگر مقاوت کرد، بدون اغماض بهش شلیک کنند.
جنای آقای هاشمی، سیره عملی امام این بود، حالا اگر مردم به خاطر عملکردهای سید حسن و همراهی اون با فتنه گران چند شعار بدهند، اصل نظام به خطر می افته! نظام با حمایت متعصبانه مسئولان از جنایت های فرزندانشون به خطر میافته.
United States
از اينكه اين مقاله بسيار زيبا و صريح را در محكوميت فتنه نوشته ايد از شما تشكر ميكنم واقعا اين صحبتها حرف دل مردم است كه راهي براي بازگو كردن آن به آقاي هاشمي ندارند گرچه مردم اكثرا آگاه هستند ولي البته نقش رسانه هاي خبري مستقل نبايد ناديده انگاشته شود.
United States
وقتي آقاي نقدي گفت اگر اين خانم به زندان رفت من ريشم را ميتراشم من نگران شدم و گفتم اين آقا ديگر ريشش را از دست داد !!! ولي حالا ميبينم آقاي نقدي بايد به بقاي ريشش كاملا اميدوار باشد. درود بر آقاي نقدي كه اين قدر بصير و آگاه هستند .
United States
عجب توقع عجیبی از آقای هاشمی داشتید!
ایشون مگه همون کسی نبودن که در نامه معروف خودشون -نامه بی سلام- رسماً رهبری و نظام را تهدید به شعله ور شدن /اتش فتنه کردند و بعد هم دستی از غیب تهدید ایشون رو عملی کرد..
حالا شما توقع داشتید در اون برهه از زمان ایشون به ندای این عمار رهبر معظم پاسخ بدن..
رهبری دنبال عمار می گشتند که فتنه گری فرزندان ایشون رو تبیین کنه..
نواده روح ا... سید حسن نصرا...
آقای هاشمی شما نظام اسلامی رابا زندگی شخصی وفرزندان اشتباه گرفتید نظام متکی به مردم است نه به فرزندان شما یا بعضی از آقازادهها
Iran, Islamic Republic of
خدا هاشمی رو عاقبت به خیر کنه، آخه جناب هاشمی زمانی که به رهبر و امام توهین کردن کجا بودی بابا استبداد عوام
Iran, Islamic Republic of
هنوز حرفهای فائزه هاشمی در توهین به مقام معظم رهبری و دفاع از شما رو بخاطر دارم
فیلمهایش هم موجوده آقای رفسنجانی
یک بار هم فرزندت را محکوم کن و دلت برای نظام بسوزد
آقای رفسنجانی زمان شما گذشته است عملکرد شما باعث شده است که نام نیکی از شما در اذهان مردم انقلابی ایران نماند
Turkey
درود بر هاشمی و مرگ بر دشمنانش
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای هاشمی در مورد فهم و شعور مردم چه تصوری داره که این طور اظهار نظر می کنه؟! ما هیچ وقت عملکرد هاشمی در فتنه 88 را فراموش نخواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هاشمی! زمانی که دختر حضرتعالی در مصاحبه با سایت های ضد انقلاب افاضه فرمود که:
"در زمان شاه این شعبان بی‌مخ و دار و دسته‌اش بودند که مثل همین اراذل و اوباش با رفتار وحشیانه و جمع کردن رجاله‌ها و لات‌ها، با مخالفان خودشان برخورد می‌‌کردند. حالا هم متاسفانه همان ادبیات و همان روش با نام اسلام، انقلاب، دفاع از ارزش‌ها و این حرف‌ها انجام می‌شود. اداره مملکت الان با همین رجاله‌ها و اراذل و اوباش است."
حضرتعالی برای اصل نظام نگران نشدید و حتی حاضر به محکوم کردن ظاهری این توهین های فائزه نشدید اما حالا ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرفهایی که توی گلوی ما تبدیل به عقده شده بود را در این مطلب گفتید.
استبداد خواص و استبداد عوام اقلیت در اردوکشی های خیابانی را هنوز فرامش نکرده ایم......
استبـــــــداد عـــــــــوام ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این قسمت از مطلب که:
"جناب آقای هاشمی حتما مستحضرید که قلب ملت مومن و صبور ایران اسلامی هنوز از حادثه روز "عاشورای 88" و حرمت شکنی های غیرقابل وصف و بی شرمانه فتنه گران، شرحه شرحه و خون است؛ همان روز عاشورایی که فتنه گران به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین علیه السلام و مجالس عزای سالار شهیدان چه جسارت ها که زبان از شرح آن شرم دارد، نکردند و در حالی که ملت حسینی ایران در سوز آتش این جسارت بی شرمانه می سوختند، سران فتنه عبارت "امت خداجو" را برای این اقدام فتنه گران به کار بردند."
حرف دل همه عاشقان امام حسین(ع) بود.
United States
مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز / ورنه در مجلس رندان خبری نیست که نیست !!!
این آقا دچار توهم شده نمیدونه که دیگه دستش برای مردم روشده و همه خودش و خانواده اش رو از مسببان اصلی فتنه 88 میدونن
Iran, Islamic Republic of
يه نماز شنبه به امام جماعتي هاشمي بگذاريد تا معني خواص رو بهتر به عينه ببينيم.
يادتونه با سگ اومده بودن نماز جمعه ي ايشون و عده اي جلوتر از ايشون در نماز جماعت قامت بسته بودن در كنار خواهر بد حجاب دينيشون؟؟؟!!!!!!!!!!
عجب!!! از شعارهای جمهوری ایرانی و نه غزه نه لبنان ابراز نگرانی نکرد ولی از شعارهای انقلابی ترسیده.معلومه که ما به این حرفا ارزشی قائل نیستیم و سید حسن نصرالله را نواده حقیقی روح الله می دانیم
Iran, Islamic Republic of
استبداد خواص يعني نامه بدون سلام و تهديد آميز به مقام معظم رهبري . يعني تحريك به اغتشاش توسط خانم عفت مرعشي . يعني حضور مهدي هاشمي در اتاق فكر فتنه گران. يعني حضور فائزه هاشمي در همه تظاهراتها به بهانه خريد ساندويچ و يا لباس
Iran, Islamic Republic of
موضوع توهين به يك نفر نيست موضوع وجود افرادي در خط قرمز است كه به هيچ قانوني پايبند نيستند همان گروه فشار يا لباس شخصي كه براي تجمعات نيازي به مجوز ندارند و يا در ماجراي كوي دانشگاه شركت فعال داشتند و با وجود تاكيد مقام معظم رهبري كسي نتوانست انها را محكوم كند
آقای هاشمی باور کنید که دیگر در بین مردم جایگاهی ندارید علی الخصوص بین فرزندان واقعی امام راحل
فقط میتوانم بگویم ایکاش امام عزیزمان زنده بود . تا کسی از نام بزرگ او سو استفاده نمیکرد و بنا به فرمایش آن بزگوار ملاک اصلی حال افراد و عملشان است. نه گذشته آنان . درود بیکران بر روح بزرگ و پاکش.

