جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۲۳

حضور معنادار فائزه هاشمی در کنار پدر در یک مراسم

+ تصاویر
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 227259
اکبر هاشمی رفسنجانی امروز با حضور در مجتمع پردیس دانشگاه آزاد با برخی از دانشجويان‌ و اساتید حقوق و علوم سياسی این دانشگاه دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی جهان، گذشته از نحوه هماهنگی انجام این دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد که نکات قابل تاملی را در خود دارد، حضور فائزه هاشمی رفسنجانی در صدر این مجلس و در کنار پدر در حالی که رای قطعی محکومیت وی به حبس صادر شده، بسیار قابل تامل است.

  mohammad kazempour-2.jpg

mohammad kazempour-11.jpg

دادگاه تجدید نظر تهران در سال گذشته با تایید حکم دادگاه بدوی، "فائزه هاشمی رفسنجانی" را به 6 ماه زندان و 5 سال محرومیت از فعالیت های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم کرد. 

علت محکومیت دختر هاشمی رفسنجانی مصاحبه وی با یک سایت ضدانقلاب بود. فائزه هاشمی رفسنجانی در این مصاحبه  به برخی مسئولان نظام توهین  کرده بود.

فائزه هاشمی ‌در این گفت‌وگو مدعی شده بود: "در زمان شاه این شعبان بی‌مخ و دار و دسته‌اش بودند که مثل همین اراذل و اوباش با رفتار وحشیانه و جمع کردن رجاله‌ها و لات‌ها، با مخالفان خودشان برخورد می‌‌کردند. حالا هم متاسفانه همان ادبیات و همان روش با نام اسلام، انقلاب، دفاع از ارزش‌ها و این حرف‌ها انجام می‌شود. اداره مملکت الان با همین رجاله‌ها و اراذل و اوباش است."

گرچه فائزه هاشمی رفسنجانی استاد حقوق بین‌الملل دانشگاه آزاد ‌واحد پردیس است اما او اکنون یک مجرم است و حضورش در کنار آقای هاشمی رفسنجانی حاوی پیام های سیاسی تامل برانگیزی تلقی می شود.

محمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده هاشمی، چند روز پیش در گفت وگو با روزنامه شرق مدعی شده بود: "فائزه اصرار دارد که به زندان برود."

از سوی دیگر مدتی است زمزمه بازگشت "مهدی هاشمی" به کشور و احتمال حضور وی در دادگاه برای پاسخ گویی به اتهاماتش مطرح است.
علیزاده همچنین درباره مهدی هاشمی هم گفته بود: آیت‌الله هاشمی معتقد است و می‌گوید مهدی بی‌گناه است. من حتی به آقای هاشمی گفتم ممکن است مهدی بیاید و او را بازداشت کنند. اگر شما عکس‌العمل نشان دهید می‌گویند از بچه‌اش دفاع می‌کند، عکس‌العمل نشان ندهید می‌گویند حتما کاری کرده که پدرش هم از او دفاع نمی‌کند. آقای هاشمی گفت من که بچه نیستم این همه اجحاف شده؛ خب یکی هم نسبت به بچه من!

با توجه به ادعاهای عجیب آقای هاشمی و تصاویر منتشر شده امروز، بعید نیست او فائزه را هم بیگناه و قربانی یک توطئه بداند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لفط استاد لفظ كمي نيست !
مدرس واحد پرديس است لطفا دقت كنيد.
Iran, Islamic Republic of
ايران را اينها خراب مي كنند
Iran, Islamic Republic of
خیلی معنا دار نیست.باید متوجه می شدید که این اقازاده از اساتید حقوق دانشگاه ازاد در مجتمع پردیس است. بعنوان مدیر گروه ویکی از اساتید حقوق میزبان پدر است.این که گناه نیست اما من در به در باید دنبال بورس ومحل دانشگاهی برای تدریس دو بزنم.اینها انقلاب را با تمام نعماتش مال خود می دانند وسایرین باید عذاب بکشند فردا پس فردا هم اقا مهدی از مسافرت علمی بر می گردد و رئیس یکی از واحدهای دانشگاه ازاد خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی بداند تا حزب الله زنده است ونفس میکشد به خاطر حضور او و خانواده اش در راس فتنه او جز مردودین انقلاب است و باید به اصلاح خانواده بپردازد شاید بعد اصلاح خانواده بتواند توبه کند و به دامان انقلاب برگردد
در عکس ها چطور ژست گرفته....
این دختر ، پدر خود را به منجلاب کشاند نمی دانم چرا آقای هاشمی با این همه سیاست درک نمی کند اوضاع خود را
Iran, Islamic Republic of
درود براین شیرزن دلاور که منادی آزادی ودموکراسی است واز زنان شجاع این سرزمین به شمارمیرود .فائزه هاشمی افتخارزنان شجاع ایران است . متکبران و جاهلان بایدازعصبانیت بمیرند .
Iran, Islamic Republic of
مگر حضور داشتن فرزند در کنار پدر از دیدگاه شما مسخره ها جرم است ؟؟
Iran, Islamic Republic of
آیا کل جامعه بخاطر حفظ وصیانت از همه متعلقات این خانواده باید فدا شوند؟! وکل مردم بیچاره ایران باید خوشباوری افراطی داشته باشند که قبول کنند این خاندان هر کاری می‌کنند سر سوزنی محاکمه یا تنبیه میشوند! نه! احدی در جامعه نخواهد توانست متعرض این ... و ...نش بشود!
Germany
فی نفسه حضور یک دختر در کنار پدر جرم نیست اما وقتی اون دختر فائزه هتاک به نظام و رهبری باشه وقتی کنار پدرش که از استوانه های انقلابه! در یک نشست رسمی وردست پدر حضور پیدا می کنه یعنی پدر از دختر حمایت می کنه.
اقای هاشمی اعتراض عده ای از مردم (فارغ از درست یا غلط بودن روش انتخابی‌شون) برای نظام بده ولی هتاکی ها و بی حرمتی های خاندان ایشون خصوصا فائزشون به نظام بد نیست؟! حاشا به انصافتش
Germany
"درود براین شیرزن دلاور که منادی آزادی ودموکراسی است واز زنان شجاع این سرزمین به شمارمیرود .فائزه هاشمی افتخارزنان شجاع ایران است . متکبران و جاهلان بایدازعصبانیت بمیرند"