(فراقت سخت میباشدولیکن صبرمیباید // که گربگریزم ازسختی رفیق سست پیمانم)
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
ایشون چون دیگر سنی از او گذشته ، یقینا گذشته اش را فراموش کرده! نامه بی‌ادبانه و سراسر آشوبگرانه او که زمینه ساز اصلی فتنه 88 بود، خطبه های دشمن پسند آخرین نماز جمعه او، مطالب گزنده و استکبارپسندانه او از سال 88 تاکنون، حمایت های بی دریغش از سران و نیز عوامل فتنه، صدور فرمان شورش توسط خانمش بعد از رای انداختن و تشویق فتنه گران به آشوب های خیابانی، فتنه انگیزی های دختر بی تربیت و پسر ...، همه را از یاد برده و الان شعارهای تعدادی از مردم حاضر در مراسم را که شعارهای همیشگی امت است، استبداد عوام! نامیده است. واقعا که...
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اینگونه موضوعات را فقط باید با استفاده از موازین محکم که یکی از این موازین محکم فرمایشان ولی فقیه است پاسخ بدهیم.

آقای هاشمی ! کمی به فرمایشات امام خامنه ای ( حفظه الله ) در 14 خرداد امسال دقت کنید مخصوصا آنجا که فرمودند :

"اگر ما مسئولان كشور - بخصوص اين ديگر مربوط به ما مسئولان است - دچار خودمحورى شويم، دچار تكبر شويم، دچار خودشگفتى شويم، تودهنى خواهيم خورد. دنيا اينجور است، سنت الهى اين است. در پى كسب محبوبيت نباشيم، دنبال تمتعات دنيوى نباشيم، دنبال پرداختن به اشرافيگرى و تجملات نباشيم. ما مسئولين، خودمان را حفظ كنيم ..."