از نشانه های آخرالزمانه که خوبی بد میشه و بدی خوب. فائزه که تا تونست آب به آسیاب دشمنان ایران ریخت میشه شیرزن!!! و آزاده!!!
بعضیا ظاهرا سوراخ دعا رو گم کردن و هرنوع فریادی رو حمل برآزادگی می کنن! جو نگیردت داداش بوی کباب شنیدی زود قضاوت نکن
بعضا محکومین دستگاه قضایی در میان رجال دولتی ارتقاء پست می گیرند و فقط خط قرمز دورشان پررنگ تر می شود، فائزه هاشمی که برهه ای برای براندازی نظام ولایی از همه امکاناتش خرج کرد، برای یک مصاحبه محاکمه می شود و چندروز بعد در کسوت زن فرهیخته که هیچ گاه با او قرابتی نداشته در کنار پدر؛ بزرگترین حامی اش ژست روشنفکرانه می گیرد و مردم ... مردم، پای سفره های خالی شان به انتظار نشسته اند تا عکس ویلاهای متهمان اصلی پرونده اختلاس بعد از فرارشان روی سایت ها برود!
جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) صلوات....
خدا نبخشه دشمنای اسلام وانقلاب رو
اين خانواده ظاهرا قصد ندارند دانشگاه آزاد را رها كنند
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به نظر دوم:
مسخره اونیی هستن که نون اسلام رو میخورن و وقتی مردم بخاطر عمل های اشرافی گرایانشون به حرفاشون گوش نمیدن میرن با دشمنای انقلاب ومردم مصاحبه میکنن ودادو فغان دروغی راه میندازن.
Iran, Islamic Republic of
چه توقعی شما دارید؟
آیا واقعا فکر میکنید قوه قضائیه با آقازاده ها کاری هم دارد؟
قانون برای من و شما و اطرافیان رئیس جمهور است نه خواص
Iran, Islamic Republic of
دوباره نزدیک انتخابات شد و سخنان دو پهلوی آقای هاشمی ....
آینده انتخابات ریاست جمهوری رو دارم میبینم . ..
باهم داشته باشیم ....
Iran, Islamic Republic of
هاشمی از افتخارات این انقلاب است
Iran, Islamic Republic of
من کار به خوبی و بدی فائژه، ندارم، فقط می دانم که قانون برای بدبخت و بیچاره هاست.
این عکس نشان می دهد که قانون، در کشور ما ضعیف تر از آنست که ما شعار قانون-قانون می دهیم.
Iran, Islamic Republic of
زنان شجاع این سرزمین امثال مادر بنده هستند که سال ها با مجاهدت های فراوان از خون شهدا و همسران و فرزندان شان پاسداری کردند و یک لحظه در پیمودن این راه الهی دچار شک و تردید نشدند.
فائزه هاشمی مظهر تجری در برابر قانون و شرع اسلام است و این قطعا ناشی از وقاحت است نه شجاعت.
Russian Federation
دم قوه قضاییه گرم!!!! یه مشت از جوونای مردم که گول این آدم و امثال این آدم خوردن باید تاوان بدهند و تو زندان باشن اون وقت مسببین اصلی راست راست بچرخند و به ریش همه بخندند
Iran, Islamic Republic of
با توجه به نوشته آن عزيز متاسفانه بايد گفت: آقاي هاشمي از افتخارات اين انقلاب "بود" اگر صبر آقا نبود ديگر كسي اسمي هم از ايشان نميبرد. البته هميشه راه برگشت وجود دارد اما امان از روزي كه ديگر فرصتي وجود نداشته باشد.
اينجانب از حاميان ايشان بودم ولي افسوس كه ايشان مورد آزمايش خداوند توسط فرزندانشان قرار گرفت و نامشان جزو رفوزه ها ثبت گرديد. ان‌شاءالله خداوند توفيق استغفار به همه ما از جمله ايشان عطا فرمايد.
Iran, Islamic Republic of
خب لابد هاشمی رفته زندان به دخترش سر بزنه دیگه .
تا بود همین خواهد بود .در چین که مسلمان نیستند عدالت چگونه اجرا می شود. لطفا از چین این قانون را وارد کنید