البته ما این را می دانیم که این فرمایش یه جائیش به بعضی دیگر هم می خورد ! اما شما هم دقت کنید ببینید که کجای حرفش به شما می خوره
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد. این نوشته و تحلیل واقعا قابل تحسین و حرف دل همه دلسوزان و دوستداران نظام است. خدایا قلب صبور رهبر عزیزمان را قوی‌تر گردان. حالا سکوت و استخوان در گلو بودن حضرت علی (ع) برایم قابل درک است. (من از بیگانگان هرگز ننالم که با من آشنا کرد آن آشنا کرد) برای سلامتی و شادی قلب امام زمان (عج) و رهبر عزیزمون صلوات. به امید تعجیل در فرج مهدی فاطمه (س)
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چرا کسی به این هاشمی رفسنجانی نمی گوید که سرجایش بنشیند و به گفته ها و عملکردهایش در چند سال گذشته فکر کند . این رفسنجانی بود که بنیان فتنه 88 را پایه ریزی کرد و با نامه بدون سلامش به همه آشوبگران چراغ سبز نشان داد و در ماه های بعد از انتخابات نیز بطور مستقیم - اما مخفیانه و از پشت صحنه - و با گسیل داشتن همسر و فرزندانش فتنه گران را هدایت کرد . به نظر من هدف اصلی او ضربه زدن به ولایت مطلقه فقیه و خدشه دار کردن جایگاه ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حفظه الله بود که به یاری خداوند تبارک و تعالی و حرکت انقلابی و ولایتمدارانه امت اسلامی و با جان نثاری سربازان ولایت خنثی شد و هماهنگی بین دشمنان خارجی و داخلی از هم پاشید و استکبار جهانی و بدخواهان داخلی بار دیگر شکست خوردند اما ریشه کن نشدند و به فتنه گری خود ادامه می دهند و مطالبی که هر از گاهی از زبان هاشمی رفسنجانی بر روی سایت ها و مطبوعات مشاهده می شود دنباله همان فتنه گری هاست .
United States
سلام . اگر صدا وسیما فیلم مراسم را به صورت خصوصی برای هاشمی پخش کند شاید متوجه شود که از سیل جمعیت که یک صدا و هماهنگ با شعار می دادند . در تحلیل خود تجدید نظر کنند . آقای هاشمی بیایید با مردم با صداقت برخورد کنید . مردم همیشه در کنار ولایت فقیه هستند . آنها از شخصیت افراد دفاع نمی کنند . آنها پیرو مکتب حسینی هستند که به هدف توجه دارند . پس خط میان خانواده امام با مردم در صحنه نکشید .
Germany
دوستان کلی نظر ندید که معلوم نیست چی میخواید بگید. بله ما نباید همه رو با سلیقه خودمون هماهنگ کنیم اما قبول کنیم که برخی رفتارها و سکنات در هر جامعه ای که بریم یک معنی میده. مثلا فحش در هر جامعه ای بده و وطن فروشی و دشمن شاد کنی هم همینطور. حالا میخواد اون فحاش فائزه باشه یا چند تا جوون پای سخنرانی سید حسن. میخواد اون دشمن شاد کن هاشمی باشه یا هرکس دیگه
Iran, Islamic Republic of
"ما اهل کوفه نیستیم علی بماند" یکی از شعارهایی هست که مردم همیشه در همه مراسمی مانند نماز جمعه و . . . سر میدهند
حال اگر ضمیر مرجع خود را پیدا می کند نکته قابل تامل دیگریست
United States
اولا خدا در قرآن عموی پیامبر را لعنت کرده و همچنین زنان پیامبر را اگر گناه کنند مستوجب کیفر بیشتری دانسته است ثانیا آقای رفسنجانی زمانی که گروه دیگری از عوام به خیابانها ریخته و اغتشاش کردند و نتیجه انتخابات را دروغ خواندند صحبتی از استبداد عوام نکردند که در خطبه های نماز جمعه از ایشان تلویحا دفاع و دلجویی هم کردند . ثالثا ایشان که نگران انوع استبداد هستند بهتر است نگاهی به کارنامه هشت ساله دولت خود هم بیاندازند.
Iran, Islamic Republic of
چگونه از کسی که خودش از باعثان و بانیان فتنه بود می خواهید آن را محکوم کند گرچه کار کسانی که به خاندان امام توهین می کنند بدتر از فتنه گران می باشند و این افراد اصلا امام و راه آن را از ریشه قبول ندارند
اقای هاشمی منو یاد اون بابایی میندازن که هر وقت بچه هاش می خوردن به لیوان و چپ می شد رو فرش می گفت مگه کوری؟ اما هر وقت خودش می خوردو لیوان چپ می شد می گفت آخه جای لیوان اینجاست؟!!!
Iran, Islamic Republic of
جهان فرض کن من اقای هاشمی ام ومی خواهم جواب تیترت را بدهم ...حدس بزن چه می گویم؟نه جان من حدس بزن...نمی توانی چون جوابم خیلی تاقسمتی کوتاه است.....جوابم اینست:همین بغل مغلا!
Iran, Islamic Republic of
کوتوله ها به هاشمی درس یاد ندهند
United States
اگر هاشمی بخواهد به سوال تیتر شما پاسخ واقعی بدهد باید بگوید مشغول کلاسداری برای فائزه -مهدی -میرحسین -عروس آذربایجان و بر و بچز بودم و وقت سر خاراندن هم نداشتم!
همين عوام انقلاب را پيروز کرده و در 8 سال جنگ سربازان امام بودند
همين عوام آقاي خاص!!!
Iran, Islamic Republic of
هاشمی: این موضوع را "استبداد عوام" توصیف و عنوان کرد که اين رفتارهاي افراطي "به اصل نظام آسيب مي‌زند."
اگر به اصل نظام آسیب بزند تازه می شود همراه شما، که درفتنه 88 البته آسیب رساندید.
اکبر
گر در خانه کس است یک حرف بس است."

امان ازدنیاطلبی خواص................................